quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:03 schreef 4-elements het volgende:
Ralph Firman? Die heeft in ieder geval ook in Japan gereden.
Dat klopt helemaal!quote:Op zaterdag 14 september 2019 21:07 schreef 4-elements het volgende:
Ohw wacht, dat moet natuurlijk Pedro de la Rosa zijn. Toch?
Tuero was de ene, Fontana de andere.quote:Op zondag 15 september 2019 16:26 schreef JayHovah het volgende:
Volgens mij reed Tom in de Formule Nippon ook tegen Norberto Fontana. Hij zou vast ook wel tegen Pedro hebben gereden daar...
quote:
Siquote:
Helemaal goedquote:Op maandag 16 september 2019 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Super Aguri
Toyota
Honda
Kazuki Nakajima
Takuma Sato
Sakon Yamamoto
Jup.quote:Op maandag 16 september 2019 15:53 schreef Bertojo het volgende:
George Harrison? die was van jongs af aan al n Petrolhead en helemaal idolaat van F1.
The Chain van Fleetwood Mac was de intro van het BBC F1 programma.quote:Op maandag 16 september 2019 15:44 schreef Lionheaad het volgende:
Gebruikten ze die bij Channel4?
Dan is het Fleetwood Mac.....
Ik ken verder alleen Within Temptation met Faster, maar die zoek je niet
Ik wist dat Harrison fan was maar niet dat hij een nummer over heeft gemaakt, dank!!quote:Op maandag 16 september 2019 16:52 schreef Sabata het volgende:
even als bewijs de clip (die ooit een keer als mp3/ en mp4 bij een Rfactor Mod zat, waar ik m ook nog van ken)
Die vraag is heel recent ook al geweest dus ik zou je adviseren een andere te stellen...quote:Op maandag 16 september 2019 19:46 schreef Bertojo het volgende:
Naast Silverstone en Brands Hatch is er nog een circuit geweest waar ze F1 races gehouden hebben in Groot Brittanie.
Welk circuit was dat?
ok, wist ik nietquote:Op maandag 16 september 2019 19:50 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Die vraag is heel recent ook al geweest dus ik zou je adviseren een andere te stellen...
Voor de volledigheid, Aintree.quote:Op maandag 16 september 2019 19:46 schreef Bertojo het volgende:
Naast Silverstone en Brands Hatch is er nog een circuit geweest waar ze F1 races gehouden hebben in Groot Brittanie.
Welk circuit was dat?
quote:In Japan, the car was like a horrible truck to drive. No pleasure at all. I've underlined the defects of the ... throughout the season, but no-one has listened to a word.
Tussenstand:quote:Op maandag 16 september 2019 21:33 schreef 4-elements het volgende:
Alain Prost over zijn Ferrari. Waarna hij gelijk moest vertrekken.
Lol, en eerder was hij toen ook al bij Renault weggetrapt om precies dezelfde reden.quote:Op maandag 16 september 2019 21:33 schreef 4-elements het volgende:
Alain Prost over zijn Ferrari. Waarna hij gelijk moest vertrekken.
Donington ook. Was dan wel niet de grote prijs van Groot Brittanie, maar wel de GP van Europa in 1993.quote:Op maandag 16 september 2019 20:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Voor de volledigheid, Aintree.
En Brooklandsquote:Op maandag 16 september 2019 20:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Voor de volledigheid, Aintree.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |