Gun iemand anders ook eens. Volgens mij geil jij echt op nieuwe topics openen.quote:
Internet heldquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:45 schreef Fancy2 het volgende:
@:eNGine10
Had ik nooit van je verwacht
quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gun iemand anders ook eens. Volgens mij geil jij echt op nieuwe topics openen.
Ik geloof dit nietquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Internet held
Ben behoorlijk verlegen.
Automatische pilootquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:50 schreef Ivo1986 het volgende:
Haagsje krijgt een melding volgens mij als het bijna dicht is.
JAAAAAAAquote:
Want milfs zijn leeftijdsgebonden? En het is een schoolplein dus de kans is zeer groot dat het moeders zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:40 schreef Fancy2 het volgende: [..] Waarom milfs? Waarom geen jonge vrouw?
Maar bij nader inzien had ik dat eigenlijk al moeten wetenquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Internet held
Ben behoorlijk verlegen.
Ooo op die manier.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Want milfs zijn leeftijdsgebonden? En het is een schoolplein dus de kans is zeer groot dat het moeders zijn.
Of lekkere oma'squote:Op dinsdag 3 september 2019 15:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Want milfs zijn leeftijdsgebonden? En het is een schoolplein dus de kans is zeer groot dat het moeders zijn.
Echt waar makkerquote:
Buitenkomenquote:Op dinsdag 3 september 2019 15:52 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Maar bij nader inzien had ik dat eigenlijk al moeten weten![]()
Volgens mij is iedereen die veel op internet zit, niet erg sociaal. Of misschien wel eenzaam.
Misschien klinkt het een beetje vooroordelend, maar ik spreek toch een beetje uit ervaring, denk ik.
In het echt ben ik wel sociaal, heb veel vrienden en maak gemakkelijk nieuwe. Maar sinds het uit was met mijn vorige vriend trok ik me een beetje terug en was veel binnen. Dus zodoende op FOK beland.
Nu ben ik weer naar buiten getrokken en tijd doorbrengen met vrienden IRL en kom ik ook veel minder op FOK.
Die heb ik nog nooit gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |