Even kijken wat je speler er toe nu toe van bakt.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:01 schreef Durmada het volgende:
Ik verlang terug naar Mansfield, waar ik wekelijks de uitblinker was
Speelt Jean-Baptiste ook nog een beetje of wat?quote:Op donderdag 5 september 2019 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Even kijken wat je speler er toe nu toe van bakt.
edit: 4x basis, 1x goal.
quote:Op donderdag 5 september 2019 20:04 schreef Doublepain het volgende:
2 clubs waar ik een hekel aan heb speel ik voor, straks ga ik nog afsluiten bij ajax
6x basis, 1x inval, 1x goal. Na 7 potjes kunnen we wel zeggen dat 'ie basisspeler isquote:Op donderdag 5 september 2019 20:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Speelt Jean-Baptiste ook nog een beetje of wat?
Hmm hij mag gelukkig nu wel wat vaker spelenquote:Op donderdag 5 september 2019 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Even kijken wat je speler er toe nu toe van bakt.
edit: 4x basis, 1x goal.
Je bent momenteel geblesseerd, dus staat Imeryth samen met Jesé in de aanval.quote:Op donderdag 5 september 2019 21:20 schreef Ciscus het volgende:
@:Drizzt, spelen onze jonkies ook samen voorin?
Sam - Ping Ping - Kanarie - ????quote:Op donderdag 5 september 2019 23:40 schreef fetX het volgende:
Barcelona. Wat een genot. Alleen ga ik daar natuurlijk amper spelen
McCallister speelt al seizoenenlang enorm kut terwijl zijn stats best aardig zijn.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zei net tegen GGMM dat hij echt de Woutje Brama van de spelers heeft gemaakt, maar over Negersex en McCallister hoor je ook nooit wat
Het spijt ons zo! Maar samen zijn ze goud he.Shearer & Sutton, Rebrov & Shevchenko, Koller & Radzinski, Cole & Yorke, Raul & Morientes en dan krijg je Dunser & Tan Tanquote:Op donderdag 5 september 2019 23:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De shortlist per 1 december 2021:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tan Tan speelt Imeryth uit de basis
Mooie omgeving wel. Enzo..quote:Op vrijdag 6 september 2019 01:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, tóch basisspeler bij City, maar Imeryth vertrekt naar Frankrijk... ben iig blij dat het Toulouse isLui winnen nooit wat, ze zijn twee seizoenen geleden zelfs naar de Ligue 2 gedegradeerd, en kwamen afgelopen seizoen direct terug. Denk dat City het wel best vond om de 3e spits te verkopen, en Imeryth zal sowieso basisspeler worden in Toulouse, maar mijn speler kan nu wel doei zeggen tegen CL/EL-winst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom heb je een hekel aan Mansfield?quote:Op donderdag 5 september 2019 20:04 schreef Doublepain het volgende:
2 clubs waar ik een hekel aan heb speel ik voor, straks ga ik nog afsluiten bij ajax
Denk dat iets in die trend geprogrammeerd is. Real koopt galacticos, Barcelona en Atleti hebben meer oog voor talent.quote:Op donderdag 5 september 2019 23:44 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Sam - Ping Ping - Kanarie - ????
Oh Fiki ook nog.
Wel apart dat al 2 games lang er veel spelers bij Barcelona en Atletico komen maar exact 0 bij Madrid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |