quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 15:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Scheelt nog.
Ik vind de EU ertoe in staat om dat in een doofpot te stoppen.
Donerenquote:Op maandag 21 oktober 2019 20:56 schreef Oostblokkert het volgende:
Sturen jullie brieven/doneren jullie?
Allemaal America en Canada... dacht dat hij het over de NOS ging hebben.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:30 schreef vouwdeurtje het volgende:
Bonuscontent voor de echt wakkere mensen: infowars
Als je de aflevering zou hebben bekeken, dan had je geweten dat het over o.a. Nieuwsuur ( = NPO) ging.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 23:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Allemaal America en Canada... dacht dat hij het over de NOS ging hebben.
Ben je hier ook al bezig?quote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:27 schreef vouwdeurtje het volgende:
[..]
Als je de aflevering zou hebben bekeken, dan had je geweten dat het over o.a. Nieuwsuur ( = NPO) ging.
Door wie word je betaald voor je gevaarlijke linkse trolactie?
Eng he, mensen die wakker zijn en de leugens van gevaarlijke linkse gekken ontmaskeren. Stuk voor stuk. Iedere dag weer. Zo lang als dat het nodig is.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ben je hier ook al bezig?![]()
Kan iemand deze figuur tegen zichzelf in bescherming nemen?
Pas na een minuut of 13 Amerikagekkies (in die supermarkt, dat dat magquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:27 schreef vouwdeurtje het volgende:
[..]
Als je de aflevering zou hebben bekeken, dan had je geweten dat het over o.a. Nieuwsuur ( = NPO) ging.
Door wie word je betaald voor je gevaarlijke linkse trolactie?
Ja hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:36 schreef vouwdeurtje het volgende:
[..]
Eng he, mensen die wakker zijn en de leugens van gevaarlijke linkse gekken ontmaskeren. Stuk voor stuk. Iedere dag weer. Zo lang als dat het nodig is.
Jensen liegt zelf en snapt statistiek niet. Ofja, hij snapt het zelf waarschijnlijk wel maar hij doet alsof hij het niet snapt om dichter bij zijn achterban te staan.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 00:36 schreef vouwdeurtje het volgende:
[..]
Eng he, mensen die wakker zijn en de leugens van gevaarlijke linkse gekken ontmaskeren. Stuk voor stuk. Iedere dag weer. Zo lang als dat het nodig is.
Ik vraag me dat laatste af. Hij verandert langzaamaan in een Nederlandse Alex Jones.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 09:20 schreef Intint het volgende:
[..]
Jensen liegt zelf en snapt statistiek niet. Ofja, hij snapt het zelf waarschijnlijk wel maar hij doet alsof hij het niet snapt om dichter bij zijn achterban te staan.
Hij doet gewoon hetzelfde kunstje als Alex en Paul Joseph Watson. Daar hadden we er nog gene van in Nederland. De mensen die hem vroeger leuk vonden zijn inmiddels volwassen en dan daar werkt die kinderachtige humor niet meer zo goed op, dat is waarom zijn kijkcijfers zo slecht waren.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 09:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vraag me dat laatste af. Hij verandert langzaamaan in een Nederlandse Alex Jones.
Het topic is afquote:Op woensdag 23 oktober 2019 09:38 schreef Intint het volgende:
[..]
Hij doet gewoon hetzelfde kunstje als Alex en Paul Joseph Watson. Daar hadden we er nog gene van in Nederland. De mensen die hem vroeger leuk vonden zijn inmiddels volwassen en dan daar werkt die kinderachtige humor niet meer zo goed op, dat is waarom zijn kijkcijfers zo slecht waren.
Hij is boos op tv land want hij is zijn platform kwijt en zijn achterban is boos op Nederland want ze hebben het gevoel dat ze hun land kwijt zijn. Wat Jensen doet is zeggen dat deze mensen gelijk hebben, zo voelen deze mensen zich gevalideerd en heeft hij weer een platform terug. Een gelukkig huwelijk in stand gehouden door domheid, anti-wetenschap, woede, complotten, en slachtofferrollen.
Vooral MSM pulp en leugens blijven kijkenquote:Op woensdag 23 oktober 2019 06:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja hoor
Welke serieuze media zijn geen linkse gekken volgens jou dan
Reactie van een gevaarlijke linkse gek die nog nooit een aflevering heeft bekeken..quote:Op woensdag 23 oktober 2019 09:20 schreef Intint het volgende:
[..]
Jensen liegt zelf en snapt statistiek niet. Ofja, hij snapt het zelf waarschijnlijk wel maar hij doet alsof hij het niet snapt om dichter bij zijn achterban te staan.
Jensen wil niet eens meer op tv verschijnen, want dat is een medium waar anno 2019 uitsluitend nog gebrainwashed volk naar kijkt en achter de schermen is het een pot nat.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 09:38 schreef Intint het volgende:
[..]
Hij doet gewoon hetzelfde kunstje als Alex en Paul Joseph Watson. Daar hadden we er nog gene van in Nederland. De mensen die hem vroeger leuk vonden zijn inmiddels volwassen en dan daar werkt die kinderachtige humor niet meer zo goed op, dat is waarom zijn kijkcijfers zo slecht waren.
Hij is boos op tv land want hij is zijn platform kwijt en zijn achterban is boos op Nederland want ze hebben het gevoel dat ze hun land kwijt zijn. Wat Jensen doet is zeggen dat deze mensen gelijk hebben, zo voelen deze mensen zich gevalideerd en heeft hij weer een platform terug. Een gelukkig huwelijk in stand gehouden door domheid, anti-wetenschap, woede, complotten, en slachtofferrollen.
Knap dat je in 1 zin 3 verkeerde assumpties weet te maken:quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:45 schreef vouwdeurtje het volgende:
[..]
Reactie van een gevaarlijke linkse gek die nog nooit een aflevering heeft bekeken..
Wat krijg ik van je als ik je later op de avond nog een voorbeeld stuur van Jensen die feiten verdraaid in een van zijn video's? Weet vrij zeker dat ik niet lang hoef te kijken (gelukkig).quote:Op woensdag 23 oktober 2019 16:55 schreef vouwdeurtje het volgende:
[..]
Jensen wil niet eens meer op tv verschijnen, want dat is een medium waar anno 2019 uitsluitend nog gebrainwashed volk naar kijkt en achter de schermen is het een pot nat.
De MSM kanalen (NPO op tv, websites als ad.nl en nu.nl) geven stelselmatig een eigen draai aan onderzoeksconclusies (i.e. misleiding), verkondigen ronduit leugens en publiceren pulpnieuws als sport en celebs om gasten zoals jij tevreden te houden. Dat mixen ze dan met echt nieuws zoals files en ongelukken, om authentiek en legitiem bij het slapende volk over te komen. Ze weten dondersgoed waar ze mee bezig zijn.
Jensen baseert zich uitsluitend op feiten, jammer dat je nooit de moeite hebt genomen om een aflevering te kijken.
Leugen.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 17:49 schreef Intint het volgende:
[..]
Overigens probeer je alleen mijn karakter aan te vallen en ga je niet op de inhoud in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |