quote:Op maandag 2 september 2019 00:46 schreef Aguero het volgende:
[..]
[..]
Wat een debuutseizoen, Sultan is hét geheim achter het succes van United dit jaar. Kan niet anders.Op naar de volgende CL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
Welkom!quote:
Bedankt voor het hosten altijd.quote:Op maandag 2 september 2019 00:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op naar 1 juli, dan post ik de screenies en kap ik ermee.
No problemoquote:Op maandag 2 september 2019 00:52 schreef Aguero het volgende:
[..]
Welkom!
[..]
Bedankt voor het hosten altijd.![]()
Voor altijd?quote:Op maandag 2 september 2019 00:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op naar 1 juli, dan post ik de screenies en kap ik ermee.
Ik pleeg harakiri omdat Imeryth zo enorm faalt.quote:
BANZAI!quote:Op maandag 2 september 2019 00:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik pleeg harakiri omdat Imeryth zo enorm faalt.
quote:Op maandag 2 september 2019 01:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Screenshots komen morgen wel, ik ben kapot en ga slapen
quote:Op maandag 2 september 2019 01:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fuk is nummer zes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leugens natuurlijk.quote:
+11, 430 nu (op belangrijke vaardigheden tav mijn rol). Prima, al win je bij Chievo geen prijzen.quote:
Gezien z'n stats wel. het is momenteel 16 augustus en verwacht wel dat 'ie nog door een grotere club opgepikt gaat worden.quote:Op maandag 2 september 2019 13:52 schreef Ciscus het volgende:
Wat denk je @:Drizzt_DoUrden, gaat Tan Tan het maken?
Helaas ook nul interesse van andere clubs.quote:Op maandag 2 september 2019 14:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
400 totaal nu.
Jammer dat ik nog steeds bij Genoa zit.
In het screentje bij Mohammaddi staan ''Schreef een Maleisië record'' in 2019, kun je kijken welk record dat was?quote:Op maandag 2 september 2019 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Helaas ook nul interesse van andere clubs.
Singh-A-Longh als CM?quote:Op maandag 2 september 2019 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
DUNSERED! Moet naast 2 goals ook wel 3 assists geweest zijn om een 10 te scoren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 september 2019 14:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Singh-A-Longh als CM?Volgens mij speelt 'ie daar standaard voor Singapore. Of is het een 4-3-3?
Handigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |