quote:KONING!
Op donderdag 9 januari 2003 23:47 schreef PazZzcaL het volgende:
[afbeelding]En m'n GB Light, Virtual Boy en Famicom.
Mijn topstuk? Ik heb van alles wat. Ik hoop binnenkort zo'n ROB te scoren, maar goed.
[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 09-01-2003 23:49]
enne, uiteraard mijn geforce 4 ti 4200
quote:
mzzl.
quote:Oh my fucking GOD
Ik heb verschillende topstukken vind ik:
Maar HET topstuk is toch zeker:
quote:Hoe speelt dat nou zo'n VBoy?
Hier nog een paar pix van m'n GB Light:
quote:Maar hoe werkt het? Is het een soort bril die je opzet dan?
Op vrijdag 10 januari 2003 00:06 schreef PazZzcaL het volgende:
Ach, zo'n VB speelt niet echt fantastisch imo, maar het is wel iets wat natuurlijk in de Nintendo collectie thuishoortHier nog een paar pix van m'n GB Light:
quote:Dat ding heb ik ook nog in mijn kast staan man, met dat spel er inderdaad bij. Is die zo bijzonder dan? Ik heb het hele spulletje namelijk eens bij een 2e-hands Nintendo gekregen die ik kocht.
quote:Voor als je hem nog compleet, en nieuw wil hebben
Op vrijdag 10 januari 2003 00:00 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Oh my fucking GOD
Maar HET topstuk is toch zeker:
Normaal gesproken staat de VB dus gewoon op een standaard en moet je je hoofd erin doen om te spelen, dit speelt niet erg prettig imo maarja..
quote:maar zie je dan mario in 3d
Op vrijdag 10 januari 2003 00:10 schreef PazZzcaL het volgende:
De VB headset houder stond wel in de planning, k heb er ook weleens een proto van gezien ergens, maar aangezien de VB behoorlijk flopte is dat niet meer uitgekomen.Normaal gesproken staat de VB dus gewoon op een standaard en moet je je hoofd erin doen om te spelen, dit speelt niet erg prettig imo maarja..
quote:Ach, niet echt op zich, ik wil je wel uit je lijden verlossen en je meer ruimte schenken door die ROB met spel te kopen voor een eurootje of 10...
Op vrijdag 10 januari 2003 00:08 schreef TimMer1981 het volgende:[..]
Dat ding heb ik ook nog in mijn kast staan man, met dat spel er inderdaad bij. Is die zo bijzonder dan? Ik heb het hele spulletje namelijk eens bij een 2e-hands Nintendo gekregen die ik kocht.
quote:wow... die gaat nog zeker meer opleveren dan die 46 dollar waar die nu voor staat!!
Op vrijdag 10 januari 2003 00:09 schreef Lexie het volgende:[..]
Voor als je hem nog compleet, en nieuw wil hebben
:
*kwijl*
quote:En anders wil ik hem wel hebben met een leuke financiele meevaller van een eurotje of 30 tot 60
Op vrijdag 10 januari 2003 00:08 schreef TimMer1981 het volgende:[..]
Dat ding heb ik ook nog in mijn kast staan man, met dat spel er inderdaad bij. Is die zo bijzonder dan? Ik heb het hele spulletje namelijk eens bij een 2e-hands Nintendo gekregen die ik kocht.
Enige PCtje dat ik helemaal zelf heb gebouwd
Maar mn P4's mogen er ook wel zijn hoor
quote:Jep, gruwelijk veel meer. Is het een game met backup batterij? Zo ja, dan is de nieuwe eigenaar toch gedwongen waarschijnlijk om het spel direct open te schroeven, de verrotte batterij te verwijderen en de print schoon te maken. Ik ben eventueel te huur voor een dergelijke preciezie klus tegen standaard servicetarief.
Op vrijdag 10 januari 2003 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
wow... die gaat nog zeker meer opleveren dan die 46 dollar waar die nu voor staat!!
Een bod van ¤10 gelijk naar ¤60 verhogen ben ik maar weinig tegengekomen in mijn leven...
[Dit bericht is gewijzigd door TimMer1981 op 10-01-2003 00:19]
Ik heb FF ook, maar daar is geloof ik nix mee aan de hand. Hoe kan ik zien of er iets aan de hand is?
quote:Hmm, als ik al mijn zelfbouw pc's tot topstukken moet tellen... De enige 2 kant en klaar pc's waren mijn 8088XT en mijn 286.
Op vrijdag 10 januari 2003 00:16 schreef FredvZ het volgende:
Mijn server met een P233MHz 256MB RAM en WinXPEnige PCtje dat ik helemaal zelf heb gebouwd
Maar mn P4's mogen er ook wel zijn hoor
Zelfbouw:
-386 in gemodde (hakken en zagen) 286 kast
-Ombouw 386 naar toren kast
-486 SLC 50mhz
-486 DX 40mhz (die veel beter werkte dan de vorige pc)
-486 DX2 80mhz
-Cyrix PR200 (150mhz ofzo)
-AMD K6-2-400mhz
-AMD Athlon Tbird 1100 mhz
-Upgrade Tbird -> XP 1800+
Verder bijna alle pc's van moeder, broertje en nu ook onze huiskamer.
quote:Kun je saves opslaan op de cart? Gaat dit goed? Zo ja, niks aan de hand. Problemen? Meteen een game-bit scoren en dat ding openrukken!
Op vrijdag 10 januari 2003 00:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoezo?Ik heb FF ook, maar daar is geloof ik nix mee aan de hand. Hoe kan ik zien of er iets aan de hand is?
quote:Een ROB brengt gemiddeld 50 tot 60 euro op. Ik wil dat ding gruwelijk graag hebben, ik reis heel NL ervoor af, morgen nog, als je er van af wilt.
Op vrijdag 10 januari 2003 00:17 schreef TimMer1981 het volgende:
Hmmm.... ik ga eens even kijken waar dit toe gaat leiden...
Heb ik soms een kip met gouden eieren in handen?![]()
Een bod van ¤10 gelijk naar ¤60 verhogen ben ik maar weinig tegengekomen in mijn leven...
quote:PANIEK HIJ DOET HET NU HELEMAAL NIET
Op vrijdag 10 januari 2003 00:21 schreef Khadgar het volgende:[..]
Kun je saves opslaan op de cart? Gaat dit goed? Zo ja, niks aan de hand. Problemen? Meteen een game-bit scoren en dat ding openrukken!
ik heb hem in de vakantie nog geprobeerd en toen deed ie alles nog, en nu... een grijs scherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |