quote:
In!quote:
quote:Op maandag 2 september 2019 00:46 schreef Stray_cat het volgende:
Lajeniegekmakuh![]()
Al is het best een kut stad![]()
Zuid-Holland.quote:Op maandag 2 september 2019 00:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Den Haag is heul nie een kutstad
Neem alleen die klotewegen, heel mijn auto in de war, magneet erachter om de onderdelen op te vangenquote:Op maandag 2 september 2019 00:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Den Haag is heul nie een kutstad
Ghehe dan doe je iets verkeerd.quote:Op maandag 2 september 2019 00:59 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Neem alleen die klotewegen, heel mijn auto in de war, magneet erachter om de onderdelen op te vangen
Ja, DH in rijdenquote:Op maandag 2 september 2019 00:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ghehe dan doe je iets verkeerd.
Dat nummer is wel kut trouwens.quote:
Hoestie?quote:
Ja met name in de keuken voor tijdens de afwas!quote:
Mét of zonder kleren?quote:Op maandag 2 september 2019 01:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja met name in de keuken voor tijdens de afwas!
Meestal gekleed maar met fluffy pantoffels of slippers. Mijn afwasmachine ging5 jaar geleden terziele.. en gewoon vergeten een nieuwe te kopen. dus tunes on... en dance on tijdens de handafwasquote:
Hmm klinkt wel ok..?quote:Op maandag 2 september 2019 01:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nog steeds een soort van z'n gangetje![]()
Niet sexy zekeR?quote:Op maandag 2 september 2019 01:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Meestal gekleed maar met fluffy pantoffels of slippers. Mijn afwasmachine ging5 jaar geleden terziele.. en gewoon vergeten een nieuwe te kopen. dus tunes on... en dance on tijdens de handafwas
Ja ik deed he?quote:
Ik liep wel eens op de roze fluffly pantoffels van een ex door het huis. Vond ze niet okay.quote:Op maandag 2 september 2019 01:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Meestal gekleed maar met fluffy pantoffels of slippers. Mijn afwasmachine ging5 jaar geleden terziele.. en gewoon vergeten een nieuwe te kopen. dus tunes on... en dance on tijdens de handafwas
quote:Op maandag 2 september 2019 01:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja ik deed he?
Taart voor jullie allemaal
Ik had net zo een ex als jij! En mis hem af toe best hahahaquote:Op maandag 2 september 2019 01:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik liep wel eens op de roze fluffly pantoffels van een ex door het huis. Vond ze niet okay.![]()
Ik liep weleens de deur uit met fluffy pantoffels zonder sleutels *klik.......Owww. Moest ik drie blokken lopen naar mijn zusquote:Op maandag 2 september 2019 01:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik liep wel eens op de roze fluffly pantoffels van een ex door het huis. Vond ze niet okay.![]()
Wait what? ben jij die ex?quote:Op maandag 2 september 2019 01:29 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik liep weleens de deur uit met fluffy pantoffels zonder sleutels *klik.......Owww. Moest ik drie blokken lopen naar mijn zus
quote:Op maandag 2 september 2019 01:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zij zou mij nooit laten gaan.
Ooooh Herman! Heerlijk ga doorquote:
Ben je dan zo sexy en lief? :pquote:Op maandag 2 september 2019 01:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zij zou mij nooit laten gaan.
Beter dan Hobbits en Hubbies.quote:Op maandag 2 september 2019 01:51 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
True, mijn hobby is: Hobbys en Humor![]()
Ej, Hobbitsquote:Op maandag 2 september 2019 01:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Beter dan Hobbits en Hubbies.
Jij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |