Maar kiid, waarde vrind, u hebt toch een vriendin?quote:Op woensdag 4 september 2019 19:39 schreef Kiid het volgende:
Het moet iets super geils zijn want ik moet vanaf 0 beginnen
Van die cz gangbangsquote:Op woensdag 4 september 2019 19:39 schreef Kiid het volgende:
Het moet iets super geils zijn want ik moet vanaf 0 beginnen
Die ligt nu tegenover me een schoonheidsslaapje te doenquote:Op woensdag 4 september 2019 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar kiid, waarde vrind, u hebt toch een vriendin?
quote:Op woensdag 4 september 2019 19:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die ligt nu tegenover me een schoonheidsslaapje te doen
Nee dat niet maar ik vind het leuker dan de hele professionele uit de usa.quote:
Snap het, maar gaat dat niet ten koste van de beeldkwaliteit? Die beelden vanuit het oostblok zijn vaak van middeleeuwse kwaliteitquote:Op woensdag 4 september 2019 19:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik vind het leuker dan de hele professionele uit de usa.
Ik stream toch alleen maar en m'n scherm is maar full hd dus hoger dan dat heeft die beeldkwaliteit toch niet echt nut. Maar ja het is wel iets te zien dat er minder geld tegenaan gegooid wordt.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Snap het, maar gaat dat niet ten koste van de beeldkwaliteit? Die beelden vanuit het oostblok zijn vaak van middeleeuwse kwaliteit
Ik weet niet hoe ik het heb gedaan maar ik heb je post gereportquote:Op woensdag 4 september 2019 19:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik stream toch alleen maar en m'n scherm is maar full hd dus hoger dan dat heeft die beeldkwaliteit toch niet echt nut. Maar ja het is wel iets te zien dat er minder geld tegenaan gegooid wordt.
Begin van het eindquote:Op woensdag 4 september 2019 19:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze begint idioot vroeg met werken dus heeft altijd een powernapje nodig
Als dit me m'n eerste note oplevert dan ga je wat belevenquote:Op woensdag 4 september 2019 19:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het heb gedaan maar ik heb je post gereport
Was niet de bedoeling G. Je bent een held voor de suggestie. Ik ga ff looksies doen
Kut is dat he.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:53 schreef Kiid het volgende:
Het kutte is dat ik best wat filmpjes in mijn hoofd heb maar ik zou echt niet meer weten hoe ik ze terug moet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |