Mag, dat mag.quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh moet ik een nieuwe opendoen?
Beter doe je dat bij je vriendin.quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ama, ik gaf wel eens cadeautjes aan mensen van fok, gewoon omdat het kon.
Dat dan weer wel.
Reken er maar niet opquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga in je wangen knijpen als we ooit meeten, dondersteen dat je bent
quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga ook in je wangen knijpen.
Die kreeg ook cadeautjes toen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beter doe je dat bij je vriendin.Kunnen vrouwen wel waarderen.
Vind je cola lekker?quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
ook wel opzich
ik drink cola light
ik mis mn vakantie
was geghost op texel
Jaaaaaaa Ik wist dat ik op je kan rekenenquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe het gewoon ook een keer namens jou. Boks
Altijd tochquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:56 schreef Flippiee het volgende:
Jaaaaaaa Ik wist dat ik op je kan rekenen
quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:56 schreef Flippiee het volgende:
Geghost wees blij, dan is diegene niet de moeite waard, ben je er snel en makkelijk vanaf
jahoor maar altijd light he ben weer aan de lijnquote:
Is echt zo. Zo respectloos, heb je niks aanquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:57 schreef JanCees het volgende:
[..]een vriendin van mij zei dit ook
misschien wel ja
Drink dan gewoon water moppiequote:[..]
jahoor maar altijd light he ben weer aan de lijn
Voor mijn wangen gelukkig welquote:
Frankenstein chronicles?quote:[..]
ja
klopt jaquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:59 schreef Flippiee het volgende:
Is echt zo. Zo respectloos, heb je niks aan
ohwquote:
zal zachtjes knijpenquote:
waar gaat die overquote:
Voor wie, wat, welke gelegenheid?quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:23 schreef FlippingCoin het volgende:
@:amarantha @:kopjechino verzin eens een leuk niet te duur cadeautje.
Kijkt wel aardig weg, maar ook weer geen hoogstandje. 50 cent was wel even wennenquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
is die leuk dan
staat ie op netflixie
oh zet dan liever get rich or die tryin aan denk ikquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijkt wel aardig weg, maar ook weer geen hoogstandje. 50 cent was wel even wennen
Doe dat ook nooit misschien vind je daarin steunquote:Op dinsdag 3 september 2019 19:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh moet ik een nieuwe opendoen?
Dan duurt jaar langquote:
Beetje mysterie/detective/geschiedenis achtige seriequote:[..]
waar gaat die over
Doe liefquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:09 schreef Flippiee het volgende:
Doe lief
Etto is lief
Jij ook
Doe lief
ik was echt mokerlam toen zekerquote:
staat ie op netflixiequote:Op dinsdag 3 september 2019 20:09 schreef Flippiee het volgende:
Beetje mysterie/detective/geschiedenis achtige serie
oh sorryquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:09 schreef Flippiee het volgende:
Doe lief
Etto is lief
Jij ook
Doe lief
quote:Op dinsdag 3 september 2019 17:28 schreef Charlotte3 het volgende: [..] Ze hebben niks kunnen vinden
![]()
lof prof lofquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat niet haha
[..]
Mis alleen het zonnetje, temperatuur is prima
Merkte er weinig van of ik had zelf genoeg opquote:
Jaajaaaquote:[..]
staat ie op netflixie
Vergevenquote:[..]
oh sorry
Ja zonnetje erbij wel fijnquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat niet haha
[..]
Mis alleen het zonnetje, temperatuur is prima
Echt wel. Truien, dekentjes, warme chocolademelk (met Baileys)quote:
Baileys is echt net lauwe sperma met alcohol (denk ik dan)quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Echt wel. Truien, dekentjes, warme chocolademelk (met Baileys)
Er warm hoor. Een trui en een dekentje.quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Echt wel. Truien, dekentjes, warme chocolademelk (met Baileys)
quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:25 schreef UitStraling het volgende:
Baileys is echt net lauwe sperma met alcohol (denk ik dan)
quote:
Ja lekker hoor. Moet wel als je in onverwarmde doos leeft onder een brug net als ikquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:26 schreef Le_Professeur het volgende:
Er warm hoor. Een trui en een dekentje.
Waarom quote je mij?quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja lekker hoor. Moet wel als je in onverwarmde doos leeft onder een brug net als ik
oh lol collega zei datquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:18 schreef Flippiee het volgende:
Merkte er weinig van of ik had zelf genoeg op
heb hem in lijst gezetquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Jaajaaa
[..]
Vergeven
[..]
Ja zonnetje erbij wel fijn
Vind dat grijze weer niks
bedanktquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Jaajaaa
[..]
Vergeven
[..]
Ja zonnetje erbij wel fijn
Vind dat grijze weer niks
goeie he i k doe nu pokerquote:
je bent zelf een topperquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:29 schreef Amarantha het volgende:
Mag wel hoor maar mijn reactie was geen reactie op jou.
Omdat ik hetzelfde dacht als jou:quote:
Zie niemand hoorquote:
Auquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Omdat ik hetzelfde dacht als jou:
[..]
Zie niemand hoor
Op die van USquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:29 schreef Amarantha het volgende:
Mag wel hoor maar mijn reactie was geen reactie op jou.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Opgelicht begint vanavond weer.
Zoveel pijn dat ik mijn symptomen heb opgezocht. Volgens Google heb ik nog 3 weken te leven.quote:
Ai, dat kan hard gaan zeg.quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zoveel pijn dat ik mijn symptomen heb opgezocht. Volgens Google heb ik nog 3 weken te leven.
Ja ach, morgen even testament opstellen.quote:
Je hebt toch bar weinig weg te geven? Lekker laten gaan, focus je op die drie weken. Wat wil je nog.quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja ach, morgen even testament opstellen.
Wowowow. Ja oké, ik bezit niets.quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:38 schreef Le_Professeur het volgende:
Je hebt toch bar weinig weg te geven? Lekker laten gaan, focus je op die drie weken. Wat wil je nog.
Houd het wel behapbaar he, wat kan je zo nu even meepakken wat je graag wilt. Geen gekke wereldreis haha, want the clock is tickingquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wowowow. Ja oké, ik bezit niets.
Ik wil zoveel nog.
Wil nog zoveel zien. Pas verbouwde Naturalis wil ik ook nog wel zienquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:43 schreef Le_Professeur het volgende:
Houd het wel behapbaar he, wat kan je zo nu even meepakken wat je graag wilt. Geen gekke wereldreis haha, want the clock is ticking
Wat voor boeken, welke schrijvers?quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
boeken, landkaarten, ansichten, munten, prenten..
Antieke boeken, filosofie, topografie, historie, Latijn... dat soort spul.quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat voor boeken, welke schrijvers?
Wauwquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Antieke boeken, filosofie, topografie, historie, Latijn... dat soort spul.
Oh ja leuk, mocht je het niet redden misschien mag je wel tussen de fossielen liggen of in zo'n pot op sterk waterquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wil nog zoveel zien. Pas verbouwde Naturalis wil ik ook nog wel zien
Maar die gaat pas eind September weer open. Hopelijk ben ik dan nog niet dood.
Haha die ettoquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Alleen mijn geliefde, die is niet zo oud ahahahaha
Dan geef ik mijn leven voor de wetenschap, wel nobelquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:59 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh ja leuk, mocht je het niet redden misschien mag je wel tussen de fossielen liggen of in zo'n pot op sterk water
quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
I'm a Renaissance Man... I like beautiful stuff.
nou ja zegquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:01 schreef Le_Professeur het volgende:
Ze valt wel op oud
[ afbeelding ]
Er zijn grenzen hequote:Op dinsdag 3 september 2019 21:01 schreef Le_Professeur het volgende:
Ze valt wel op oud
[ afbeelding ]
Oh heb al wat gevonden boze pokemontrainerquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Voor wie, wat, welke gelegenheid?
Oké dan niet he tssssquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Oh heb al wat gevonden boze pokemontrainer
Heb een caterpie gekochtquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Op de harde stand he heerlijk
Opgelicht?! kijken jij.quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
remqo de pemqo, fleurige, ietwat hitsige blouse der sc
sh***************************************************tquote:
Etto! Stoffige boekenwurmquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
remqo de pemqo, fleurige, ietwat hitsige blouse der sc
Je hebt nog niks gemist, alleen een lek dak maar is nog bezig..quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
nja, direct terugkijken op uitzending gemist
Vandaar dat het zo rustig is danquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
ZUIDEN REPRESENT WOOOOOOOOOOOOOH
Oef, die heb je snel gefikstquote:
Cyrus the Virusquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:10 schreef Solotovski het volgende:
Omg con air weer op tv![]()
Sws al 10 keer gezien
Zet eerst de brandstapels maar klaar op het marktpleinquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:06 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Of Heks? Moet ik mn fakkel al gereed maken?
Put the bunny in the bagquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:10 schreef Solotovski het volgende:
Omg con air weer op tv![]()
Sws al 10 keer gezien
Ja was nog ff spannendquote:
Ga je er zo'n onderdrukkend regime van maken ja?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja was nog ff spannend
Maarja dan had ik gewoon posts verwijderd
Zie PIquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je er zo'n onderdrukkend regime van maken ja?
Dan gooien we hem er toch weer uitquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je er zo'n onderdrukkend regime van maken ja?
Koekoekquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan gooien we hem er toch weer uit
Het zijn de woorden die tellen. PI's heb ik een broertje dood aanquote:
COMMUNISTEN ALARM!!!!quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
MEN moddenquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Broedplek voor de verslaafde. Driepink verslaafd aan drugs, aloa aan drank, Haags aan tellenquote:
Jouw probleemquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zijn de woorden die tellen. PI's heb ik een broertje dood aan
Ja die moeten ze gewoon verbiedenquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zijn de woorden die tellen. PI's heb ik een broertje dood aan
Looool zoveel pfoequote:
lolquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cupcake bakken en jezelf verwennen.
Na 15 jaar zit ik slechts op 56kquote:
Ik heb in mijn hele leven nog maar 1 keer een cupcake op.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cupcake bakken en jezelf verwennen.
Elke vrouw is een liefdesoplichterquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kennen jullie de LIEFDESOPLICHTER?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke vrouw is een liefdesoplichter
Welke smaakquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven nog maar 1 keer een cupcake op.
Klopt wel.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha zo veel nietszeggende posts
Geen idee meer. Was toentertijd een aardigheidje van collega waar ik voor inviel. Smaakte best prima dat welquote:
Sorry er zat vast even een incelletje vastquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha zo veel nietszeggende posts
Wees blij, die smakeloze krengen worden alleen gebakken door borderline grietjes met teveel tijd over omdat ze bij de GGZ lopen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven nog maar 1 keer een cupcake op.
Watquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry er zat vast even een incelletje vast
Ja ik quote de verkeerde post. Goffedommequote:
Zo noemen ze mij wel is jaquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kennen jullie de LIEFDESOPLICHTER?
Is het nog een kloontje als je andere account niet meer bestaat?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste geen kansloos kloontje zoals Noëlle
En wie maken de muffins?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij, die smakeloze krengen worden alleen gebakken door borderline grietjes met teveel tijd over omdat ze bij de GGZ lopen.
De umlaut valt me op, vind je hem ook een beetje vrouwelijk?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste geen kansloos kloontje zoals Noëlle
In dit geval is het een trema en geen umlautquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De umlaut valt me op, vind je hem ook een beetje vrouwelijk?
De strekking blijft hetzelfde.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
In dit geval is het een trema en geen umlaut
Tuurlijk, het maakt het alleen maar schrijnender omdat je nu lukraak je account door de shredder kan gooien en een nieuwe kan maken. Het is klonen voor mongolen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is het nog een kloontje als je andere account niet meer bestaat?
Ik vind cupcakes meer voor kinderen trouwens. Muffins voor huppelkutjes.quote:
Zo noemden we hem in KLBquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De umlaut valt me op, vind je hem ook een beetje vrouwelijk?
heb ik met kaasquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind cupcakes meer voor kinderen trouwens. Muffins voor huppelkutjes.
Ik zou echt geen moment kunnen verzinnen dat ik in de supermarkt loop en denk, ik heb trek in een muffin. Dat vind ik zulk non-voer
Heb je toevallig nog wat leuke anekdotes over heksenverbrandingen?quote:
nou nee... wel over kaasquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog wat leuke anekdotes over heksenverbrandingen?
Toch zijn er hele hordes lieftallige meisjes die deze bakken om wat te doen te hebben en om wat zelfwaarde aan op te hangen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind cupcakes meer voor kinderen trouwens. Muffins voor huppelkutjes.
Ik zou echt geen moment kunnen verzinnen dat ik in de supermarkt loop en denk, ik heb trek in een muffin. Dat vind ik zulk non-voer
Zeg je nou dat Aber een downie is?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tuurlijk, het maakt het alleen maar schrijnender omdat je nu lukraak je account door de shredder kan gooien en een nieuwe kan maken. Het is klonen voor mongolen.
Heksenkaas?quote:
Hij was ooit zo anders he?quote:
Alleen van gehoord, maar nooit geprobeerd.quote:
Je had gewoon gelijk. Hele saaie fletse gast zonder zijn drugsverslaving en nu hij blauw is, is het helemaal voorbijquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij was ooit zo anders he?
Kreeg bijna een zwak voor zijn belabberde drugsgekwaak en zijn recalcitrante trekjes maar het blijft allemaal wat onder de middelmaat en wel erg Vinex hè
TR ingediendquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja in de loop van een jachtgeweer
You can get het ventje uit de saaie Vogelaar wijk but you can't get de saaie Vogelaar wijk uit het ventje.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je had gewoon gelijk. Hele saaie fletse gast zonder zijn drugsverslaving en nu hij blauw is, is het helemaal voorbij
Vooral wispelturig en impulsiefquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nja helemaal helder is ze ook niet 😄
Lolquote:
Ja op Thuisbezorgdquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:48 schreef Rozevla het volgende:
Zou braddie al een nieuw account hebben
Als dat zo is, valt hij binnen 3 posts door de mand.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:48 schreef Rozevla het volgende:
Zou braddie al een nieuw account hebben
quote:
Laatste keer had ie 2 post en een banquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als dat zo is, valt hij binnen 3 posts door de mand.
cola light he. Op dieetquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:50 schreef Rozevla het volgende:
Ik kan helaas dat filmpje niet meer vinden dat ie een kapsalon, pizza en grote patat weg knalt.
En dan aftopt met cola
Prima food reviewquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:50 schreef Rozevla het volgende:
Ik kan helaas dat filmpje niet meer vinden dat ie een kapsalon, pizza en grote patat weg knalt.
En dan aftopt met cola
quote:
Nee, wel Pieter.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Prima food review
Ken je Hans die ook food/drink reviews Doet?
Doe normaal tegen fokkie .quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik weet niet of er we zo heel veel verschil zit tussen Fok-it en Braddie.
Ja Braddie is een psychiatrische patiënt.
Nee nu overdrijf je.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:50 schreef Rozevla het volgende:
En dan aftopt met cola
Het aantal kilo's?quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:54 schreef UitStraling het volgende:
Lol wat een naaperquote:
2 druppels waterquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik weet niet of er we zo heel veel verschil zit tussen Fok-it en Braddie..
Dankje maatquote:
Smoel houden jij mega debielquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:54 schreef UitStraling het volgende:
Die introquote:
Kaaspizzaquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee nu overdrijf je.
Was volgens mij `alleen' een patat en kapsalon toch? Die pizza was die toen bij hem bezorgd werd met allerlei shit erop
Wat ga je doenquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:58 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb misschien vanaf 1 december een serieuze baan
@:fok-it @:jancees
Hey jij ook aan het vloggen geslagen hahaquote:
Goed bezig vriendquote:Op dinsdag 3 september 2019 22:58 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb misschien vanaf 1 december een serieuze baan
@:fok-it @:jancees
Goeie pens hoorquote:
Ja, ze haat me met zoveel passiequote:
?quote:
Lekker hoorquote:
Wantquote:Op dinsdag 3 september 2019 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat jij 14 bent klopt dat
Nja stuk meer zekerheid dan dat temperquote:Op dinsdag 3 september 2019 23:04 schreef Tjacka het volgende:
En werving en selectie, gewoon beetje simpel
@:fok-it
Van Aber kan ik het gewoon hebbenquote:
Heb ik met je moederquote:Op dinsdag 3 september 2019 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat jij 14 bent klopt dat
Geeft ook genoeg zekerheid, maar ik wil hypotheek broquote:Op dinsdag 3 september 2019 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja stuk meer zekerheid dan dat temper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |