Voor de zoveelse keer, neem echt mijn petje af voor Andrea, maar Shell houdt hem op.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:49 schreef formule het volgende:
Andrea probeert Shell iets duidelijk te maken
ik vind dat shel in dit geval gelijk heeftquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voor de zoveelse keer, neem echt mijn petje af voor Andrea, maar Shell houdt hem op.
Over Mariska zekers.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:51 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ik vind dat shel in dit geval gelijk heeft
Ik heb Dyl liever stil dan dat ik zijn stem hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hey, Dyl en Mylene zijn op de andere stream
Nou zeg die is zelfs nog op......quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:54 schreef Flow3r het volgende:
Zelfs Brandon moet er van gapen
[ afbeelding ]
Ik durf te wedden dat er nog meer op zijn, Jordy en Franny bijvoorbeeld, maar de regie laat ons vaak graag geloven dat alles in diepe rust isquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:57 schreef zodeju het volgende:
Tis wel een hele gewaarwording dat iemand met zijn cowboyhoed in bed ligt.......
quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:32 schreef mazaru het volgende:
Op alle vier de pootjes kruipt de rat om maar niks te missen
[ afbeelding ]
Heb ik andere streams ofzo.....of ben ik te traag.....ik heb Shell gewoon in bed met Andrea aan het praen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:57 schreef formule het volgende:
Shell was net een shaggie aan het draaien, toen was Jessie weer moeilijk
Ja echt je wauw die wallen na de behandeling zijn niet meer weggetrokkenquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:36 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ziet ze nou zelf niet dat die botox het alleen maar erger maakt?
Dat zei Shell net tegen Andreaquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb ik andere streams ofzo.....of ben ik te traag.....ik heb Shell gewoon in bed met Andrea aan het praen.
Nou die ziet echt dingen die er niet zijn hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:57 schreef formule het volgende:
Shell was net een shaggie aan het draaien, toen was Jessie weer moeilijk
Ondanks ze er zelf om gevraagd heeft, ze heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:59 schreef formule het volgende:
Shell wordt door de hele groep gepest,zegt ze
Dat krijg je als je roept spuit me vol.quote:Op dinsdag 3 september 2019 23:00 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja echt je wauw die wallen na de behandeling zijn niet meer weggetrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |