quote:Op maandag 2 september 2019 14:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en toen ze in die kooi zat en te weinig had opgehaald en onder de mat is geschoven![]()
quote:Op maandag 2 september 2019 14:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad en dan zou ik dus ook weglopen.......Ik krijg de indruk dat Merel haar eigen hagie wil redden, want ik denk dat die publieksstemmen uiteindelijk ergens de doorslag in zullen hebben....Merel is slimmer dan wij denken....
Merel is een naar wijf, die het een beetje te hoog in haar bol heeft......quote:Op maandag 2 september 2019 14:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]en ze geniet ervan om anderen tot op het bot af te branden.
Dat mag jij vindenquote:Op maandag 2 september 2019 14:26 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat is gemakkelijk als je niet winnen kan
Juist het vernederen wat diegene nu allemaal doen mogen van mij ook vernederd dan worden. Maar ik gun de winst naar Jens of Brandonquote:Op maandag 2 september 2019 14:28 schreef humpty het volgende:
Laat Shelly maar winnen al is het alleen al om die anderen te zieken
Heeft met Shelley te maken.quote:
quote:Op maandag 2 september 2019 14:34 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Juist het vernederen wat diegene nu allemaal doen mogen van mij ook vernederd dan worden. Maar ik gun de winst naar Jens of Brandon
precies. wat moet ze dan zeggenquote:Op maandag 2 september 2019 14:34 schreef Bestweldonker het volgende:
Andrea - Shell wordt in een hoek gedreven en dat is dit waarschijnlijk de enige reactie.
Loop even heel snel weer tegen die deur aan ...quote:Op maandag 2 september 2019 14:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik krijg nog sympathie voor Shelley.........
Waar zal dat aan liggen denk je?quote:Op maandag 2 september 2019 14:36 schreef sjampoeh het volgende:
de utopia 1 slangenkuil waren nog lieverdjes vergeleken bij dit zooitje trash
quote:Op maandag 2 september 2019 14:36 schreef snetje het volgende:
[..]
Loop even heel snel weer tegen die deur aan ...
Je moet je maar staande weten te houden tussen zo'n stelletje aasgiierenquote:Op maandag 2 september 2019 14:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik krijg nog sympathie voor Shelley.........
quote:Op maandag 2 september 2019 14:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Gedaan en dat deed zeer........
M2quote:Op maandag 2 september 2019 14:37 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik hou er niet van als mensen in een groep over 1 iemand heen vallen, maakt niet uit wie die ene persoon is, ik vind dat absoluut walgelijk.
Nahhhhhh denk aan hoe bv Isabella regelmatig behandeld werd......quote:Op maandag 2 september 2019 14:36 schreef sjampoeh het volgende:
de utopia 1 slangenkuil waren nog lieverdjes vergeleken bij dit zooitje trash
en niet meer op haar eigen benen staan zo bezopen was ze weerquote:Op maandag 2 september 2019 14:37 schreef chufi het volgende:
Is Lecx dr carpaaldinges inmiddels genezen? zie dr schuren als een malle... maar gisteren kon ze dr eigen haar niet wassen..
Utopia.quote:Op maandag 2 september 2019 14:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Je moet je maar staande weten te houden tussen zo'n stelletje aasgiieren
Preciesquote:Op maandag 2 september 2019 14:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Je moet je maar staande weten te houden tussen zo'n stelletje aasgiieren
Dit dusquote:Op maandag 2 september 2019 14:37 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik hou er niet van als mensen in een groep over 1 iemand heen vallen, maakt niet uit wie die ene persoon is, ik vind dat absoluut walgelijk.
oef ja dat was ook wat zegquote:Op maandag 2 september 2019 14:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nahhhhhh denk aan hoe bv Isabella regelmatig behandeld werd......
Trek ik ook niet...ga nu ook maar even wat anders doenquote:Op maandag 2 september 2019 14:37 schreef Bestweldonker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |