ik ookquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:28 schreef espri het volgende:
Ik lag dubbel van het lachen, heerlijk om te zien.
Het zijn toch ook volwassenen. Grappig om te zienquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voor volwassenen inderdaad....vindt het geen kinderspel.
Geen idee. Zal best kunnen denk ik.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:31 schreef espri het volgende:
Eindelijk mogen ze rammen met toestemming...
Tuurlijk wel. Het is een luchthamer en kinderen slaan niet zo hard als Gerritquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Meppen dan !!!!quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:31 schreef espri het volgende:
Eindelijk mogen ze rammen met toestemming...
Precies, ik zou dan ook even los gaan.quote:
Doen beiden niet mee, Shel knipklantjes en Alex vond het te hard gaan..quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:35 schreef DKUp het volgende:
Mogen ze op Cup G en Clowntje slaan alsjeblieft?
Het is voor de kinderen bedoelt, daarvoor is hij ingehuurd. Daarom zeg ik voor bedrijven e.d. is dit leuk voor teambuilding.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:30 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het zijn toch ook volwassenen. Grappig om te zien
Ik had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:25 schreef mazaru het volgende:
Ik vind het leuk![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ontzettend jammerquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:36 schreef espri het volgende:
[..]
Doen beiden niet mee, Shel knipklantjes en Alex vond het te hard gaan..
🤡quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:35 schreef DKUp het volgende:
Mogen ze op Cup G en Clowntje slaan alsjeblieft?
Dat snap ik...kan inderdaad als groepsding op scholen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Het is een luchthamer en kinderen slaan niet zo hard als Gerrit
Laat ik dit nou ook van jou verwacht hebbenquote:
Die hele kleintjes komen niet eens boven de rand uitquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat snap ik...kan inderdaad als groepsding op scholen.
Maar zie een kind die alleen op de markt komt nu niet zo gauw meedoen. Of het moet vanaf 10jaar of bij bepaalde lengte.
Zelfs Andrea moest springenquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die hele kleintjes komen niet eens boven de rand uit
Schelden en agressie past niet bij mijquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laat ik dit nou ook van jou verwacht hebben
Straks weer een paar keer kermen dat ze iets Wult en “Dat mag jij vinden!” en ze is de klaar voor met de dag.quote:
Daarom....voor hunzelf is het hardstikke leuk, alleen foute keus voor kindermarkt.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die hele kleintjes komen niet eens boven de rand uit
Zuurgraad is weer hoogquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:40 schreef magnaal het volgende:
[..]
Schelden en agressie past niet bij mij
Jeetje, het is maar een spelletje...quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:40 schreef magnaal het volgende:
[..]
Schelden en agressie past niet bij mij
Dat ding wordt morgen om 10 uur weer opgehaald. Volgens mij is het alleen ter promotie van de markt.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daarom....voor hunzelf is het hardstikke leuk, alleen foute keus voor kindermarkt.
quote:
Ah, dacht dat hij ook op de kindermarkt kwam te staan en daarom nu ter promotie werd geshowd.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:42 schreef Harrison het volgende:
[..]
Dat ding wordt morgen om 10 uur weer opgehaald. Volgens mij is het alleen ter promotie van de markt.
Ik zag het ook.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:44 schreef espri het volgende:
Whahahha Jes zegt tegen Jordi, je pakt er 2 tegelijk, Jordie,, echt niet maar heeft 2 ballen in zn hand..![]()
![]()
tuurlijk meidquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:44 schreef espri het volgende:
Whahahha Jes zegt tegen Jordi, je pakt er 2 tegelijk, Jordie,, echt niet maar heeft 2 ballen in zn hand..![]()
![]()
Overduidelijk en maar zeggen ne whahahha nu zegt ie tegen Jes, tyf op joh..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |