SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut FacebookYour beauty never ever scared me.
heeft centerparcs een park op het disney resort?quote:
Geen idee, schijnbaar.quote:Op maandag 2 september 2019 18:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
heeft centerparcs een park op het disney resort?
Mag wel hoor maar dan niet zo nep.quote:Op maandag 2 september 2019 18:26 schreef Tjacka het volgende:
nou je bent lekker goed gemutst he amarantha
ik zou nog een keer mijn gevoelens voor je uiten
ik was bloedserieusquote:Op maandag 2 september 2019 18:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mag wel hoor maar dan niet zo nep.
Zaansequote:
Zaanse of Remia. Maar eigenlijk boeit me weinig, die van Lidl is ook prima.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 2 september 2019 18:40 schreef Amarantha het volgende:
Facebook wil me echt iets vertellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet best.
jawelquote:Op maandag 2 september 2019 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker dingetje?
[..]
Ja, echt wennen. Ben al helemaal moe.
Ik koop altijd die ene in die witte fles.quote:Op maandag 2 september 2019 18:56 schreef Solotovski het volgende:
Ok bedankt voor jullie antwoorden dat waardeer ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Ik ben een zwevende kiezer.quote:Op maandag 2 september 2019 18:59 schreef I. het volgende:
[..]
Ik koop altijd die ene in die witte fles.
Oliehoorn is sowieso top, hun curry had ik altijd.quote:Op maandag 2 september 2019 19:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ben een zwevende kiezer.
Heb nu oliehoorn
Je bent zelf zure meukquote:Op maandag 2 september 2019 19:08 schreef I. het volgende:
Oliehoorn is sowieso top, hun curry had ik altijd.Mayo ook wel eens. Maar op zich is gewoon goedkope mayo ook prima, je kan daar niet zoveel fout mee doen, tenzij je die zure meuk uit België hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |