Of ze zijn Taliban- en IS-leden aan het bombarderen die met de vluchtelingenstroom meegekomen zijn!quote:Op donderdag 5 september 2019 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze moeten de bekabeling testen die kopje heeft aangelegd
Haha okee dan!quote:Op donderdag 5 september 2019 10:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker.
Mijn nichtje van bijna twee blieft overal mosterd bij tegenwoordig.
Die van mij is nog steeds niet heel erg van de uitgesproken smaken.
Ja snel afdrukken, maar eerst de camera er op tijd bij hebben!quote:Op donderdag 5 september 2019 10:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Snel afdrukken.
En maar goed dat ze zo snel gaan, anders liggen ze in je achtertuin.
6. Mevrouw gaat al naar groep drie ondertussen.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee dan!
Hoe oud is jullie kleine nu?
Oef, dat is dan wel weer kut.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:25 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb meestal last van Belgische F16's, vliegen dan vlak langs de grens door de geluidsbarrière
Ja, want als ze dat net over de grens doen dan hebben ze er in Belgie geen last van.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:25 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb meestal last van Belgische F16's, vliegen dan vlak langs de grens door de geluidsbarrière
Zo dan!quote:Op donderdag 5 september 2019 10:26 schreef JJH het volgende:
[..]
6. Mevrouw gaat al naar groep drie ondertussen.
Ze doen het nog boven Belgische grond, maja dat is al aan de overkant van de Maasquote:Op donderdag 5 september 2019 10:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, want als ze dat net over de grens doen dan hebben ze er in Belgie geen last van.
Niet getrouwd, maar we zijn wel een setje ja.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo dan!
Maar wacht, was jij niet met KnetterKrankJorum getrouwd?Is het dan al weer ZO lang geleden?
Okee dan!quote:Op donderdag 5 september 2019 10:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet getrouwd, maar we zijn wel een setje ja.
Huisje boompje, geen beestje.
quote:Op donderdag 5 september 2019 10:47 schreef JJH het volgende:
@:knetterkrankjorum je krijgt de greotjes van tot.
Herkenbaarquote:Op donderdag 5 september 2019 10:50 schreef ToT het volgende:
Zo dan! Een mondje vol kaasomelet + een niezende baby = je kunt ei met kaas van de muur af vegen!
Ze is wel erg oud volgens haar profielquote:
Ik ben dan ook een onvervalste geriaterofiel.quote:Op donderdag 5 september 2019 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze is wel erg oud volgens haar profiel
quote:Op donderdag 5 september 2019 11:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een onvervalste geriaterofiel.
Euhm, waarom zou je dáár een kunstgebit tussenstoppen?quote:Op donderdag 5 september 2019 11:04 schreef dud0r het volgende:
[..]van die gerimpelde lipjes zonder kunstgebit om je eikel
![]()
@:haags_kwartiertje krijgt hier gelijk een stijfje van.
Andere lipjes gekkiequote:Op donderdag 5 september 2019 11:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm, waarom zou je dáár een kunstgebit tussenstoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |