abonnement Unibet Coolblue
pi_188763141


Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live

Offtopic geklets mag in de Slow Chat
Caps van blote borsten mogen alleen in de daarvoor bestemde topicreeks
Voor meer info over Utopia 2 op FOK!: zie UTO / [EEN NIEUWE START] Welkom in Utopia 2 !!!

Inwoners:

Agenda:
5 September: Scootmobiel race. En lasagna van Merel. 16:00.
10 September: Mari van de Ven komt langs.
12 September: Hiske 15 maanden in Utopia.
13 September: Vrijdag de 13e. Strandfeest.
29 September: Familiebezoek Jordy.
29 September: Happy Kids Familiemarkt.
4 Oktober: Shelley gaat naar huis.
4 Oktober: Single release party. 18 tot 23 Uur.
5 Oktober: Familie bezoek Brandon.
27 Oktober: Utopia Markt.
9 November: Jordy's Gay Love = Love feest.
24 November: Utopia Uitverkoop.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_188763148
Dagsluiting. De titel voor vandaag: Toen Adriaan vertrok.

In geen geval accuraat en beslist subjectief en soms per ongeluk relevant.

And now by popular demand: Mijn kijk op Utopia 2. Een wereld vol liefde, conflict en drama.


Kwart over tien. De dagsluiting is er uit. De ene lange SL na de andere.

---------

Zondagavond. Elf uur. Grote scene in het badhuis. Dyl vangt op en beschermt Lexy die dronken aan het huilen is.

Sambalbaai noteerde het volgende:

Lex: een BNN'er die gedronken heeft worden hier uitgelicht.
Dylan: dit soort dingen worden hier uitgelicht.
Lex: luister, ik ben mezelf en ik ben niet vervelend. :')
Dylan: moet je doen, maar als we je willen helpen, moet je dat toelaten.
Lex: maar ik ben niet vervelend.

Nou....... :{

Nog eentje van Sambalbaai over Lexy even later in haar huisje met Jordy, Dylan en Franny:

Blabla Andrea, bladiebla Andrea. Dylan schudt zijn hoofd.
Jordie: waarom schud je je hoofd?
Dylan: ik herken dit niet van haar.
Lex: ik kan niet met haar x5.

Ze hebben het over een sleep-over.
Jordie tegen Dylan: nodig je vriendin Andrea dan ook maar uit, voor de gezelligheid. :')

Einde samengesteld bericht.


Maandagochtend.

Dotteke verraste ons met een meesterwerk:

Adje krijgt een zwarte enveloppe

Best Adje, je zit er 15 maanden in en je mag ons verlaten
Je hebt de berg niet alleen in Frankrijk beklommen maar ook het zware pad beklommen naar Utopia zoals het nu is.

Je hebt laten zien dat je met niets en zonder luxe kan leven, je deed niet mee aan het luxe leven waar andere zich al snel in begaven.
Je hebt veel gebouwd en stond altijd klaar om andere met bouwen te helpen, mits je geen error kreeg of iemand je iets beloofd had en niet na kwam.

Katie was je grote liefde in Utopia, helaas kan ze niet de moeder van je kinderen worden, ze is een dier en die mag je niet voor je genot gebruiken volgend jou maatstaven.

Maar dan nu beste Adriaan is het punt gekomen dat jij de poorten van Utopia mag verlaten.
Echter we zitten in de finale en dat betekend onverwachtse dingen en keuzes.

We doen jou een voorstel,
Jij mag kiezen.
Blijven, 1 maandje nog en dan beloven we je dat je iedere dag een jointje krijgt
Blijf je mag een mannelijke Utopiaan naar huis sturen, de keus ligt bij jou.
De beslissing moet je nu nemen, nadenken mag niet want dan laat je je beinvloeden door de andere Utopianen, wat gaat het worden Adriaan.

De Utopian staan verslagen te kijken, je ziet ze zenuwachtig worden en kijken elkaar verschrikt aan.
Adje kijkt verbaasd rond en je ziet hem denken, een error ligt op de loer.
Hoe kunnen ze mij dit aan doen, maar zo denkt hij dit is mijn kans om een sterke speler naar huis te sturen.......

Adje besluit om iemand naar huis te sturen, zo zegt hij.
Shel, als je een man was geweest had ik jou naar huis gestemd, je bent een egoïst en denkt alleen aan je zelf.

Jens, jij bent mijn maatje, natuurlijk stuur ik jou niet naar huis
Brandon jongen, jij hebt je 15 maanden volbracht maar je bent er altijd voor Utopia geweest en hebt het vanaf het begin af aan helpen opbouwen, jou gun ik de finale.
Je ziet de ogen van Jessie heen en weer schieten, en Merel heeft al tranen in haar ogen, ze ziet de bui al hangen.

Dylan jongen, jij moet nog wel het een en ander leren wat betreft tatoeren, dit heb je nodig dus jij bent ook veilig.
Gerrit, ja je bent een niets en je zult altijd een niets blijven, iemand ie met zijn pik denkt. Maar ik ben wel benieuwd hoe jij gaat functioneren zonder je pik in een van de vrouwen te steken. Jij mag ook blijven.

Jordie, je bent een leuke meid, je zit er nog maar net en je hebt je hele familie opgegeven voor Utopia, het zou gemeen zijn je nu naar huis te sturen.

Ja, dan blijft over Jessie, de messias van Utopia, de man die denkt alles te weten de man die beloofde in korte tijd de kas hier te spekken, je hondenvoer, je koffie en wat al nog niet meer
Jij zou het wel even doen. Maar helaas je hebt overal in gefaald, je bent een loser eerste klas.
Wat mij betreft mag je de boot in stappen en Utopia verlaten zoals je binnen bent gekomen. Alleen kwam je als een ster Utopia binnen en je zal als een loser vertrekken.

Maar.................. toch kies ik er voor om zelf te gaan hoe mooi ik het ook had gevonden om jou naar huis te sturen. De drang om naar buiten te gaan is te groot.
Het ga jullie goed en succes met de eindstrijd, ik ga............

Dit alles is een aanname :P

-----------

UTO / Updates UTO2 #1

Einde samengesteld bericht.


Het vertrek van Adriaan filmpje = x7jp94a

Twaalf uur. Lorenzo the Movie.


Kwart over een.

ANTPQ-36 had de volgende observatie:

GG is z'n eigen haar.
Staat alle kanten op om de kale plekken te verbloemen,
Zit te zweten als een otter.
Zelfs de dubbele onderkin probeert ie te verstoppen met baard haar.

Einde bericht.


Kwart voor twee.

sjampoeh schreef deze aanrader:

laten ze merel eens onder de loep nemen
chatten met mama, schadepost 1 week geen internet
trouble in paradise, ook over t budget heen
jatten van zoveel spullen/eten
boodschappen sabotage
Nee dat zijn ze weer vergeten , wie is zij om daar nu een punt van te maken, alleen omdat ze zich gepasseerd voelde .

ben dat nare wijf spuugzat :(

Einde bericht.


Kwart over drie. De trein is gearriveerd op het terrein. De bewoners die voor het treintje hadden gestemd krijgen hun cadeau namelijk een proefrit in het treintje. Ze lachen wat af als het treintje zich over het terrein heen hobbelt. Het past maar net. De paden zijn te smal. Dus dat wordt weer straten om de paden breder te maken. Brandon is boos dat hij niet mee mocht met de eerste rit. Er komt dus een tweede rit voor diegenen die de eerste rit hebben gemist. Tijdens de tweede rit gaat het goed fout bij het gym. Er breekt een as bevestiging. En iedereen moet uitstappen. Shelley gaat eerst maar even roken om van de schrik te bekomen. Ze hebben geen krik en geen dopsleutelset. Gerrit vindt toevallig bouten in het atelier die Christel heeft achter gelaten.

Kwart voor vijf. Al met al fixen ze het dusdanig dat het treintje weer van het terrein af kan. De trein meneer blijft er heel cool onder en zijn vrouw kijkt heel ontspannen toe. Geen paniekzaaiers ieder geval. Om vijf uur zijn ze weer vertrokken.

Kwart over vijf. In de keuken wordt aan het avondeten gewerkt.

Harrison ving het volgende op:

Merel denkt dat "pan" in panseksueel een afkorting is :+

Einde bericht.


Tijd onbekend. Cees, Maikel, Brenda, John, Eric en Sanne stonden Adriaan op te wachten bij de poort. Had hij tenminste nog een ontvangst comité. John heeft zelfs een kistje voor hem meegebracht.

Zes uur. De klok luidt want het is etenstijd. Andrea heeft vegan gekookt voor de groep. Maar Merel gaat er vlees doorheen gooien. Dat is natuurlijk om Andrea te dissen.

In de caravan zijn Brandon en Jordy de boel aan het verbouwen. In plaats van Adriaans bed komt een gezellige bank om op te chillen.TiOen Merel dat hoorde wilde ze ook gelijk het Franterpalace gaan verbouwen met een bank en als walk in kledingkast. Want Franny gaat bij Lexy en Jordy slapen en aangezien Merel nu permanent op de boot slaapt staat het paleis leeg. Een mooie plek voor een permanente Bed and Breakfast lijkt mij.

Kwart over zes. Er wordt nu overal gegeten. Aan tafel bij Merel en Jessie wordt geklaagd over de hoeveelheden aardappels, pasta en rijst. Er is nooit genoeg groente en saus. Ik dacht dat Merel de boodschappen bestelde dus snapik tekorten niet.

Half zeven. Mylene wil visagiemiddagen organiseren. Met ook fotografen erbij. En er wordt volop gespeculeerd of en wie er eventueel weer binnen gaat komen. Jens begint over Manon en gelijk een SL.

Zeven uur. Jordy en Brandon in de caravan. Ze zijn de boel aan het opleuken. De regenboogvlag wordt gedrapeerd. En die komt er pas voor het Love = Love feest weer de caravan uit.

Half acht. In de keuken Mylene en Gerrit. Gerrit wil knuffelen dus Mylene ze geeft hem een knuffel. Dan over de snackbars in Groningen waar Gerrit vaak komt en in sommige komt Mylene ook. Mylene pushed een gezond drankje waar alles in zit behalve boerenkool.

Acht uur. Merel heeft een gesprek tussen Shelley en Jordy afgeluisterd vanuit het palace. Ze ging gelijk naar Franny om het er over te hebben. Merel gaat Shelley aanpakken.

Harrison vatte het zo samen:

Merel: er was toch ook niks positiefs aan die hele avond?
Shel: jawel, 1 positief ding
Merel: ja voor jouzelf, want alles draait om jou, het was een blamage
Shel probeert ook blamage te zeggen, maar er komt iets uit als ballage of zo
Merel: moeilijk woord he? Zeg dan maar gewoon waardeloos
Shel: waarom moet je me altijd naar beneden halen, ik zeg toch ook niet dat jij een oranje kop hebt

Einde bericht.


Jordy kwam zich er ook weer mee bemoeien. Tussen Shelley en Merel is het weer goed.Ze hebben het uitgesproken.

Kwart voor negen. Hiske blijkt een amazone te zijn. Als kind reedt zij al paard. Toen ze haar eerste eigen huis kreeg heeft haar moeder een verjaardagsfeest met familie, vrienden en bekenden georganiseerd. Ze is opgehaald met paard en wagen en daar werd ze ongemakkelijk van.

Kwart over negen. Mylene, Lexy, Brandon en Franny in het badhuis. Mylene maakt haar gezicht schoon met een elektrische gezichtswasser. Want de make up moet er af. Lexy en Franny douchen. Lexy was al een week niet onder de douche want geopereerd.

Half tien. Jordy volgt het Evangelie van St. Adriaan en ruimt de vaatwasser uit. En ze beginnen een slap verhaal over gezonde voeding.

Tien uur. Shelley die in het huisje van Lexy en Franny vertelt hoe sterk ze is geworden daar.

Kwart voor elf. Brandon en Jordy praten over het Love = Love feest.

Sluiting. Vandaag was wel een vermakelijke dag in Utopia. Er waren ook veel inspirerende berichten in de Cos. Hoogtepunt vandaag was de zwarte brief van Dotteke. Ik geniet van dergelijke stukken hier. Dat is Cossen met humor. Sommigen hier vatten heel goed samen of pikken dingetjes, die ik heb gemist, op en plaatsen ze hier. Mijn dank is groot.

Nieuwe filmpjes in de SV. Dank je DGK.

Agenda.

Elke vrijdag: Mariska's Pizzaparadijs Mama Mia. ¤ 15 voor 4 mini pizza's.

5 September: Scootmobiel race. En lasagna van Merel. 16:00. Dank je ANTPQ-36.
6 September: Begrafenis gedoe.
10 September: Mari van de Ven komt langs.
12 September: Hiske 15 maanden in Utopia. Dank je Maria.
13 September: Vrijdag de 13e. Strandfeest.
29 September: Familiebezoek Jordy.
29 September: Happy Kids Familiemarkt. Dank je FF.
4 Oktober: Shelley gaat naar huis.
4 Oktober: Podiumvrees. Single release party. 18 tot 23 Uur.Dank je Maria.
5 Oktober: Familie bezoek Brandon. Dank je FF.
27 Oktober: Utopia Markt.
9 November: Jordy's Gay Love = Love feest. Dank je Maria.
24 November: Utopia Uitverkoop. Dank je Maria.

Heb jij data die op de agenda kunnen. Stuur me dan een DM.

Iedereen kan en mag meedoen aan het liefste, leukste of meest humoristiese bericht van de morgen, middag, avond of nacht. Ik lees elke Cos en kijk voor de leukste, liefste of meest humoristiese bericht. Deze berichten neem ik op in de dagsluiting.

Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.

Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_188763152
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2019 22:53 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ligt er ook maar aan. Een wilde rat is ongewenst, een tamme voor sommige mensen juist gewenst.
:Y lieve, intelligente diertjes
pi_188763154
quote:
3s.gif Op maandag 2 september 2019 22:53 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Ik vind haar vaak wel OK.
Ik ook, maar daar gaat het in dit geval niet om. Ik vind het een vreselijke uitspraak, met name tegen iemand die een adoptieachtergrond heeft. :X
pi_188763184
quote:
2s.gif Op maandag 2 september 2019 22:54 schreef mazaru het volgende:

[..]

Het was een ongelukkige uitspraak. Maar je kunt ook gewoon je schouders ophalen erover in plaats van er een hele discussie over houden.
Ja zo lust ik er nog wel 1. Dan kan je alle discussies of rotopmerkingen zo beschouwen.
pi_188763200
Had de tt voor jou gelaten paco. Dacht al waar blijft die
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 2 september 2019 @ 23:01:15 #7
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_188763223
Mooie TT en dank weer voor de dagsluiting Paco .... ^O^
.
pi_188763234
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2019 22:53 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Ligt er ook maar aan. Een wilde rat is ongewenst, een tamme voor sommige mensen juist gewenst.
Cees bedoelde vast zo'n lieve, tamme huisrat toen hij zijn uitspraken deed..... :')
pi_188763251
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 23:00 schreef Dotteke het volgende:
Had de tt voor jou gelaten paco. Dacht al waar blijft die
Ja ik wilde niet van kaping beschuldigd worden. Dank je wel voor de TT!
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_188763266
Ik begrijp dus dat Jordie nu in de caravan slaapt.
Wie moet er nu voor een dronken Lex zorgen? :D
pi_188763293
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 23:01 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Cees bedoelde vast zo'n lieve, tamme huisrat toen hij zijn uitspraken deed..... :')
Nja ik zie "de rat", als een aandoenlijk boefje, een Ciske.
pi_188763294
Jordie had geen grote verwachtingen bij de manlijke bewoners qua suportif. :?
  Moderator maandag 2 september 2019 @ 23:04:36 #13
388664 crew  Dotteke
pi_188763295
e
quote:
3s.gif Op maandag 2 september 2019 23:02 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Ja ik wilde niet van kaping beschuldigd worden. Dank je wel voor de TT!
O. Op die manier. Weet dat je graad de dagafsluiting wilmplaatsen gelijk in een nieuw topic dus daarom niet geopend.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188763304
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2019 23:04 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Nja ik zie "de rat", als een aandoenlijk boefje, een Ciske.
Het gaat niet om jou, maar om Cees. Hij bedoelde wat anders.
  Moderator maandag 2 september 2019 @ 23:05:03 #15
388664 crew  Dotteke
pi_188763305
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 23:03 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik begrijp dus dat Jordie nu in de caravan slaapt.
Wie moet er nu voor een dronken Lex zorgen? :D
Wie ligt er nog bij haar dan?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188763311
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 23:03 schreef Sambalbaai het volgende:
Ik begrijp dus dat Jordie nu in de caravan slaapt.
Wie moet er nu voor een dronken Lex zorgen? :D
Franny.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
  maandag 2 september 2019 @ 23:05:19 #17
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_188763315
Iemand een agenda voor morgen, hoorde iets over iemand voor Hiske ?
.
pi_188763316
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 23:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Wie ligt er nog bij haar dan?
Franny. :)
pi_188763320
quote:
2s.gif Op maandag 2 september 2019 22:52 schreef mazaru het volgende:

[..]

Zij noemde het ongedierte. Toen zei Cees er bestaat geen ongedierte, er bestaat ook geen onkruid. Je kunt hooguit spreken van ongewenste planten.
Waarop Andrea zei 'dus ongewenste dieren'.
Cees moest toen lachen en zei 'ja oke'
Ging toch over geadopteerde kinderen die ongewenst zouden zijn? Wat ook niet waar is.
Maar klinkt wel lekker als je iemand wil 'pakken'.

Vaak is het dat mensen met veel pijn hun kind laten adopteren omdat ze hopen dat ze daarmee het beste voor hun kind doen.

Nu ken ik het verhaal van Andrea niet, dus daar kan ik me niet over uitspreken.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_188763333
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 23:04 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Het gaat niet om jou, maar om Cees. Hij bedoelde wat anders.
Jij zit in Cees zijn hoofd?
pi_188763336
quote:
3s.gif Op maandag 2 september 2019 23:05 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Franny.
Arme Franny... :Y

Dat ik dat ooit nog zou zeggen over haar. :P
  maandag 2 september 2019 @ 23:06:14 #22
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188763339
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 22:57 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Ik ook, maar daar gaat het in dit geval niet om. Ik vind het een vreselijke uitspraak, met name tegen iemand die een adoptieachtergrond heeft. :X
Gaat dit om de uitspraak "Kleine rat"? ...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_188763354
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 23:04 schreef Dotteke het volgende:
Jordy gaat met een. Roek e
[..]

O. Op die manier. Weet dat je graad de dagafsluiting wilmplaatsen gelijk in een nieuw topic dus daarom niet geopend.
Dank je wel voor het meedenken en je waardevolle bijdragen.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
pi_188763368
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 23:05 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ging toch over geadopteerde kinderen die ongewenst zouden zijn? Wat ook niet waar is.
Maar klinkt wel lekker als je iemand wil 'pakken'.

Vaak is het dat mensen met veel pijn hun kind laten adopteren omdat ze hopen dat ze daarmee het beste voor hun kind doen.

Nu ken ik het verhaal van Andrea niet, dus daar kan ik me niet over uitspreken.
Andrea heeft erover verteld. Ze heeft haar familie, ook haar moeder opgezocht en heeft daar een afknapper opgelopen.
pi_188763372
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 23:06 schreef snetje het volgende:

[..]

Gaat dit om de uitspraak "Kleine rat"? ...
Hij had inderdaad beter grote rat kunnen zeggen.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_188763379
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2019 23:06 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Jij zit in Cees zijn hoofd?
ja
  Moderator maandag 2 september 2019 @ 23:07:31 #27
388664 crew  Dotteke
pi_188763381
quote:
3s.gif Op maandag 2 september 2019 23:06 schreef Paco55 het volgende:

[..]

Dank je wel voor het meedenken en je waardevolle bijdragen.
👍🏻
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188763438
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2019 23:04 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Nja ik zie "de rat", als een aandoenlijk boefje, een Ciske.
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2019 23:04 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Nja ik zie "de rat", als een aandoenlijk boefje, een Ciske.
Ik ook , wordt hier ook vaak gezegd tegen een ondeugje
pi_188763463
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 23:09 schreef DeKenau het volgende:

[..]


[..]

Ik ook , wordt hier ook vaak gezegd tegen een ondeugje
Dat bedoel ik. :Y
pi_188763490
Jordie vraagt waar het geluidsboxje zit.
Onder het bed.
Hard of zacht. Zacht. O, gelukkig.

De camera speelt met Brandon en Jordie, die draait heen en weer en ze kijken er allebei vol in. :P
  maandag 2 september 2019 @ 23:11:11 #31
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188763497
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 23:05 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ging toch over geadopteerde kinderen die ongewenst zouden zijn? Wat ook niet waar is.
Maar klinkt wel lekker als je iemand wil 'pakken'.

Vaak is het dat mensen met veel pijn hun kind laten adopteren omdat ze hopen dat ze daarmee het beste voor hun kind doen.

Nu ken ik het verhaal van Andrea niet, dus daar kan ik me niet over uitspreken.
Ik heb Andrea ooit het hele verhaal horen vertellen hoe ze via facebook haar eigen moeder heeft opgespoord ... uiteindelijk had ze contact met haar moeder maar werd ook via andere familieleden gewaarschuwd dat moeders niet altijd de waarheid vertelde ...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  maandag 2 september 2019 @ 23:11:51 #32
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188763519
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 23:05 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Ging toch over geadopteerde kinderen die ongewenst zouden zijn? Wat ook niet waar is.
Maar klinkt wel lekker als je iemand wil 'pakken'.

Vaak is het dat mensen met veel pijn hun kind laten adopteren omdat ze hopen dat ze daarmee het beste voor hun kind doen.

Nu ken ik het verhaal van Andrea niet, dus daar kan ik me niet over uitspreken.
Dat gooide ze voor zijn voeten na dat gesteggel over onkruid en ongedierte. Ik vond het ook een lowblow.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_188763581
Wordt een beetje moe van die stem van Jordy komt geen end aan...
  maandag 2 september 2019 @ 23:14:51 #34
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_188763606
Shelley en Merel gevonden, wat een heerlijk gesprek .... *O* *O* *O*
.
  maandag 2 september 2019 @ 23:17:47 #35
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188763687
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 23:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Shelley en Merel gevonden, wat een heerlijk gesprek .... *O* *O* *O*
Ja was hilarisch. Dat gesprek tussen Hiske en Shelley zaten ook leuke stukjes in :D
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_188764456
Als er 1 rat is in utopia dan is het die Jessie wel,maar dat wou Cees natuurlijk niet zeggen over zijn vriendje! Te erg voor woorden dat ze die Cees weer van stal moeten halen.Opzouten met die oudbewoners.
  dinsdag 3 september 2019 @ 00:04:27 #37
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_188764662
Ga er vandoor, een dagdienst morgen om 0700 uur, welterusten ... :W


Merel heeft een oranje kop - 2 september 2019.
x7ju9p5
.
  dinsdag 3 september 2019 @ 01:36:52 #38
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188765367
De Nacht Aanfluiting! ... :')

Close minded:


Brandon: Ik vind het zo van de zotte dat mensen zo close minded zijn ...
Jordie: Ja ik kan het zelf kan ik ook niet euh ...
Brandon: Kijk ik ben zelf ook close minded ... ik zou je ook voor gek verklaren verliefd op een euh vis stick maar joh ??? Wat ik zei..
Jordie: Brandon! Deze Brandon die hier nu vanavond is hé kan die alsjeblieft ook morgen bij het bouwen zijn? Want deze dingen van ja ik ga je ook voor gek verklaren als je verliefd bent op een vis stick meid alsjeblieft .. dit zijn de dingen waarvan ik hou ...
Brandon: Ja maar het is wel zo ... zijn genoeg mensen hoor!
Jordie: Die verliefd zijn op een vis stick? ..
Brandon: Het zal mij niks verbazen.. maar ja ... ben ik dan close minded?

Jordie: Euh ... voor mij ben je dan meer close minded als je euhm niet kan euh iemand kan respecteren euh ... voor wat die persoon is of waarvan die houdt ...
Brandon: Ja ik zal je heel eerlijk zeggen ik zou het accepteren als iemand verliefd wordt op een visstick maar ik kan je niet respecteren ...
Jordie: Maar ik heb het niet perse over een vis stick ...
Brandon: Nee we hebben het nu over het idee close minded hé! ...
Jordie: Jahaa klopt maar close minded kan je ook in heel veel verre dingen trekken en dat is voor iedereen verschillend ...
Brandon: Als ik nou kijk vind ik het alles qua mensen tussen mensen vind ik helemaal prima heb ik respect voor dus wees lekker jezelf want dat moet gewoon kunnen op deze aarde ... maar zodra je ... nah nee kijk als je aan kinderen ziet zit dan oeh ...(weer niet verstaanbaar) dat vindt ik niet oke ...ben ik dan close minded? Als mensen met gaan trouwen met een dier ... seksuele dingen doen met een dier ... nah vind ik ook niet oke ..met voorwerpen vindt ik ook niet oke ...joh prima maar ik ga je geen respect geven als je met een oudere loopt te wieberen ... ben ik dan close minded? Snap je?



Ohw hey gesprek gaat nog verder ... nog erger ...

Jordie: Brandon jij komt nu met voorbeelden!! Ik moet het eventjes allemaal verwerken ... kijk euhm
Brandon: Is dat off minded? ..
Jordie: Ik ga het even stap voor stap ... euhm ben je close minded als je niet respecteerd en accepteerd dat mensen van elkaar mogen houden ongeacht wat het geslacht is ... bla bla blaaa ...

Jordie: Wat is het als die persoon onder de leeftijd is van 18 en jij bent een stuk ouder dan kan het onder iets anders vallen... euhm dan zou ik niet perse zeggen close minded maar dat is iets meer waarvan ik zeg .... Okey!! je hebt me helemaal van mijn tour gebracht man!!

Brandon: Maar vroeger was het heel normaal in de tijd van de romeinen en alles ...
Jordie: Wat dan?! ...
Brandon: Met kinderen en alles ..dat was toen heel normaal ...
Jordie: Maar gelukkig zijn we nu ...
Brandon: Maar we zijn toch nog steeds off minded ..

Verders de stempel van de P (ik had even geen zin meer in die creap Brandon) ...

[ Bericht 0% gewijzigd door snetje op 03-09-2019 01:47:57 ]
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  dinsdag 3 september 2019 @ 02:28:50 #39
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_188765423


[ Bericht 30% gewijzigd door snetje op 03-09-2019 03:06:17 ]
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_188765429
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iemand een agenda voor morgen, hoorde iets over iemand voor Hiske ?
Detailes zijn mij ontschoten maar dinsdag gaan ze iets van een spel doen?
Luchtkussen en dan iet met slaan.
Tijdstip ergens in de morgen. (10:00.)
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
pi_188765490
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_188765506
Alles is nog in diepe rust
pi_188765510
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 06:37 schreef Mjelleke het volgende:
Alles is nog in diepe rust
Ik ben wakker,kijk nu een filmpje van een bezopen Lexy.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_188765589
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2019 23:04 schreef Soulraven het volgende:

[..]

Nja ik zie "de rat", als een aandoenlijk boefje, een Ciske.
Die z’n moeder doodstak. :{
pi_188765616
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 07:09 schreef Trainwreck het volgende:

[..]

Die z’n moeder doodstak. :{
Dat was ook een kutwijf.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_188765621
Straat,ik heb nog een leuk filmpje. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  † In Memoriam † dinsdag 3 september 2019 @ 07:28:04 #47
425473 Straatverlichting
pi_188765655
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 07:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
Straat,ik heb nog een leuk filmpje. *O*
Haha... laat maar komen *O*
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
  † In Memoriam † dinsdag 3 september 2019 @ 07:30:38 #48
425473 Straatverlichting
pi_188765660
Lig dubbel over die 1e 2 iig... _O-
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_188765664
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 07:30 schreef Straatverlichting het volgende:
Lig dubbel over die 1e 2 iig... _O-
Incoming. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  dinsdag 3 september 2019 @ 07:45:11 #50
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188765743
Het licht ging aan.

  dinsdag 3 september 2019 @ 07:51:16 #51
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188765781
Oranje kop *O*

  dinsdag 3 september 2019 @ 08:01:09 #52
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_188765844
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 07:51 schreef Rhosyn het volgende:
Oranje kop *O*

[ afbeelding ]
Ze lijkt wel 40+ op die foto.
Vind de botox niet gelukt de laatste keer.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_188765854
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 07:51 schreef Rhosyn het volgende:
Oranje kop *O*

[ afbeelding ]
Ze krijgt echt een dik hoofd
  dinsdag 3 september 2019 @ 08:05:09 #54
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188765868
Ben ik benieuwd of nu Adriaan weg is de keuken een zooi wordt.
Niemand die de afwasmachine vult of leeg haalt. De vuilnisbak loopt over etc etc...

:+
  dinsdag 3 september 2019 @ 08:06:37 #55
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188765876
  dinsdag 3 september 2019 @ 08:08:45 #56
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188765892
pi_188765919
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 07:51 schreef Rhosyn het volgende:
Oranje kop *O*

[ afbeelding ]
Godsklere wat een kop
  dinsdag 3 september 2019 @ 08:21:19 #58
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188765944
  dinsdag 3 september 2019 @ 08:27:31 #59
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188765973
Merel dacht misschien, laat ik een oranje shirt aan doen om te bewijzen dat mijn kop niet oranje is.
_O-

pi_188765974
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 07:51 schreef Rhosyn het volgende:
Oranje kop *O*

[ afbeelding ]
Ik heb een beetje leedvermaak, denk dat dit keer de Botox niet zo goed gelukt is. Wat ik hoopte.
Just think twice
Before you cast your stone at someone's soul
It's their life, So the choice is theirs and theirs alone....
pi_188765978
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 08:21 schreef Rhosyn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou die bril zo graag een keer van d'r kop willen rukken
  dinsdag 3 september 2019 @ 08:42:21 #62
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188766052
pi_188766061
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 07:51 schreef Rhosyn het volgende:
Oranje kop *O*

[ afbeelding ]
OMG!!!
pi_188766069
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 07:51 schreef Rhosyn het volgende:
Oranje kop *O*

[ afbeelding ]
Is deze cap van vanmorgen? :D
  dinsdag 3 september 2019 @ 08:43:50 #65
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188766070
  dinsdag 3 september 2019 @ 08:44:03 #66
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_188766074
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 08:43 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Is deze cap van vanmorgen? :D
:Y
pi_188766089
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 08:44 schreef Rhosyn het volgende:

[..]

:Y
Holy Moly... :D Goed spul.....die botox. _O-
Het viel me gisteren op dat haar ogen kleiner leken. :Y

Over een kwartier gaan ze vergaderen. Jessie gaat de financiën nog doen.
Hiske en Gerrit liggen te kleppen en te geinen in de yurt.
pi_188766119
Goede morgen Cos :W c_/ c_/ c_/

Ik heb net de filmpje gekekenvan Shelly , en de arrogante kop van Shelly is daarin net zo erg als normaal als ik haar hoor praten , ik vind het een vreselijk filmpje De actrice , ik moet er om lachen O-)
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_188766142
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 08:46 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Holy Moly... :D Goed spul.....die botox. _O-
Het viel me gisteren op dat haar ogen kleiner leken. :Y

Over een kwartier gaan ze vergaderen. Jessie gaat de financiën nog doen.
Hiske en Gerrit liggen te kleppen en te geinen in de yurt.
Even het zogenaamde financiële overzicht ophalen bij de febo dus
pi_188766145
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 07:51 schreef Rhosyn het volgende:
Oranje kop *O*

[ afbeelding ]
Heerlijk........heb filmpje nog even terug gezien.
Zo mooi dat eindelijk ze de camera's vergat en haar ware aard liet zien.
Met "ja, jou familie is lekker betrouwbaar..".
Maar daar na kwam haar bekende "sorry".
Zo makkelijk gezegd.....hadden ze is over haar moeder moeten zeggen, dan had je geen haar meer op je hoofd. Terwijl je lieve mamma ook dingen ziet die er niet zijn zoals Mike die verliefd op je zou zijn.
Denkt zeker dat mensen dit voorvalletje snel vergeten zijn. En dat ze veel meer is dan de rest daar. Nou dream on girl, je bent net zo aso als je eruit ziet ondanks je slimheid.
pi_188766172
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 08:51 schreef zodeju het volgende:

[..]

Heerlijk........heb filmpje nog even terug gezien.
Zo mooi dat eindelijk ze de camera's vergat en haar ware aard liet zien.
Met "ja, jou familie is lekker betrouwbaar..".
Maar daar na kwam haar bekende "sorry".
Zo makkelijk gezegd.....hadden ze is over haar moeder moeten zeggen, dan had je geen haar meer op je hoofd. Terwijl je lieve mamma ook dingen ziet die er niet zijn zoals Mike die verliefd op je zou zijn.
Denkt zeker dat mensen dit voorvalletje snel vergeten zijn. En dat ze veel meer is dan de rest daar. Nou dream on girl, je bent net zo aso als je eruit ziet ondanks je slimheid.
Dat was wel een heftig stukje ja. Twee ordinaire, egoïstische krijswijven. De 1 dom en de ander leugenachtig.
Andrea en Shelly hebben het er net over. Andrea: wow, ik zit hier met volwassen mensen. Wat een zootje. :)
pi_188766174
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 07:51 schreef Rhosyn het volgende:
Oranje kop *O*

[ afbeelding ]
Holy shit wat is ze lelijk geworden. En dat wil model worden?
pi_188766179
Shelly ....wij Hagenezen praten niet met dure woorden .
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_188766183
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 08:46 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Holy Moly... :D Goed spul.....die botox. _O-
Het viel me gisteren op dat haar ogen kleiner leken. :Y

Over een kwartier gaan ze vergaderen. Jessie gaat de financiën nog doen.
Hiske en Gerrit liggen te kleppen en te geinen in de yurt.
Niet leken, ze zijn kleiner.
Haar kop wordt te dik. Weet ook niet of het alleen aan de botox ligt.
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 08:57:49 #75
388664 crew  Dotteke
pi_188766199
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 07:51 schreef Rhosyn het volgende:
Oranje kop *O*

[ afbeelding ]
Zo, wat ziet die er uit zeg, die takelt ook hard af nu,
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188766204
Shelly heeft niet genoten van geen een moment .

Shelly zegt dat haar fam verteld heeft dat Merel er over haar Fam heeft gepraat .
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_188766212
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 08:56 schreef zodeju het volgende:

[..]

Niet leken, ze zijn kleiner.
Haar kop wordt te dik. Weet ook niet of het alleen aan de botox ligt.
Meer vet en botox in de kop?
Het viel echt op, alsof ze gehuild had.
pi_188766215
gadver, was je eerst je haar en daarna smeer je er potten en flessen zooi in.
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 08:58:45 #79
388664 crew  Dotteke
pi_188766216
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 08:46 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Holy Moly... :D Goed spul.....die botox. _O-
Het viel me gisteren op dat haar ogen kleiner leken. :Y

Over een kwartier gaan ze vergaderen. Jessie gaat de financiën nog doen.
Hiske en Gerrit liggen te kleppen en te geinen in de yurt.
Dan ben ik mooi op tijd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188766226
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 08:55 schreef Sofia2019 het volgende:

[..]

Holy shit wat is ze lelijk geworden. En dat wil model worden?
ssstt.....daar moeten we het niet over hebben....je weet, het was haar droom maar kon niet doorzetten.
Geen wilskracht genoeg . Maar dat kan Merel alleen andere verwijten....zij is zo niet.
pi_188766229
Gm ☕

De sjelshow gaat nog ff door 8)7

Vond het al zo lullig dat het vertrek van Adje gisteren zo overschaduwd werd door haar :X
pi_188766236
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 08:59 schreef zodeju het volgende:

[..]

ssstt.....daar moeten we het niet over hebben....je weet, het was haar droom maar kon niet doorzetten.
Geen wilskracht genoeg . Maar dat kan Merel alleen andere verwijten....zij is zo niet.
Inderdaad. Als het een ander was geweest, zou ze er constant over beginnen
pi_188766238
Shelly is naar mijn idee verbittert , de mensen willen dat ze alleen staat .

Andrea heeft een zwak voor Shelly
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_188766250
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 08:59 schreef zodeju het volgende:

[..]

ssstt.....daar moeten we het niet over hebben....je weet, het was haar droom maar kon niet doorzetten.
Geen wilskracht genoeg . Maar dat kan Merel alleen andere verwijten....zij is zo niet.
Nee, tuurlijk niet. En al haar evenementen zijn succesvol en zo niet, dan mag er niet over gesproken worden. :P
pi_188766252
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:01 schreef PTLe het volgende:
Shelly is naar mijn idee verbittert , de mensen willen dat ze alleen staat .

Andrea heeft een zwak voor Shelly
Ja, inderdaad.
  dinsdag 3 september 2019 @ 09:02:26 #86
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_188766257
Jessie denkt rijk te worden met de royalties die ie denkt te pakken met hun nummer op de streams ... 8)7
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_188766260
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:01 schreef zodeju het volgende:

[..]

Ja, inderdaad.
Dit zegt Andrea net zelf ;)
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_188766269
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:02 schreef PTLe het volgende:

[..]

Dit zegt Andrea net zelf ;)
Oh, dacht dat jij dat zo zag. _O- _O- Heb de streams nog niet aan.
pi_188766271
ik zit echt met verbazing naar shel en andre te luisteren,ziet andre niet dat wat shel zegt over anderen dat shel dat zelf ook doet.
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:05:10 #90
388664 crew  Dotteke
pi_188766291
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:01 schreef PTLe het volgende:
Shelly is naar mijn idee verbittert , de mensen willen dat ze alleen staat .

Andrea heeft een zwak voor Shelly
Ik zou ook verbitterd zijn daar, eigenlijk van het begin af aan is er al tegen Haar gespeeld, ze kreeg niets voor elkaar. ALles werd altijd van tafel geveegd
Dat het te lang licht bleef en daardoor het feest voor de film kwam

ANdrea zegt dat het gisteren kut was, maar sommige mensen hadden een punt, maar dat hadden ze apart met je kunnen bespreken
En dit waardeer ik zo in ANdrea, ze zegt wel hoe ze er over denkt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188766292
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:01 schreef PTLe het volgende:
Shelly is naar mijn idee verbittert , de mensen willen dat ze alleen staat .

Andrea heeft een zwak voor Shelly
Dat willen anderen inderdaad ook, vandaar de aanval naar Andrea toe.
Maar het heeft natuurlijk wel een reden en dat kan/wil etc Shelly niet zien. :N
Geen oog voor haar eigen gedrag.

Andrea: de manier waarop was echt kut, maar sommigen hadden echt een punt.
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:06:02 #92
388664 crew  Dotteke
pi_188766302
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:02 schreef chufi het volgende:
Jessie denkt rijk te worden met de royalties die ie denkt te pakken met hun nummer op de streams ... 8)7
Hoop dat niemand het koopt
Hebben ze hem al aangevallen over dat stomme laser apparaat van hem, dat kost geld en verdiend er geen reet mee
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188766304
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 08:55 schreef PTLe het volgende:
Shelly ....wij Hagenezen praten niet met dure woorden .
😠😠😠
pi_188766309
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ik zou ook verbitterd zijn daar, eigenlijk van het begin af aan is er al tegen Haar gespeeld, ze kreeg niets voor elkaar. ALles werd altijd van tafel geveegd
Dat het te lang licht bleef en daardoor het feest voor de film kwam

ANdrea zegt dat het gisteren kut was, maar sommige mensen hadden een punt, maar dat hadden ze apart met je kunnen bespreken
En dit waardeer ik zo in ANdrea, ze zegt wel hoe ze er over denkt
Andrea zegt heel vaak dingen die gewoon kloppen ;)
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_188766320
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:06 schreef Hagenesie het volgende:

[..]

😠😠😠
Maar ze is beslist niet dom ...............haar woorden
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_188766333
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Hoop dat niemand het koopt
Hebben ze hem al aangevallen over dat stomme laser apparaat van hem, dat kost geld en verdiend er geen reet mee
Als het goed is gaat het daar vandaag over.
Ik verwacht een kletsverhaal over privegebruik etc. :Y
pi_188766336
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:06 schreef Hagenesie het volgende:

[..]

😠😠😠
Dat is mij ook opgevallen. :P _O-
pi_188766337
Jens wil niet naast Shelly zitten 😋
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:09:30 #99
388664 crew  Dotteke
pi_188766352
-1062 staan ze, goh waar verdienen ze in een keer zoveel aan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:10:18 #100
388664 crew  Dotteke
pi_188766358
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:08 schreef PTLe het volgende:
Jens wil niet naast Shelly zitten 😋
Erg kinderachtig zijn ze daar.
Heb vol verbazing de cos gelezen wat er gisteren allemaal gebeurd is daar in en in triest
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 3 september 2019 @ 09:10:22 #101
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_188766360
ja hoor het financiële mirakel is daar: de pot wordt gemest!!
... en huiver mee
pi_188766364
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_188766367
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:09 schreef Dotteke het volgende:
-1062 staan ze, goh waar verdienen ze in een keer zoveel aan
kistjes en merchandise.
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:10:56 #104
388664 crew  Dotteke
pi_188766369
Zak geld word zo bijgewerk, we kregen 70 euro en nu krijgen ze 100 euro p/m zegt Mariska
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188766374
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Erg kinderachtig zijn ze daar.
Heb vol verbazing de cos gelezen wat er gisteren allemaal gebeurd is daar in en in triest
Ja ik miste je al ;)
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_188766378
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 08:27 schreef MariaElena2018 het volgende:

[..]

Ik heb een beetje leedvermaak, denk dat dit keer de Botox niet zo goed gelukt is. Wat ik hoopte.
Resultaat van een 50 euro koopje _O-
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:11:36 #107
388664 crew  Dotteke
pi_188766379
Jessie zit er aan te denken om geld beschikbaar te stellen voor persoonlijke doelen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:12:12 #108
388664 crew  Dotteke
pi_188766393
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:11 schreef PTLe het volgende:

[..]

Ja ik miste je al ;)
Zat een keer alleen mee te lezen, zat in de auto :P geen streams wel de COS
Had geen zin in mee te tikken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:12:42 #109
388664 crew  Dotteke
pi_188766405
Zolang ze geld blijven verdienen is het haalbaar om mensen persoonlijke doelen te laten doen, zegt Jessie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188766407
"ik zit er zelf aan te denken om geld beschikbaar te stellen" zegt Jes...
wie denkt hij dat hij is!!!!!
echt!!!!
en die makke schapen zitten naar dit gebazel te luisteren!!!!
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:13:09 #111
388664 crew  Dotteke
pi_188766413
Hiske wil iets met cabaret te gaan doen, ze wil 15 maanden Utopia om te zetten in een toneel stuk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188766416
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Zat een keer alleen mee te lezen, zat in de auto :P geen streams wel de COS
Had geen zin in mee te tikken
Dus je zat je lekker te ergeren , met ze allen op Shelly ?
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_188766427
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:12 schreef Chanel5 het volgende:
"ik zit er zelf aan te denken om geld beschikbaar te stellen" zegt Jes...
wie denkt hij dat hij is!!!!!
echt!!!!
en die makke schapen zitten naar dit gebazel te luisteren!!!!
:Y shocking gewoon. :Y

Hiske wil cabaret maken over de 15 inwoners.

Daar kijken we toch al elke dag naar?
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:13:58 #114
388664 crew  Dotteke
pi_188766428
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:13 schreef PTLe het volgende:

[..]

Dus je zat je lekker te ergeren , met ze allen op Shelly ?
Ja, dat sloeg nergens op.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188766442
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ik zou ook verbitterd zijn daar, eigenlijk van het begin af aan is er al tegen Haar gespeeld, ze kreeg niets voor elkaar. ALles werd altijd van tafel geveegd
Dat het te lang licht bleef en daardoor het feest voor de film kwam

ANdrea zegt dat het gisteren kut was, maar sommige mensen hadden een punt, maar dat hadden ze apart met je kunnen bespreken
En dit waardeer ik zo in ANdrea, ze zegt wel hoe ze er over denkt
Juist, zegt dat ze de andere kant ook begrijpt en dat Shell best wel rancuneus kan zijn.
pi_188766449
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:10 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

kistjes en merchandise.
zo ging het ook in Uto1, maaaanden rood en ineens tegen het eind verdween het als sneeuw voor de zon. Ik denk dat heel veel mensen die financieel slecht zitten graag zouden willen weten hoe je dat doet.
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:15:35 #117
388664 crew  Dotteke
pi_188766454
Rondvraag zegt Jessie
Jens vraagt of His all wat weet over dat theater stuk
His weet het nog niet
Houdt dit in dat His tot het einde blijft
Jessie wil de prijs opschalen steeds duurder maken het duurste kaartje 1000 euro
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188766455
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ja, dat sloeg nergens op.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt , en ik snap je ;) O-)
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_188766460
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:09 schreef Dotteke het volgende:
-1062 staan ze, goh waar verdienen ze in een keer zoveel aan
Gaat snel he......
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:16:44 #120
388664 crew  Dotteke
pi_188766466
Als promotie voor de markt gaan ze wakamollen, Merel weet zelf niet wat het is _O- maar ze gaan het wel doen,
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 3 september 2019 @ 09:17:21 #121
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_188766475
markt is al zo goed als uitverkocht, maar toch iets ter promotie...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:17:29 #122
388664 crew  Dotteke
pi_188766477
Ger heeft tegen en Merel gezegd dat heet wel leuk is om ernst en bobby naar de kindermarkt te halen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:18:06 #123
388664 crew  Dotteke
pi_188766488
Bassie en Adriaan is ook leuk, maar die zijn uit elkaar. Of is die al dood? Nee, zeggen ze hij leeft nog
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188766495
Wack a mole:
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
pi_188766496
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:15 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

zo ging het ook in Uto1, maaaanden rood en ineens tegen het eind verdween het als sneeuw voor de zon. Ik denk dat heel veel mensen die financieel slecht zitten graag zouden willen weten hoe je dat doet.
Gooi je wijf met een gat in haar hand de deur uit? :P
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:20:07 #126
388664 crew  Dotteke
pi_188766514
Kinder DJ om een kwartiertje draaien in het uur.
Franny en Mylene gaan de dansje die bij de liedjes horen doen................... ik hoor nu n iemand zeggen dat Myl de droom van Franny afpakt?

Er komt een ballen bak en springkussen

Balonnenvouwen
|Ze pakken uit hoor die Utopianen voor de kindertje

Brandon wil Jorodie in het katie pak hijsen
Jorid ezegt ik moet crepes bakken meid
ANdrea wil wel in het katie pak, ze krijgt een groot applaus
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188766528
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Kinder DJ om een kwartiertje draaien in het uur.
Franny en Mylene gaan de dansje die bij de liedjes horen doen................... ik hoor nu n iemand zeggen dat Myl de droom van Franny afpakt?

Er komt een ballen bak en springkussen

Balonnenvouwen
|Ze pakken uit hoor die Utopianen voor de kindertje

Brandon wil Jorodie in het katie pak hijsen
Jorid ezegt ik moet crepes bakken meid
ANdrea wil wel in het katie pak, ze krijgt een groot applaus
Wat bleren ze weer pff
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:21:01 #128
388664 crew  Dotteke
pi_188766530
Kinder vloggers uit nodigen vraagt Andrea, is dat wat?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188766536
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Kinder DJ om een kwartiertje draaien in het uur.
Franny en Mylene gaan de dansje die bij de liedjes horen doen................... ik hoor nu n iemand zeggen dat Myl de droom van Franny afpakt?

Er komt een ballen bak en springkussen

Balonnenvouwen
|Ze pakken uit hoor die Utopianen voor de kindertje

Brandon wil Jorodie in het katie pak hijsen
Jorid ezegt ik moet crepes bakken meid
ANdrea wil wel in het katie pak, ze krijgt een groot applaus
Nee, Dré offert zich op om mascote te spelen die dag maar dan wil ze zelf een mascote pak uit zoeken.
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
pi_188766547
Ze denken met veel kinderen geld te verdienen? :?
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:22:46 #131
388664 crew  Dotteke
pi_188766552
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:20 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Wat bleren ze weer pff
Ze zullen wel blij zijn, Jessie heeft besloten dat ze meer zakgeld krijgen en Jessie heeft besloten dat ze hun persoonlijke doelen mogen doen, er is ineens een geldbron geboord in Utopia denk ik
1,5 jaar diep in de min en in eens slinkt het als een malle
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 3 september 2019 @ 09:23:28 #132
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_188766560
GG heeft weer eens iets verzaakt
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_188766570
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:12 schreef Chanel5 het volgende:
"ik zit er zelf aan te denken om geld beschikbaar te stellen" zegt Jes...
wie denkt hij dat hij is!!!!!
echt!!!!
en die makke schapen zitten naar dit gebazel te luisteren!!!!
Wie is hij inderdaad om dat te bepalen.. ach die sukkeltjes accepteren ook alles.. niet te geloven
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:24:27 #134
388664 crew  Dotteke
pi_188766573
Shel lijkt het leuk om met de groep cupcakes te maken en dat iemand met zo jurk rondloopt
Jessie wil gelijk het idee afschieten. Daar gaan we weer Shel stelt iets voor en Jessie schiet het gewoon af, er mag geen inwoner rond lopen in een pak, maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr katie mag wel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188766583
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:22 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ze zullen wel blij zijn, Jessie heeft besloten dat ze meer zakgeld krijgen en Jessie heeft besloten dat ze hun persoonlijke doelen mogen doen, er is ineens een geldbron geboord in Utopia denk ik
1,5 jaar diep in de min en in eens slinkt het als een malle
Jessie wil gelijk het idee van Shelley afschieten..... _O- _O- Maar Hiske ziet er wel wat in maar dan in andere vorm.
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:25:12 #136
388664 crew  Dotteke
pi_188766587
Jessie verwacht 20 kinderen _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188766590
Shelly heeft een idee om cupcakes te maken en te verkopen in een jurk.
Jessie: dat ga ik dus meteen afschieten.
Hiske: o, dat idee had Patricia ook.

_O- _O-

Jessie verwacht niet meer dan 20 kinderen.
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:25:48 #138
388664 crew  Dotteke
pi_188766598
We hijsen jou in een mega mindy pak, zegt Merel
euhhhhhhhhhh ik hoor geen Jessie die dit plan afschiet
Het lijkt Myl wel leuk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188766600
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:24 schreef Lelie68 het volgende:

[..]

Wie is hij inderdaad om dat te bepalen.. ach die sukkeltjes accepteren ook alles.. niet te geloven
Kadootje van papa, he? :Y
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:26:29 #140
388664 crew  Dotteke
pi_188766607
16 en 17 sept krijgt Myl een visagie cursus van o.a. Mari
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:27:07 #141
388664 crew  Dotteke
pi_188766620
Andrea heeft een hoop gemaild, een of andere iets heeft gereageerd en die wil een set van haar horen om te kijken of ze in die club kan draaien.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188766626
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:25 schreef Sambalbaai het volgende:
Shelly heeft een idee om cupcakes te maken en te verkopen in een jurk.
Jessie: dat ga ik dus meteen afschieten.
Hiske: o, dat idee had Patricia ook.

_O- _O-

Jessie verwacht niet meer dan 20 kinderen.
Shell moet knippen van Jes...alsof die kinderen geduldig zitten te wachten totdat ze klaar zijn op een kindermarkt waar alles te doen is..... :r :r Jessie kan zich zo goed in een kind verplaatsen. :N
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:28:35 #143
388664 crew  Dotteke
pi_188766635
Brandon vraagt hoe het gaat met d estroom
Hij heeft veel info gehad over stroom en dingen zijn niet goed, het wordt warm en dat mag niet
Ze moeten een aggregaat huren want maken is duur.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188766636
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:27 schreef Dotteke het volgende:
Andrea heeft een hoop gemaild, een of andere iets heeft gereageerd en die wil een set van haar horen om te kijken of ze in die club kan draaien.
ADE
Amsterdam Dance Event
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:29:04 #145
388664 crew  Dotteke
pi_188766638
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:27 schreef zodeju het volgende:

[..]

Shell moet knippen van Jes....of die kinderen geduldig zitten wachten totdat ze klaar zijn op een kindermarkt waar alles te doen is..... :r :r Jessie kan zich zo goed in een kind verplaatsen. :N
Maar het ergste is dat hij bepaald, en iedereen het laat gebeuren
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:29:17 #146
388664 crew  Dotteke
pi_188766640
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:28 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

ADE
Amsterdam Dance Event
Die ja :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188766644
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:27 schreef zodeju het volgende:

[..]

Shell moet knippen van Jes....of die kinderen geduldig zitten wachten totdat ze klaar zijn op een kindermarkt waar alles te doen is..... :r :r Jessie kan zich zo goed in een kind verplaatsen. :N
Hij hoopt dat er weinig kinderen komen, heeft er volgens mij niet zoveel mee.

Maar qua financiën heeft hij wel gelijk. Met kinderen verdien je niet veel. :N
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:29:39 #148
388664 crew  Dotteke
pi_188766645
Jessie verwacht......Jessie zegt................. Jessie vindt............... Jessie bepaalt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188766650
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Maar het ergste is dat hij bepaald, en iedereen het laat gebeuren
:Y Niet om aan te zien en te horen van beide kanten. :Y
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:30:09 #150
388664 crew  Dotteke
pi_188766651
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:29 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Hij hoopt dat er weinig kinderen komen, heeft er volgens mij niet zoveel mee.

Maar qua financiën heeft hij wel gelijk. Met kinderen verdien je niet veel. :N
Hoop dat er veel kinderen komen en ouders er bij die niets gebruiken _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188766661
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Maar het ergste is dat hij bepaald, en iedereen het laat gebeuren
Klopt, en de diva zit er weer naast. Onbegrijpelijk.
pi_188766672
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:29 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Hij hoopt dat er weinig kinderen komen, heeft er volgens mij niet zoveel mee.

Maar qua financiën heeft hij wel gelijk. Met kinderen verdien je niet veel. :N
Er komen toch volwassenen mee met de kinderen?
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:31:32 #153
388664 crew  Dotteke
pi_188766677
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:30 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

:Y Niet om aan te zien en te horen van beide kanten. :Y
Klopt, het is onvoor stelbaar
Dylan snapt niet hoe Adje heeft kunnen n slapen op zo matras.
Of Merel even voor een andere kan kijken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188766698
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:29 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Hij hoopt dat er weinig kinderen komen, heeft er volgens mij niet zoveel mee.

Maar qua financiën heeft hij wel gelijk. Met kinderen verdien je niet veel. :N
Weet het niet, de pretparken stampen de grond uit en de prijzen zijn enorm. Denk toch dat het voornamelijk voor de kids is en dat ouders daar niet eens zo op zitten te wachten.
  dinsdag 3 september 2019 @ 09:33:01 #155
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_188766702
Goh er is een oplossing voor het laser-apparaat...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:33:15 #156
388664 crew  Dotteke
pi_188766704
Jessie heeft gemaild naar het laser apparaat en dat het niet op te brengen is
Strekking van het verhaal, we kunnen het niet betalen maar we willen het wel gebruiken voor de inwoners zelf
Een persoon heeft zo apparaat bij die man gekocht doordat ze die op de markt gezien heeft
A Jessie hoopt dus dat hij daarom het apparaat mag blijven gebruiken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:33:44 #157
388664 crew  Dotteke
pi_188766709
Az se toch moetenbetalenhalenwedegroepbijelkaaromtekijkenwatermoetgebeuren
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188766713
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:30 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Er komen toch volwassenen mee met de kinderen?
Dat lijkt me wel ja. :Y
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:34:08 #159
388664 crew  Dotteke
pi_188766715
Jens begint over die 2.500 euro
His zegt dat ze er op terug komen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188766716
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:32 schreef zodeju het volgende:

[..]

Weet het niet, de pretparken stampen de grond uit en de prijzen zijn enorm. Denk toch dat het voornamelijk voor de kids is en dat ouders daar niet eens zo op zitten te wachten.
Precies als ik vroeger met mijn kinderen op stap ging was ik veel meer kwijt aan allerlei 'onzin' dan anders.
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:34:39 #161
388664 crew  Dotteke
pi_188766724
Jens neemt taken van Adjjee over
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188766728
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:33 schreef Dotteke het volgende:
Jessie heeft gemaild naar het laser apparaat en dat het niet op te brengen is
Strekking van het verhaal, we kunnen het niet betalen maar we willen het wel gebruiken voor de inwoners zelf
Een persoon heeft zo apparaat bij die man gekocht doordat ze die op de markt gezien heeft
A Jessie hoopt dus dat hij daarom het apparaat mag blijven gebruiken
Tuurlijk, Jessie hoeft niet op de knieeën....daar verzint febo wel een oplossing voor. Heeft iemand dat telefoon gesprek gehoord???
pi_188766735
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:32 schreef zodeju het volgende:

[..]

Weet het niet, de pretparken stampen de grond uit en de prijzen zijn enorm. Denk toch dat het voornamelijk voor de kids is en dat ouders daar niet eens zo op zitten te wachten.
Die verdienen veel door de hoge toegangsprijzen. Wil je Utopia met de Efteling vergelijken? _O-
pi_188766745
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:33 schreef Dotteke het volgende:
Jessie heeft gemaild naar het laser apparaat en dat het niet op te brengen is
Strekking van het verhaal, we kunnen het niet betalen maar we willen het wel gebruiken voor de inwoners zelf
Een persoon heeft zo apparaat bij die man gekocht doordat ze die op de markt gezien heeft
A Jessie hoopt dus dat hij daarom het apparaat mag blijven gebruiken
En hij had de vraag gekregen of hij na Utopia verder wil met het laseren. Hij wil ze wel helpen maar gaat niet alle dagen laseren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2019 09:36:57 ]
pi_188766751
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:34 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Precies als ik vroeger met mijn kinderen op stap ging was ik veel meer kwijt aan allerlei 'onzin' dan anders.
Juist....veels te duur maar ja je bent er maar 1keer.
pi_188766758
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:34 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Precies als ik vroeger met mijn kinderen op stap ging was ik veel meer kwijt aan allerlei 'onzin' dan anders.
Wat voor onzin?
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:37:10 #167
388664 crew  Dotteke
pi_188766762
Meisje gemaild naar DylanMoeder heeft uitgezaaide borstkanker
Aan Dylan gevraagd of hij een ontwerp voor de kist wil maken, het wordt er dan door een bedrijf opgebrand
Dylan heeft gelijk gevragd oz ze de uitvaart misschien in Utopia willen doen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:37:24 #168
388664 crew  Dotteke
pi_188766768
Einde vergadering
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188766769
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:35 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Die verdienen veel door de hoge toegangsprijzen. Wil je Utopia met de Efteling vergelijken? _O-
Het land van lavelozen. _O-
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:37:57 #170
388664 crew  Dotteke
pi_188766777
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:37 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Het land van lavelozen. _O-
Het land van Laaf Jessie en zijn volgelingen :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:38:11 #171
388664 crew  Dotteke
pi_188766780
Jes en Merel weer aan het dimdammen samen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188766782
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:36 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Wat voor onzin?
Prullaria wat ik anders nooit zou kopen
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:38:35 #173
388664 crew  Dotteke
pi_188766784
35 minuten duurde vergadering
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188766789
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:37 schreef Dotteke het volgende:
Meisje gemaild naar DylanMoeder heeft uitgezaaide borstkanker
Aan Dylan gevraagd of hij een ontwerp voor de kist wil maken, het wordt er dan door een bedrijf opgebrand
Dylan heeft gelijk gevragd oz ze de uitvaart misschien in Utopia willen doen
Hij ontwerpt mbv Google wat treurig allemaal
pi_188766810
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:37 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Het land van lavelozen. _O-
_O- _O-
pi_188766817
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:38 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Prullaria wat ik anders nooit zou kopen
Dat hebben ze in Utopia niet voor kinderen, alleen die knuffel.
pi_188766823
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:35 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Die verdienen veel door de hoge toegangsprijzen. Wil je Utopia met de Efteling vergelijken? _O-
Nee, natuurlijk niet, maar mensen weten van de prijzen, maar schrikken ook nog eens van het bedrag dat ze daar uitgeven....wat denk je van alle prulletjes die de prijs totaal niet waard zijn. En dan alles wat er te snaaien valt dubbele prijzen.
pi_188766843
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:41 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat hebben ze in Utopia niet voor kinderen, alleen die knuffel.
Dus de rest is allemaal gratis.
pi_188766857
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:43 schreef zodeju het volgende:

[..]

Dus de rest is allemaal gratis.
Nee, maar een kind verteert minder dan volwassenen die zonder kinderen zijn.
pi_188766874
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:41 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Dat hebben ze in Utopia niet voor kinderen, alleen die knuffel.
Kistjes en overige merchandise? Gaan ze geen kinder shirts regelen?
pi_188766885
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:44 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Nee, maar een kind verteert minder dan volwassenen die zonder kinderen zijn.
Maar die kinderen zullen toch samen met een volwassenen komen?
pi_188766906
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:46 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Kistjes en overige merchandise? Gaan ze geen kinder shirts regelen?
Een kistje met handtekeningen voor een kind? Ik heb ze verder niet gehoord over spullen voor kinderen, alleen dingen als een spingkussen en verkleedpakken. En ik neem aan dat daar niet voor betaald hoeft te worden.
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 09:51:38 #183
388664 crew  Dotteke
pi_188766936
Jessie verteld aan Jens dat Mariske wilde vertellen dat het zakgeld omhoog ging naar 100 euro
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188766965
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:44 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Nee, maar een kind verteert minder dan volwassenen die zonder kinderen zijn.
Daar geloof ik niet in. Als ouders wil je je kind een leuke dag bezorgen als je naar de kindermarkt toegaat.....schminken, Ballon met katie erop, cupcakes maken en eten. armbandjes maken draaicarroucel. Ja ik weet dat staat er allemaal niet maar daar hadden ze best op kunnen verdienen ipv heleboel kleding kramen.
pi_188766984
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:49 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Een kistje met handtekeningen voor een kind? Ik heb ze verder niet gehoord over spullen voor kinderen, alleen dingen als een spingkussen en verkleedpakken. En ik neem aan dat daar niet voor betaald hoeft te worden.
Weet ik niet, al zou dat een muntje zijn......denk niet dat ze dat voor niks doen.
pi_188766991
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:53 schreef zodeju het volgende:

[..]

Daar geloof ik niet in. Als ouders wil je je kind een leuke dag bezorgen als je naar de kindermarkt toegaat.....schminken, Ballon met katie erop, cupcakes maken en eten. armbandjes maken draaicarroucel. Ja ik weet dat staat er allemaal niet maar daar hadden ze best op kunnen verdienen ipv heleboel kleding kramen.
Maar daar is dus niet over nagedacht. Het is een gewone markt, met wat kinderdingen. Daar zullen ze niet op binnenlopen. :N
pi_188767020
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:55 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Maar daar is dus niet over nagedacht. Het is een gewone markt, met wat kinderdingen. Daar zullen ze niet op binnenlopen. :N
Dom van ze, maar wel denken dat volwassen in Utopia sokken gaan lopen.
pi_188767030
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:56 schreef zodeju het volgende:

[..]

Dom van ze, maar wel denken dat volwassen in Utopia sokken gaan lopen.
Ja _O- _O-
pi_188767072
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:51 schreef Dotteke het volgende:
Jessie verteld aan Jens dat Mariske wilde vertellen dat het zakgeld omhoog ging naar 100 euro
Hahaha ze moeten dus nog even tevreden gehouden worden
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 10:01:00 #190
388664 crew  Dotteke
pi_188767078
Ene René op zoek naar het bestraten terras
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188767087
Ah, Rene, uit houten van broekies verhuur
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 10:01:56 #192
388664 crew  Dotteke
pi_188767089
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:00 schreef goldback het volgende:

[..]

Hahaha ze moeten dus nog even tevreden gehouden worden
Het antwoord van Jens verbaasde me
Ze sprak alsof ze de verlosser was......................euhhh waarom zegt hij dat niet over wat Jessie heeft gezegd, dat hij heeft besloten dat mensen hun persoonlijk doelen mogen gaan doen van hem
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188767094
Toch vind ik Hiske er straks beter uitgaan dan dat ze erin kwam....wat een mooi figuurtje heeft ze gekregen.
pi_188767099
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:53 schreef zodeju het volgende:

[..]

Daar geloof ik niet in. Als ouders wil je je kind een leuke dag bezorgen als je naar de kindermarkt toegaat.....schminken, Ballon met katie erop, cupcakes maken en eten. armbandjes maken draaicarroucel. Ja ik weet dat staat er allemaal niet maar daar hadden ze best op kunnen verdienen ipv heleboel kleding kramen.
Precies
pi_188767108
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:55 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Maar daar is dus niet over nagedacht. Het is een gewone markt, met wat kinderdingen. Daar zullen ze niet op binnenlopen. :N
Of het wat uit maakt ze staan nog steeds in de min maar binnenkort gewoon 20.000in de plus met als extra zakgeld verhoging zo'n boekhouder wil ik ook
pi_188767141
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:01 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Het antwoord van Jens verbaasde me
Ze sprak alsof ze de verlosser was......................euhhh waarom zegt hij dat niet over wat Jessie heeft gezegd, dat hij heeft besloten dat mensen hun persoonlijk doelen mogen gaan doen van hem
Ik dacht dat Jens dat ook zo bedoelde. :D :Y
pi_188767158
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:02 schreef Crabapple het volgende:

[..]

Precies
Misschien kunnen ze nog een leuke aparte kinderdag houden van die 2500 voor dat treintje dat niet doorgaat. ;) Tijd zat nog.....als compensatie voor al die aan de buis/streams gekluisterde ouders die hun kinderen te kort hebben gedaan. _O- _O-
pi_188767172
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:07 schreef zodeju het volgende:

[..]

Misschien kunnen ze nog een leuke aparte kinderdag houden van die 2500 voor dat treintje dat niet doorgaat. ;) Tijd zat nog.....
Hiske, Shelly en Franny gaan zich nog beraden.
Ik gok dat er sokken komen of in ieder geval iets, waar ze denken veel geld mee te kunnen verdienen. :Y
pi_188767186
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:08 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Hiske, Shelly en Franny gaan zich nog beraden.
Ik gok dat er sokken komen of in ieder geval iets, waar ze denken veel geld mee te kunnen verdienen. :Y
Ja zoiets zal het wel worden....
  dinsdag 3 september 2019 @ 10:12:00 #200
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188767217
Shelley wult een cupcakejurk.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_188767231
Leipe shit ouwe
pi_188767247
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:12 schreef mazaru het volgende:
Shelley wult een cupcakejurk.
Kan ze op haar buik schrijven. Het koningskoppel heeft besloten niet toe te geven aan Shelleys wensen. Iedereen mag verkleedpakken maar Shel niet.
pi_188767248
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:12 schreef mazaru het volgende:
Shelley wult een cupcakejurk.
Het houdt niet op, niet vanzelluf
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 10:14:04 #204
388664 crew  Dotteke
pi_188767256
Het kinder paradijs voor de kindertjes in Utopia
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 3 september 2019 @ 10:14:42 #205
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188767268
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:13 schreef BakkieBaksteen het volgende:

[..]

Het houdt niet op, niet vanzelluf
:N

Brandon zei ook heel toepasselijk "je wilt gewoon weer kleding van de BV'
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 10:14:53 #206
388664 crew  Dotteke
pi_188767270
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:13 schreef zodeju het volgende:

[..]

Kan ze op haar buik schrijven. Het koningskoppel heeft besloten niet toe te geven aan Shelleys wensen. Iedereen mag verkleedpakken maar Shel niet.
Vieze lui die twee, ze bepalen en iedereen laat het toe
Ik vind het knap dat Shel nog niet helemaal geflipt is tegen die twee
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188767275
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:14 schreef Dotteke het volgende:
Het kinder paradijs voor de kindertjes in Utopia
[ afbeelding ]
Levens gevaarlijk......zo niet veilig die groene rand boven......
pi_188767287
Jammer, der zitten helmpies bij.
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
pi_188767293
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:14 schreef mazaru het volgende:

[..]

:N

Brandon zei ook heel toepasselijk "je wilt gewoon weer kleding van de BV'
Zelfs een andrea of een dylan mogen van mij nu eerst wat wullen.
  dinsdag 3 september 2019 @ 10:16:13 #210
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188767294
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_188767297
Wack a mole blijft staan tot morgen 10:00 :?
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
pi_188767305
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:15 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Jammer, der zitten helmpies bij.
Oh, dus geen hoofdletsel, alleen maar gebroken armen en beentjes. Valt alweer mee.
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 10:16:47 #213
388664 crew  Dotteke
pi_188767306
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:15 schreef zodeju het volgende:

[..]

Levens gevaarlijk......zo niet veilig die groene rand boven......
Ik ga het niet kijken, ze moeten met hamers op iemands hoofd gaan slaan, alleen het idee al om daar een spelletje van te maken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 10:17:02 #214
388664 crew  Dotteke
pi_188767309
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 10:18:26 #215
388664 crew  Dotteke
pi_188767331
His weer met haar rare typetjes stemmetje
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 10:18:38 #216
388664 crew  Dotteke
pi_188767334
His weet weer hoe het werkt allemaal ze legt het uit aan Merel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188767351
Ik vin zonder helmpies en met die grootte houten hamer
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
  dinsdag 3 september 2019 @ 10:19:50 #218
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188767355
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 10:19:58 #219
388664 crew  Dotteke
pi_188767359
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:19 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ik vin zonder helmpies en met die grootte houten hamer
Ik vind het hele rare spelletjes
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 10:20:13 #220
388664 crew  Dotteke
pi_188767362
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188767363
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:29 schreef Dotteke het volgende:
Jessie verwacht......Jessie zegt................. Jessie vindt............... Jessie bepaalt
Jessie is een idioot
pi_188767366
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Ik vind het hele rare spelletjes
Hoop in iede rgeval dat er begeleiding bij is.....zal wel want er zitten spelregels bij.
pi_188767374
Herhaling van Zetten.Gina had ook een cupcakejurk.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_188767385
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:13 schreef zodeju het volgende:

[..]

Kan ze op haar buik schrijven. Het koningskoppel heeft besloten niet toe te geven aan Shelleys wensen. Iedereen mag verkleedpakken maar Shel niet.
Ik vind dit treitergedrag verschrikkelijk! Ik weet het Shelly is ook verschrikkelijk. Maar dit kan niet en dat zou ik bij iedereen hebben. Puur pestgedrag.. maar Shelly is wel altijd goed genoeg om de haren te doen van iedereen
pi_188767387
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
Herhaling van Zetten.Gina had ook een cupcakejurk.
Oh, misschien ligt hij nog bij de febo......kan er toch nog strijd gemaakt worden wie hem nu aan krijgt.
  dinsdag 3 september 2019 @ 10:23:39 #226
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188767396
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
Herhaling van Zetten.Gina had ook een cupcakejurk.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
Herhaling van Zetten.Gina had ook een cupcakejurk.
Ja maar zij WULT het!! :( :+
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 3 september 2019 @ 10:26:35 #227
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188767429
Vreten uit een beslagkom 8)7

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 3 september 2019 @ 10:28:30 #228
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_188767446
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:26 schreef mazaru het volgende:
Vreten uit een beslagkom 8)7

[ afbeelding ]
wat een gore zooi daar
zouden het thuis ook zo van die viespeuken zijn?
... en huiver mee
  dinsdag 3 september 2019 @ 10:28:33 #229
478258 Amphorapotje
I will be following the moon !
pi_188767447
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:26 schreef mazaru het volgende:
Vreten uit een beslagkom 8)7

[ afbeelding ]
Ja, je ziet de gekste dingen daar.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
pi_188767460
Mooi
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
Herhaling van Zetten.Gina had ook een cupcakejurk.
Mooie woordspeling _O_
pi_188767492
Clowntje van Zetten :+
SOONY
pi_188767516
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:23 schreef mazaru het volgende:

[..]


[..]

Ja maar zij WULT het!! :( :+
[ afbeelding ]
Wanneer vertrekt het? Kan die rotkop niet meer zien. }:|
  dinsdag 3 september 2019 @ 10:37:38 #233
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188767520
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:36 schreef lonneberga het volgende:

[..]

Wanneer vertrekt het? Kan die rotkop niet meer zien. }:|
Ze had beloofd in oktober. Maar dat zal ook wel niet gaan gebeuren ;(
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_188767527
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:36 schreef lonneberga het volgende:

[..]

Wanneer vertrekt het? Kan die rotkop niet meer zien. }:|
:D Het zou na haar 15maanden zijn, maar daar heeft Merel verandering in gebracht. :+
pi_188767556
Dat gezegd hebbende.. jordy wil resterende treingeld in piercingcursus oa voor dylan investeren, benieuwd wat de wullers vd groep gaan wullen
pi_188767568
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:40 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Dat gezegd hebbende.. jordy wil resterende treingeld in piercingcursus oa voor dylan investeren, benieuwd wat de wullers vd groep gaan wullen
Laat die gast nog meer mensen verminken :')
SOONY
pi_188767580
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:13 schreef zodeju het volgende:

[..]

Kan ze op haar buik schrijven. Het koningskoppel heeft besloten niet toe te geven aan Shelleys wensen. Iedereen mag verkleedpakken maar Shel niet.
Hoezo, iedereen mag verkleedpakken.
Er is alleen het Katiepak, wat ze al hebben.
  dinsdag 3 september 2019 @ 10:42:13 #238
421893 Mumbojumbo
Stay out of the Gumbo
pi_188767582
Weer investeren in Dyllan? Die hele tattooshop is een investering in z'n toekomst, maanden lang
alle middelen en mogelijkheden om zich te verbeteren.
Nu weer een prijzige piercing cursus?
pi_188767600
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Hoezo, iedereen mag verkleedpakken.
Er is alleen het Katiepak, wat ze al hebben.
Nee, ze hadden het al over megamindi pak en nu heeft Mariska het er ook al over. Denk niet dat Jessie tegen de andere kan ingaan.
pi_188767611
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:23 schreef Lelie68 het volgende:

[..]

Ik vind dit treitergedrag verschrikkelijk! Ik weet het Shelly is ook verschrikkelijk. Maar dit kan niet en dat zou ik bij iedereen hebben. Puur pestgedrag.. maar Shelly is wel altijd goed genoeg om de haren te doen van iedereen
Mijn hemel. Shelly mag geen cupcakejurk, en dat wordt treiteren genoemd. _O-
pi_188767614
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Hoezo, iedereen mag verkleedpakken.
Er is alleen het Katiepak, wat ze al hebben.
En dat past Andrea niet en ze wil dat ook niet en ze mag een andere bestellen. Weer een ander riep iets over Mega Mindypak.
pi_188767628
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:43 schreef mootie het volgende:

[..]

Mijn hemel. Shelly mag geen cupcakejurk, en dat wordt treiteren genoemd. _O-
Op zn minst dwarszitten. :Y

Het hele plan van cupcakes werd meteen afgeschoten totdat bleek dat Patricia het ook genoemd had en meerderen het een goed idee vonden.
pi_188767641
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:44 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

En dat past Andrea niet en ze wil dat ook niet en ze mag een andere bestellen. Weer een ander riep iets over Mega Mindypak.
Oh ik las hier dat Andrea zelf aanbood het Katiepak te dragen.
pi_188767660
Wat Is die Jessie toch een vreselijke nare man....
Die denkt echt alles te kunnen en mogen te beslissen :r :r :r
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_188767666
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:45 schreef mootie het volgende:

[..]

Oh ik las hier dat Andrea zelf aanbood het Katiepak te dragen.
Ze bood aan in een pak rond te gaan lopen, maar wilde zelf een pak uitkiezen en dat werd goedgekeurd. :Y
pi_188767670
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:43 schreef mootie het volgende:

[..]

Mijn hemel. Shelly mag geen cupcakejurk, en dat wordt treiteren genoemd. _O-
Neenee, Shelley wou beginnen over cupcake's en Jessie kwam al er tussen met nee geef geen toestemming ervoor totdat Hiske zei ja maar Patricia kwam met dat idee.....Dus dat was wel degelijk treiteren, toen was het goed en Jessie zei oh ik dacht geen cupcakejurk....maar Shel had wel duidelijk het over cupcake's maken.
pi_188767684
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wat Is die Jessie toch een vreselijke nare man....
Die denkt echt alles te kunnen en mogen te beslissen :r :r :r
Denk echt dat de overige een soort spreekverbod hebben daar betreffende een aantal onderwerpen
pi_188767692
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:49 schreef goldback het volgende:

[..]

Denk echt dat de overige een soort spreekverbod hebben daar betreffende een aantal onderwerpen
Zo kan je het ook zeggen
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_188767698
P.s. is Adriaantje nog ergens in een koffieshop gezien?
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 10:50:34 #250
388664 crew  Dotteke
pi_188767704
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:20 schreef Lelie68 het volgende:

[..]

Jessie is een idioot
:Y
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188767705
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_188767708
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:50 schreef goldback het volgende:
P.s. is Adriaantje nog ergens in een koffieshop gezien?
Wie?
SOONY
pi_188767711
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:50 schreef goldback het volgende:
P.s. is Adriaantje nog ergens in een koffieshop gezien?
Nee, geloof het niet...wel buiten de poort opgewacht door oudutopianen.
pi_188767712
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

Zo kan je het ook zeggen
of het kan ze niks schelen verder.
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 10:51:25 #255
388664 crew  Dotteke
pi_188767714
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:40 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Dat gezegd hebbende.. jordy wil resterende treingeld in piercingcursus oa voor dylan investeren, benieuwd wat de wullers vd groep gaan wullen
Het mocht toch geen persoonlijk doen zijn?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 10:52:17 #256
388664 crew  Dotteke
pi_188767725
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:23 schreef Lelie68 het volgende:

[..]

Ik vind dit treitergedrag verschrikkelijk! Ik weet het Shelly is ook verschrikkelijk. Maar dit kan niet en dat zou ik bij iedereen hebben. Puur pestgedrag.. maar Shelly is wel altijd goed genoeg om de haren te doen van iedereen
Ik zou het niet meer doen als ik haar was, ik zou ze een dikke vinger geven
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188767726
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Wat Is die Jessie toch een vreselijke nare man....
Die denkt echt alles te kunnen en mogen te beslissen :r :r :r
Als er 1 iemand rat genoemd mag worden is hij het wel.
pi_188767733
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:51 schreef zodeju het volgende:

[..]

Nee, geloof het niet...wel buiten de poort opgewacht door oudutopianen.
Waren er best wel veel met moeite was Sanne die was wezen sporten daar
pi_188767744
Hiske en Merel hebben lol. Ze hebben "in het kader van de bevordering van samenwerking uit de zwarte envelop" teams samengesteld die met elkaar moeten samenwerken in een spel of zo. Gerrit met Shel in een team, Jessie met Brandon, Andrea met Lex. Een spel om de spelletjes op de markt te promoten.
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 10:54:07 #260
388664 crew  Dotteke
pi_188767747
Waarom kiezen we er voor om de markt te promoten met iets wat niet op de markt komt te staan zegt Jessie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 10:54:31 #261
388664 crew  Dotteke
pi_188767752
Dylan doet niet mee met het spelletje, hij is de hele dat bezig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_188767755
quote:
Het is geen film, allemaal verschillende stukken loopt niet in elkaar over...
pi_188767760
quote:
doet niks onder voor de gemiddelde Nederlandse film maar helaas Shelly je was de zwakste schakel sommige (Brandon vooral) deden het echter verrassend goed.
pi_188767761
Cos weer gemist?

Sjel wult investeren om een acteur laten komen en haar acteertalent te "fine-tunen" :+
pi_188767768
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:52 schreef mcspicy het volgende:

[..]

Als er 1 iemand rat genoemd mag worden is hij het wel.
Ja, maar Jessie gaat liever verder met Andrea rat te noemen. Klinkt zo leuk. :r :r Om Cees zijn uitspraken in ere te houden.
pi_188767783
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:54 schreef Harrison het volgende:
Hiske en Merel hebben lol. Ze hebben "in het kader van de bevordering van samenwerking uit de zwarte envelop" teams samengesteld die met elkaar moeten samenwerken in een spel of zo. Gerrit met Shel in een team, Jessie met Brandon, Andrea met Lex. Een spel om de spelletjes op de markt te promoten.
Leuk *O* Animatieteam Hiske
:r :r :r :r :r :r :r :r
pi_188767785
Jemig Jordie, ga zelf dingen opzoeken op de computer als het jouw tijd is. :X

Eerst bij Mylene vragen om het winkelmandje van Kruidvat te bekijken om te zien of zijn spullen besteld waren. Mylene raakt geirriteerd, omdat Jordie een appel met mond open aan het eten was, vlak naast haar oor en aan de andere kant zat Shelly te eten. _O-
Jordie naar Brandon: kan je ff kijken of mijn trainigspak in de uitverkoop is. pfffff
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 3 september 2019 @ 10:57:23 #268
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188767792
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:55 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Cos weer gemist?

Sjel wult investeren om een acteur laten komen en haar acteertalent te "fine-tunen" :+
:D _O- :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188767793
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:29 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Mooi
[..]

Mooie woordspeling _O_
;)
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_188767794
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:55 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Cos weer gemist?

Sjel wult investeren om een acteur laten komen en haar acteertalent te "fine-tunen" :+
Nu gaat ze te ver....... _O- _O-
pi_188767801
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:55 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Cos weer gemist?

Sjel wult investeren om een acteur laten komen en haar acteertalent te "fine-tunen" :+
Zei ze dat net? :D
pi_188767811
pi_188767813
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:57 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Zei ze dat net? :D
Vindt het belachelijk dat die drie het geld voor eigen belang mogen houden.
pi_188767820
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:57 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Zei ze dat net? :D
Yep, was geen grap ondanks de clown-emoji
pi_188767827
quote:
Zo blij dat ik er nog geen seconde van heb gezien. Ga het ook zeker zo houden haha.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 3 september 2019 @ 11:00:27 #276
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188767833
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:59 schreef yaello het volgende:

[..]

Zo blij dat ik er nog geen seconde van heb gezien. Ga het ook zeker zo houden haha.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188767836
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:55 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Cos weer gemist?

Sjel wult investeren om een acteur laten komen en haar acteertalent te "fine-tunen" :+
_O- _O-
pi_188767857
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:58 schreef zodeju het volgende:

[..]

Vindt het belachelijk dat die drie het geld voor eigen belang mogen houden.
Als dat zo is, is het inderdaad te idioot voor woorden. Ga dan een dag organiseren zoals team Brandon dat voorstelde. :Y
pi_188767864
:o Jessie en Merel komen elkaar tegen en zeggen geen woord tegen elkaar. Is er iets wat ik gisteravond of vannacht gemist heb.
pi_188767887
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:51 schreef zodeju het volgende:

[..]

Nee, geloof het niet...wel buiten de poort opgewacht door oudutopianen.
Er waren best veel,leuk om te zien wel.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_188767902
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 11:01 schreef Sambalbaai het volgende:

[..]

Als dat zo is, is het inderdaad te idioot voor woorden. Ga dan een dag organiseren zoals team Brandon dat voorstelde. :Y
Ja, of bedenk dan iets wat in de buurt komt van die trein.
pi_188767907
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 11:03 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Er waren best veel,leuk om te zien wel.
:Y
pi_188767910
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:55 schreef goldback het volgende:

[..]

doet niks onder voor de gemiddelde Nederlandse film maar helaas Shelly je was de zwakste schakel sommige (Brandon vooral) deden het echter verrassend goed.
Wel heel knap gemonteerd.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_188767924
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:55 schreef goldback het volgende:

[..]

doet niks onder voor de gemiddelde Nederlandse film maar helaas Shelly je was de zwakste schakel sommige (Brandon vooral) deden het echter verrassend goed.
Eens, Brandon steeg er bovenuit.....en zorgde voor de verrassing.
  dinsdag 3 september 2019 @ 11:06:55 #285
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188767935
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 11:06 schreef zodeju het volgende:

[..]

Eens, Brandon steeg er bovenuit.....en zorgde voor de verrassing.
Brandon was de enige die geloofwaardig acteerde :Y
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_188767959
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 11:04 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Wel heel knap gemonteerd.
Een Ik Wult had toch juist commentaar op de montage?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_188767964
Nou ze gaan elkaar de hersens in slaan.
Gebeld, geen hond reageert.
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
pi_188767970
Moet wel zeggen dat het Merel ook niet kan schelen of ze met zoiets voor schut staat......het is dus weer komisch.
pi_188767974
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 11:02 schreef zodeju het volgende:
:o Jessie en Merel komen elkaar tegen en zeggen geen woord tegen elkaar. Is er iets wat ik gisteravond of vannacht gemist heb.
Jessie wilde met Merel bespreken dat hij het niet vond kunnen dat ze eerst anderhalve week ergens mee rondloopt en het dan pas zegt. Dat ging over het geflirt van Jessie met Shelly.
Ik heb niet meegekregen of dat gebeurd is. Het viel me net op dat ze er erg veel lol om had om Jessie in te delen bij Brandon voor het spel dat straks gespeeld gaat worden.
pi_188767985
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 11:08 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Een Ik Wult had toch juist commentaar op de montage?
Ze noemde hem een monteur.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_188767989
Iemand trekt de steeker eruit?
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
pi_188767993
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 11:10 schreef FreshFruit72 het volgende:

[..]

Ze noemde hem een monteur.
:|W
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  dinsdag 3 september 2019 @ 11:11:42 #293
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188768007
Ik kan die arrogante rotkop niet meer zien :r

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_188768009
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 11:10 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Iemand trekt de steeker eruit?
Dacht het ook, denk dat ding loopt alweer leeg. Maar is de bedoeling denk ik.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 3 september 2019 @ 11:12:08 #295
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188768015


My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 3 september 2019 @ 11:12:14 #296
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_188768018
Productie verzint weer van alles.
En het zal wel gratis zijn, omdat het ook promotie is.

  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 3 september 2019 @ 11:14:16 #297
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_188768051
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_188768059
Shelley zet zichzelf alweer buiten de boot. 8)7
  dinsdag 3 september 2019 @ 11:14:50 #299
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_188768060
Schijt aan iedereen. Ze blijft gewoon zitten

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_188768065
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 11:08 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Een Ik Wult had toch juist commentaar op de montage?
Neehee, de montering deugde niet :7
pi_188768066
Shel laat weer 's op zich wachten.Het kreng
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')