En dat is zes.quote:
Yes, dit is inderdaad van tijdens die swap.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:23 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Is dat niet Jimmy Johnson? Toen hij en Alonso die ruil deden, zo reed Alonso de Nascar van Johnson en mocht Johnson de F1 auto van Alonso uit proberen al lijkt de foto op een McLaren van voor het hybride tijdperk.
quote:
Allebei goed, FYazz gaf het goede antwoord en McLaren_Fan het hele antwoord. Vindt de jury het akkoord dat beiden een punt krijgen? Zo niet dan moet de tussenstand even aangepast worden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 19:48 schreef McLaren_Fan het volgende:
Rubens Barichello met de helm van Tony Kanaan tijdens de GP van Monaco 2005 of 2006. Tony Kanaan reedt tijdens de Indy500 met de helm van Rubens
Punt moet naar FYazz, aangezien hij - als eerste - het juiste antwoord gaf. De extra info die ik gaf werd niet gevraagd.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:01 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
[..]
Allebei goed, FYazz gaf het goede antwoord en McLaren_Fan het hele antwoord. Vindt de jury het akkoord dat beiden een punt krijgen? Zo niet dan moet de tussenstand even aangepast worden.
Prima pas ik dat aanquote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:07 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Punt moet naar FYazz, aangezien hij - als eerste - het juiste antwoord gaf. De extra info die ik gaf werd niet gevraagd.
Nobel, maar deze damequote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:07 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Punt moet naar FYazz, aangezien hij - als eerste - het juiste antwoord gaf. De extra info die ik gaf werd niet gevraagd.
Het hoeft ook geen plaatje te zijn. Het mag ook een willekeurige vraag over de F1 (of gerelateerd) zijn.quote:Op zaterdag 12 oktober 2019 20:21 schreef FYazz het volgende:
[..]
Nobel, maar deze dame, doet voor het eerst mee en volgens mij moet ik nu, omdat ik het als eerste goed heb geraden met een nieuwe vraag komen, maar geen idee welke coureurs al zijn voorbijgekomen en hoe ik een plaatje post
![]()
(ik lurk hier normaal, maar wist het nu zeker ...)
Dus van mij mag jij het puntje hebben als je ook de quiz voorziet van een nieuwe vraag hahaha.
Ik ga wel gewoon weer in lurkstand![]()
Ik zal wel een nieuwe vraag verzinnen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 14:52 schreef JayHovah het volgende:
Gaat er iemand nog een nieuwe vraag stellen?
Juistquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
94, na de rode vlag werden de verschillen opgenomen zoals ze toen waren en achteraf verrekend in de 'tweede race'. M Schumacher werd 2e.
Brundle besloot zijn auto in het gras te parkeren in de regen, waardoor de rode vlag kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |