abonnement Unibet Coolblue
pi_188762048


Geen wonder dat ie geen aggro houdt, met alleen auto-attack _O-
pi_188762587
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 22:12 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[ afbeelding ]

Geen wonder dat ie geen aggro houdt, met alleen auto-attack _O-
En dit merkten jullie pas bij de laatste boss?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188762914
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 22:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En dit merkten jullie pas bij de laatste boss?
Gek genoeg wel ja. Daarvoor ging het om de één of andere reden over het algemeen goed. Dacht dat die keren dat ik aggro had gewoon was vanwege het te snel aanvallen en de tank geen gelegenheid geven om aggro op te bouwen.

Maar goed balen, enige reden om Gnomeregan te doen als Hunter is voor de quest reward om de eind boss te slopen en dan lukt dat niet, want meneer naait er ook nog eens tussenuit.
Terwijl ik gewoon nog aan het kiten ben, want onder een bepaald percentage loopt die boss niet zo hard en met AotC kan je dan mooi rondjes rennen. Moet nog twee keer schieten ongeveer, stop even om te vragen of het oké is dat ik 'm dan maar sloop en ja hoor, reset _O- _O- _O-
pi_188763173
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 22:47 schreef Het_Liegebeest het volgende:

Gek genoeg wel ja. Daarvoor ging het om de één of andere reden over het algemeen goed. Dacht dat die keren dat ik aggro had gewoon was vanwege het te snel aanvallen en de tank geen gelegenheid geven om aggro op te bouwen.

Maar goed balen, enige reden om Gnomeregan te doen als Hunter is voor de quest reward om de eind boss te slopen en dan lukt dat niet, want meneer naait er ook nog eens tussenuit.
Terwijl ik gewoon nog aan het kiten ben, want onder een bepaald percentage loopt die boss niet zo hard en met AotC kan je dan mooi rondjes rennen. Moet nog twee keer schieten ongeveer, stop even om te vragen of het oké is dat ik 'm dan maar sloop en ja hoor, reset _O- _O- _O-
Op zich niet gek dat je dat dacht :D Op lage levels is het moeilijk voor tanks om aggro vast te houden van hunters en mages. Voor de rest wel één grote facepalm, maar wel héél erg classic. Je hele class niet snappen :7 The experience is real!

Net ook Gnomeregan gedaan. Alle quests gedaan. Lever je er één in, willen ze dat je weer terug gaat *zucht* We hebben wel de key, dus je kan dan de zijdeur gebruiken en volgens mij alleen de last boss doen (dropt een geweldige blue cloth helm met spirit _O_ ik heb nu een wit item)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188763277
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 22:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Op zich niet gek dat je dat dacht :D Op lage levels is het moeilijk voor tanks om aggro vast te houden van hunters en mages. Voor de rest wel één grote facepalm, maar wel héél erg classic. Je hele class niet snappen :7 The experience is real!
Inderdaad, echter wordt het zeker niet meer :D

quote:
Net ook Gnomeregan gedaan. Alle quests gedaan. Lever je er één in, willen ze dat je weer terug gaat *zucht* We hebben wel de key, dus je kan dan de zijdeur gebruiken en volgens mij alleen de last boss doen (dropt een geweldige blue cloth helm met spirit _O_ ik heb nu een wit item)
Oh, die key heb ik wel. Dan ga ik morgen eens kijken of er mensen mee willen voor alleen de laatste boss.
pi_188775568
Yeah vanilla!
Rogue gaat opeens AFK voor Gnomeregan boss.
Wij killen de boss en tank zwaard drops.
Wij gaan verder en net voordat de timer afloopt Need die Rogue dat wapen en wint 't ook nog....

En dan sorry zeggen hè?
:') _O- :') _O-
pi_188780248
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:46 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Yeah vanilla!
Rogue gaat opeens AFK voor Gnomeregan boss.
Wij killen de boss en tank zwaard drops.
Wij gaan verder en net voordat de timer afloopt Need die Rogue dat wapen en wint 't ook nog....

En dan sorry zeggen hè?
:') _O- :') _O-
Het leuke aan classic is dat ze bij je op de server zitten en je zo iemand dus nooit meer mee hoeft te nemen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188781449
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 00:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het leuke aan classic is dat ze bij je op de server zitten en je zo iemand dus nooit meer mee hoeft te nemen :+
Dat sowieso. Ik kan me ook nog een jank post herinneren op het server forum vroeger van zo'n lutser die van alles need en uiteindelijk niemand meer met hem dungeons wilde doen _O-
Die is toen maar van server veranderd :W
pi_188781883
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 08:24 schreef Het_Liegebeest het volgende:

Dat sowieso. Ik kan me ook nog een jank post herinneren op het server forum vroeger van zo'n lutser die van alles need en uiteindelijk niemand meer met hem dungeons wilde doen _O-
Die is toen maar van server veranderd :W
Ik zag nu al mensen waarschuwen voor bepaalde spelers *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 4 september 2019 @ 09:24:43 #11
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188782027
Ragnaros gedowned door 2 Alliance guilds op Mograine gisteren.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_188782033
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 09:24 schreef onlogisch het volgende:
Ragnaros gedowned door 2 Alliance guilds op Mograine gisteren.
Vorige week was er al een team die het was gelukt dacht ik.
pi_188782052
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 09:24 schreef onlogisch het volgende:
Ragnaros gedowned door 2 Alliance guilds op Mograine gisteren.
Moeten zij weten.
  Moderator woensdag 4 september 2019 @ 09:27:05 #14
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188782062
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 09:25 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Vorige week was er al een team die het was gelukt dacht ik.
APES ja. Na 5 dagen :')

#NoLifersUnited
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_188782107
Lvl 10 met mijn priest inmiddels. Leuke class wel tot nu toe. Denk dat ik met beide (ander is een warrior/tank) ga spelen, lekker rested XP opbouwen op de 1, en als dat op is door met de ander die dan weer rested XP heeft.
pi_188783113
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2019 09:27 schreef onlogisch het volgende:

APES ja. Na 5 dagen :')

#NoLifersUnited
En ze hebben Onyxia direct er achteraan gedaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188783118
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 09:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Lvl 10 met mijn priest inmiddels. Leuke class wel tot nu toe. Denk dat ik met beide (ander is een warrior/tank) ga spelen, lekker rested XP opbouwen op de 1, en als dat op is door met de ander die dan weer rested XP heeft.
Nou....rested xp vol kost 2 weken en opmaken is zo gedaan :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 4 september 2019 @ 10:52:21 #18
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188783126
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 10:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ze hebben Onyxia direct er achteraan gedaan.
Nu zijn ze de devilsaur aan het veilig stellen. Die server wordt vakkundig om zeep geholpen door APES. Horde heeft daar geen schijn van kans meer. De historie herhaalt zich :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_188783155
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 10:52 schreef onlogisch het volgende:

Nu zijn ze de devilsaur aan het veilig stellen. Die server wordt vakkundig om zeep geholpen door APES. Horde heeft daar geen schijn van kans meer. De historie herhaalt zich :)
Ja, dat geloof ik ook :Y Over een jaar heb je ook in classic unbalanced realms.

Enne, Blizzard helpt mee. Ik las ergens dat ze al snel gaan komen met free transfers vanaf de volle realms. Dan verhuizen dus vooral mensen van de faction die in de minderheid is.

Waren hier trouwens nog mensen die BfA nooit gekocht hebben? Die krijg je gratis als je in classic level 60 aantikt :D (en een gratis level 110 er bij voor iedereen die level 60 haalt).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 4 september 2019 @ 10:56:49 #20
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188783175
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 10:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat geloof ik ook :Y Over een jaar heb je ook in classic unbalanced realms.

Enne, Blizzard helpt mee. Ik las ergens dat ze al snel gaan komen met free transfers vanaf de volle realms. Dan verhuizen dus vooral mensen van de faction die in de minderheid is.

Waren hier trouwens nog mensen die BfA nooit gekocht hebben? Die krijg je gratis als je in classic level 60 aantikt :D (en een gratis level 110 er bij voor iedereen die level 60 haalt).
Ik heb BFA niet gekocht. Maar ik ga er ook niks mee doen als ik 60 ding op Classic. Classic is de reden waarom ik weer een subscriber ben. Letterlijk 0 interesse in BfA
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_188783223
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 10:56 schreef onlogisch het volgende:

Ik heb BFA niet gekocht. Maar ik ga er ook niks mee doen als ik 60 ding op Classic. Classic is de reden waarom ik weer een subscriber ben. Letterlijk 0 interesse in BfA
Ik had nooit verwacht dat ik zo'n lol zou hebben in classic. Aanvankelijk dacht ik even te gaan kijken hoe het was en dan na 2 weken of zo terug naar BfA. Nu zie ik me dit wel doen tot de volgende expansion uitkomt _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 4 september 2019 @ 11:03:27 #22
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188783261
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had nooit verwacht dat ik zo'n lol zou hebben in classic. Aanvankelijk dacht ik even te gaan kijken hoe het was en dan na 2 weken of zo terug naar BfA. Nu zie ik me dit wel doen tot de volgende expansion uitkomt _O-
Met iedere expansion raakte Blizzard verder verwijderd van het oude Warcraft. Vandaag de dag ben je in 2 weken tijd volledig epic geared en wordt alles je zo enorm eenvoudig gemaakt. Niet zo gek dat het eigenlijk sinds cataclysm down the hill gaat voor Blizzard.

Ik denk ook niet dat ze voorzien hebben hoe groot de fanbase voor WoW was.

Dit filmpje laat die historie van WoW wel mooi zien.

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_188783304
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:03 schreef onlogisch het volgende:

Met iedere expansion raakte Blizzard verder verwijderd van het oude Warcraft. Vandaag de dag ben je in 2 weken tijd volledig epic geared en wordt alles je zo enorm eenvoudig gemaakt. Niet zo gek dat het eigenlijk sinds cataclysm down the hill gaat voor Blizzard.

Ik denk ook niet dat ze voorzien hebben hoe groot de fanbase voor WoW was.

Dit filmpje laat die historie van WoW wel mooi zien.

Ja, ik ben het met je eens. Ik dacht gisteren nog "Wat een totaal ander spel is dit eigenlijk...."
Maar dan met de bekende en geliefde onderdelen. Ik ben veel meer immersed in dit. Ik 'ken' de npc's, ik ken mijn omgeving beter (niet gek na 30x op en neer lopen in dezelfde stad), ik moet nadenken over mijn keuzes want bijna geen geld, loot wat dropt en een verbetering is is altijd reden voor een yes! gevoel (in tegenstelling tot BfA, waar het áltijd beter had gekund met dezelfde loot), ik heb anderen veel meer nodig (hey, mmo hè) en bijna iedereen die ik tegen kom is vriendelijk en behulpzaam.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator woensdag 4 september 2019 @ 11:14:14 #24
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_188783398
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik ben het met je eens. Ik dacht gisteren nog "Wat een totaal ander spel is dit eigenlijk...."
Maar dan met de bekende en geliefde onderdelen. Ik ben veel meer immersed in dit. Ik 'ken' de npc's, ik ken mijn omgeving beter (niet gek na 30x op en neer lopen in dezelfde stad), ik moet nadenken over mijn keuzes want bijna geen geld, loot wat dropt en een verbetering is is altijd reden voor een yes! gevoel (in tegenstelling tot BfA, waar het áltijd beter had gekund met dezelfde loot), ik heb anderen veel meer nodig (hey, mmo hè) en bijna iedereen die ik tegen kom is vriendelijk en behulpzaam.
Vooral dat laatste ja. Je zit over 2 maanden (als de retail boys er de brui aan hebben gegeven) volledig met like-minded people. Natuurlijk heb je er ook nog echte harken tussen zitten. Maar over het algemeen is het een hele vriendelijke community.

Doordat er geen lfg systeem is waarbij je direct naar de instance wordt geteleporteerd ben je ook veel minder geneigd een tank bijvoorbeeld te kicken als hij een fout maakt. Mijn laatste jaren in retail kenmerkten zich vooral dat er in instances niet meer gepraat werd, er werd gewoon gedaan. Voldeed een tank niet? Je vote kickt 'm en in 30 seconden staat er een nieuwe tank voor je neus. Nu zul je proberen de tank te instrueren en te helpen omdat je er zelf ook baat bij zult hebben. Je wil niet terug naar Orgrimmar of Ironforge om weer 40/45 minuten te spammen LF TANK LF TANK.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  † In Memoriam † woensdag 4 september 2019 @ 11:24:04 #25
159966 lifeblind
pi_188783528
Het fijnste aan classic is dat het weer daadwerkelijk een RPG is, met class fantasy van de class die je speelt. Paladin voelt ook daadwerkelijk weer als een buff bitch Paladin bijvoorbeeld, zoals ik die bijvoorbeeld ook speel in een Baldur's Gate enzo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')