abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 september 2021 @ 08:46:24 #26
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_201303540
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:49 schreef usagi414 het volgende:

[..]
DVD weet ik niet en ik ben ook geen Pink Floyd kenner.

Maar dit is wel erg mooi.

Brrrr.. echt dé tour waar ik niets mee heb :D Als je een registratie van de post-Waters periode wil bekijken, dan zou ik Pulse van de tour in 1994 opzetten.
pi_202258940
Geachte Pink Floyd Fans,

Mijn naam is Pepijn en ik ben 21 jaar. Mijn vader is al zolang ik mij kan herinneren (en nog veel langer) groot Pink Floyd Fan. Hij heeft ze meerdere keren live over de wereld gezien toen hij in de marine zat en eenmaal uit dienst. Was hij bij een show in NL. Toen heeft hij een unieke tour poster gekocht van The Momentary lapse of reason tour en hing deze op in zijn kantoor. Hij hechtte super veel waarde aan die poster en was er super trots op. toen hij van kantoor moest wisselen, tijdens het verhuizen van spullen heeft iemand die poster gestolen. Ik kan het me niet herinneren maar volgens mijn broer, die een paar jaartjes ouder is, was mijn vader er meerdere dagen zwaar verdrietig van. De afgelopen jaren waren heel zwaar voor mijn oude heer, scheiding, ziekenhuisopnames en nog meer dingen. Ondanks dit alles was er geen moment dat hij niet klaar stond voor mij en mijn broer. Daarom wil ik hem een bijzonder cadeau geven, een poster van diezelfde tour/optreden in NL. Ik vroeg mij daarom af of iemand op dit forum nog die poster heeft liggen en of ik die van je over zou kunnen kopen. Begrijpelijk als deze of gene er geen afstand van kan doen, maar ik dacht niet geschoten is altijd mis

Groetjes,

Pepijn
pi_202269152
Wat lief van je! Ik kan je helaas niet helpen. Wellicht zou je je vraag ook op Reddit oid kunnen stellen.
pi_202269595
Op Etsy staan trouwens nog wel eens wat uniekere dingen. Ik weet niet of het destijds in Rotterdam was, maar wellicht is dit wat https://www.etsy.com/nl/l(...)search_click=1&cns=1
  Redactie Frontpage woensdag 8 juni 2022 @ 12:47:34 #30
165583 crew  bazbo
& his rubber chicken
pi_204993150

's Horen of dit wat is...

:Y
'Slechte gedichten bestaan niet; er bestaan alleen slechte mensen' (Willem Bierman)
Meer informatie op www.bazbo.net
  zaterdag 23 juli 2022 @ 11:12:49 #31
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_205430184

Nieuwe mix van Animals komt uit op 7 oktober :D Dogs klinkt echt geweldig _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_205646548
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2022 12:47 schreef bazbo het volgende:
[ afbeelding ]

's Horen of dit wat is...

En?
  Redactie Frontpage maandag 15 augustus 2022 @ 21:26:53 #33
165583 crew  bazbo
& his rubber chicken
pi_205648962
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2022 17:43 schreef psfvan het volgende:

[..]
En?
^O^ Uitstekend! ^O^

'Slechte gedichten bestaan niet; er bestaan alleen slechte mensen' (Willem Bierman)
Meer informatie op www.bazbo.net
  Spellchecker zaterdag 8 oktober 2022 @ 17:02:19 #34
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206248899
Ruzies bandleden Pink Floyd blokkeren verkoop rechten van 500 miljoen
quote:
De verkoop van de auteursrechten van Pink Floyd is voorlopig stopgezet. Dat meldt de Financial Times. Reden voor het pauzeren van de veiling is een ruzie tussen de voormalig bandleden over belastingen, hun bezittingen en de claim van frontman Roger Waters dat hij op een moordlijst in Oekraïne zou staan.

Pink Floyd was van van plan de muziekcatalogus voor een recordbedrag van 500 miljoen dollar (475 miljoen euro) te verkopen, één van de duurste verkopen van muziekrechten ooit. Onder de geïnteresseerden bevonden zich grote namen als Blackstone, Sony Music en Warner Music. Het veilingproces begon in mei, maar kent nu al enkele maanden vertraging door de ruzies en loopt volgens Financial Times uit op een drama.

Moeilijke factoren zijn het gegeven dat Roger Waters in Amerika woont en de andere leden in het Verenigd Koninkrijk en de al jarenlange gespannen relatie van Waters met Dave Gilmour. Bieders stellen tegenover de Amerikaanse krant dat het ’onmogelijk’ is om zo een deal te sluiten, zelfs als ze uiteindelijk een koper hebben gekozen, omdat ’de bandleden ook zonder enige aanleiding voortdurend ruzie maken’. Zij noemen de persoon die adviseert in de onderhandelingen ondertussen al een mediator. Dat Waters afgelopen week onder meer vertelde op een moordlijst van Oekraïne te staan, hielp ook niet mee.

Toch is de bieders beloofd dat de onderhandelingen weer opgepakt worden zodra is uitgezocht hoe de deal belastingtechnisch aantrekkelijk kan worden gesloten. Zij hopen dan ook dat er de komende weken toch een overeenkomst kan worden gesloten.

De bandleden verkopen hun catalogus in navolging van sterren als Bob Dylan en Bruce Springsteen, die daar ook honderden miljoenen aan over hielden.

pi_217480126
Een schopje want ik ga dinsdagavond naar deze film O+

quote:
Opgenomen in de indrukwekkende ruïnes van het oude Romeinse amfitheater in Pompeii, toont de film Pink Floyd tijdens een intiem concert zonder publiek. De film, opgenomen in oktober 1971, bevat tijdloze klassiekers zoals “Echoes”, “A Saucerful of Secrets” en “One of These Days”. De adembenemende beelden van het amfitheater, zowel overdag als 's nachts, versterken de magie van het optreden en zorgen voor een unieke en meeslepende ervaring. Daarnaast bevat de film zeldzame beelden die een kijk achter de schermen geven terwijl de band werkt aan “The Dark Side of the Moon” in de Abbey Road Studios.

Deze zorgvuldige restauratie levert verbluffende beeld- en geluidskwaliteit, met een nieuwe mix van Steven Wilson in 5.1 en Dolby Atmos. Deze upgrades verbeteren de diepte en helderheid van de film terwijl de authenticiteit en geest van de originele versie uit 1972 behouden blijven. Geïnspireerd door de warme gloed van de iconische Pompeii-setting, transformeert deze remaster de tijdloze film in een meesterwerk van beeld en geluid.
pi_217540706
Hoe vond je het?

Ik ben vanmiddag geweest, heerlijke middag gehad. De muziek werkte voor mij prima in de bioscoop.
pi_217541157
quote:
14s.gif Op zondag 4 mei 2025 22:15 schreef Meridiaan het volgende:
Hoe vond je het?

Ik ben vanmiddag geweest, heerlijke middag gehad. De muziek werkte voor mij prima in de bioscoop.
Ja voor mij ook.
Vond het ook heerlijk! ff wennen want wist niet heel goed wat ik kon verwachten. Maar echt leuk en wat waren ze jong :D
  zondag 4 mei 2025 @ 22:46:12 #38
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_217541290
Oh ik ben vorige week zondag geweest. Ik heb het origineel al vele malen gezien en vond ik het jammer dat de stukken met het opbouwen van de setting misten. Maar het geluid en alles op groot scherm hebben dat gemis goed gemaakt.

En ja die mooie slungelige jongemannen geven die tijdsgeest weer goed weer. Mooi!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')