Ohnee...wat jammer van de spoiler!quote:Op woensdag 18 september 2019 19:39 schreef Nizno het volgende:
ff gespiekt, was al gespoilerd door facebook die mij een fanpagina van MC AUS aanraadde waar de foto van de winnende deelnemer groot op stond... shannon komt idd langs.
Dankje 😃quote:Op woensdag 18 september 2019 19:35 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Welkom!
Hopelijk komt Shannon nog terug, ik vond hem vorig seizoen erg leuk
Oeps hihi.... Ik durfde het daarom niet te Google ivm spoilers 🙈quote:Op woensdag 18 september 2019 19:39 schreef Nizno het volgende:
ff gespiekt, was al gespoilerd door facebook die mij een fanpagina van MC AUS aanraadde waar de foto van de winnende deelnemer groot op stond... shannon komt idd langs.
ik google ook nooit. Maar ja fb vond het dus leuk om me te jennen.quote:Op woensdag 18 september 2019 19:41 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Oeps hihi.... Ik durfde het daarom niet te Google ivm spoilers 🙈
Dank voor de info!
Ja vind hem nog wel normaal en spontaan overkomen. Niet zo geforceerd. Al blijft het een beetje ongemakkelijk zonder de ervaring, zie dat bij hem nog wel goed komen.quote:Op woensdag 18 september 2019 19:42 schreef WheeleE het volgende:
Van de mentors dit seizoen vind ik Matt t het beste doen. Niet te geacteerd, niet zo stijfjes, maar gewoon leuk en spontaan.
Stomme facebook 🤬quote:Op woensdag 18 september 2019 19:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik google ook nooit. Maar ja fb vond het dus leuk om me te jennen.
voorstukje van gisteren zag er wel belovend uit.quote:Op woensdag 18 september 2019 19:53 schreef WheeleE het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weer eens iets flink fout zien gaan. Een rokende oven met 3 trays vol verbrande broodjes ofzo. Of een vlam in de pan die niet uit wil, of een mixer waar de deksel niet goed op zit en de hele omgeving volklotst.
Dit indd....ik verwacht een grote ramp 😬quote:Op woensdag 18 september 2019 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
voorstukje van gisteren zag er wel belovend uit.
een mooie valpartij is ook leukquote:Op woensdag 18 september 2019 19:56 schreef WheeleE het volgende:
Verder ben ik geen ramptoerist hoor
Daar doe ik het ook voor. Mits er dan wel minstens een bord met inhoud sneuvelt.quote:
soep over de deelnemer heen...quote:Op woensdag 18 september 2019 19:58 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Daar doe ik het ook voor. Mits er dan wel minstens een bord met inhoud sneuvelt.
Bonuspunten als de soep over een van de juryleden heen gaatquote:
oeh....quote:Op woensdag 18 september 2019 19:59 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Bonuspunten als de soep over een van de juryleden heen gaat
dubbel oeh...!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |