De stortregen was voor de organisatie een uitgelezen kans om zogenaamd geen beeld meer te hebben en wederom een aanslag op Priemos te kunnen plegen.quote:Op zondag 1 september 2019 18:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En dit spektakel hebben we allemaal moeten missen dus. Spanje.
Bauhaus mist nog welquote:Op zondag 1 september 2019 18:54 schreef Chiappucci het volgende:
Jakobsen als laatste binnen op meer dan 38 minuten.
Team spirit zit goed bij Movistar... al snap ik hem wel natuurlijk. Voor die paar secondjes van Nairo.twitter:LVCKV twitterde op zondag 01-09-2019 om 18:25:13Matt Stephens just reported that Marc Soler was swearing and shaking his head when he saw him after the finish. Great team spirit over at Movistar #LaVuelta19 reageer retweet
Marco lijdt aan ernstige zelfoverschatting. Hij had vandaag nooit gewonnen en natuurlijk is het logisch dat hij als knecht moet... knechten.quote:Op zondag 1 september 2019 19:24 schreef Momo... het volgende:
Team spirit zit goed bij Movistar... al snap ik hem wel natuurlijk. Voor die paar secondjes van Nairo.twitter:LVCKV twitterde op zondag 01-09-2019 om 18:25:13Matt Stephens just reported that Marc Soler was swearing and shaking his head when he saw him after the finish. Great team spirit over at Movistar #LaVuelta19 reageer retweet
Die had dit niet zo’n leuke etappe gevonden, denk ikquote:Op zondag 1 september 2019 19:19 schreef kibo het volgende:
Wat een mooie etappe.
Hier had DuMoulin bij moeten zijn .........
quote:Miguel Ángel López is niet ongeschonden uit de negende etappe van de Vuelta gekomen. De kopman van Astana was op de slotklim naar Cortals d’Encamp ten aanval getrokken, maar kwam vervolgens in het noodweer op de gravelstrook ten val. “Ik ging hard een bocht in, maar raakte Sergio Higuita van achteren en ging naar de grond”, beschrijft López tegen AS.
De strook, die er lag in aanloop naar de slotklim, was anderhalve kilometer lang. Precies toen de renners daar arriveerden, brak de hemel open. López kon zichzelf dus niet overeind houden. “Er is niets ernstigs. Ik ben een beetje geschaafd, maar dat is normaal. Mijn fiets kraakte daarna een beetje, maar het verlies had achteraf slechter kunnen uitvallen. Het beste is dat de ploeg prima rijdt.”
De Colombiaan vraagt zich wel af of de rit door had kunnen gaan met de omstandigheden van de finale. “Ik denk dat het gestopt had kunnen worden. Op mijn armen lijkt het alsof ik beschoten ben. Het was ook best gevaarlijk, maar gelukkig overviel het ons niet in een afdaling. Er was ook veel hagel en mijn fiets gleed ook weg, maar het is gelukkig voorbij”, zegt Superman. Op dezelfde gravelstrook ging ook Primoz Roglic onderuit.
twitter:ammattipyoraily twitterde op zondag 01-09-2019 om 20:37:30Based on Kuss' Strava file, Roglic lost ~30 sec on gravel section (at the moment when he went down). #LaVuelta19 https://t.co/otHXfOkfZv reageer retweet
quote:Op zondag 1 september 2019 20:09 schreef Marcoss het volgende:
“Ik ging hard een bocht in, maar raakte Sergio Higuita van achteren en ging naar de grond”, beschrijft López tegen AS.
Nog eens wat anders dan een kinderzwembad of een sneeuwmuur. Een wilde Colombiaan.quote:
Zoiets ja. Wat dat betreft is het een echte Colombiaan.quote:Op zondag 1 september 2019 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoeveel valpartijen heeft Higuita ondertussen gehad? Stuk of vier, vijf?
twitter:georgenbennett twitterde op zondag 01-09-2019 om 21:43:31as far as own goals go that was a ripper . Our Helicopter to Pau got turned around mid flight and now doing the late night mission through the pas de la casa fog in the Vito - at least there’s no traffic at the border this time of night reageer retweet
Complot van de organisatie tegen Jumboquote:Op zondag 1 september 2019 22:03 schreef Marcoss het volgende:
twitter:georgenbennett twitterde op zondag 01-09-2019 om 21:43:31as far as own goals go that was a ripper . Our Helicopter to Pau got turned around mid flight and now doing the late night mission through the pas de la casa fog in the Vito - at least there’s no traffic at the border this time of night reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |