Gadverdammequote:
Drinkwater Henk.quote:Op zaterdag 7 september 2019 20:01 schreef YokiKloon het volgende:
Weet je waar ik trouwens echt een hekel aan heb? Aan mensen op een eiland in een oceaan die zeggen dat ze geen water hebben. Dan doe je gewoon niet meer mee.
Vies water of zeewater kan je zuiveren, doen we al eeuwen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Drinkwater Henk.
Dat eiland waar ik heen ga heeft ook een chronisch tekort aan water.
Mja wij hier in het rijke westen :pquote:Op zaterdag 7 september 2019 22:29 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Vies water of zeewater kan je zuiveren, doen we al eeuwen.
Ik crashte er maar eentjequote:Op zaterdag 7 september 2019 22:31 schreef Airbus89 het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)en_uit_de_bocht.html
Hee kijk, een LTDVK race
quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:34 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Zouden hun nu allemaal ook een jaar niet kunnen poepen?
Ze rijden toch niet tegen een boom joh.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:34 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Zouden hun nu allemaal ook een jaar niet kunnen poepen?
Nee dat zou wel erg dom zijn hahaquote:Op zaterdag 7 september 2019 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze rijden toch niet tegen een boom joh.
Maar hoe oud zijn die beelden, want zijn wel pre-facelift DS3's voordat het een afzonderlijk merk werd.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:38 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Nee dat zou wel erg dom zijn haha
Heeft er geen fuck mee te maken. Ze hebben zand, ze hebben meer dan genoeg brandhout en er is nog hulp onderweg ook. Nemen ze flesjes water meequote:Op zaterdag 7 september 2019 22:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja wij hier in het rijke westen :p
Ik denk vrij recent, maar dat zegt ook niks, want dit lijkt me gewoon een hobbyklasse, en die rijden niet elk jaar in het nieuwste model.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hoe oud zijn die beelden, want zijn wel pre-facelift DS3's voordat het een afzonderlijk merk werd.
Oh je hebt het over de bahama's ?quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:45 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Heeft er geen fuck mee te maken. Ze hebben zand, ze hebben meer dan genoeg brandhout en er is nog hulp onderweg ook. Nemen ze flesjes water mee, leer water zuiveren. Heb je veel meer aan.
Is van vandaag, Deense DS3 cup.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:45 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Ik denk vrij recent, maar dat zegt ook niks, want dit lijkt me gewoon een hobbyklasse, en die rijden niet elk jaar in het nieuwste model.
Hmm, 11 gecrashte auto's en 10 coureurs zijn er zonder kleerscheuren vanaf gekomen, prima auto dusquote:Op zaterdag 7 september 2019 22:45 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Ik denk vrij recent, maar dat zegt ook niks, want dit lijkt me gewoon een hobbyklasse, en die rijden niet elk jaar in het nieuwste model.
Noodsituatie... Ik zag een gezonde kerel pal aan het water lopen vertellen dat ze geen water hebben. Juist dan ga je aan de bak. Geen water, in grote delen van Afrika moeten ze kilometers lopen en water pompen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh je hebt het over de bahama's ?
Mja in zon noodsituatie waar alles is weg gevaagd verwacht ik niet dat ze zelf met zand gaan kutten toch?
Oh? de beelden die ik heb gezien is zo ongeveer alles weg gevaagd?quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:54 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Noodsituatie... Ik zag een gezonde kerel pal aan het water lopen vertellen dat ze geen water hebben. Juist dan ga je aan de bak. Geen water, in grote delen van Afrika moeten ze kilometers lopen en water pompen.
Gewoon beginnen met puinruimen, fikkie stoken, water koken en gaan met die banaan.
Inderdaad, gewoon zelf ff een put slaan. Kom op nou jongens, ff schouders eronder.quote:Op zaterdag 7 september 2019 22:54 schreef YokiKloon het volgende:
Juist dan ga je aan de bak. Geen water, in grote delen van Afrika moeten ze kilometers lopen en water pompen.
Precies Lamhuizen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 23:01 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon zelf ff een put slaan. Kom op nou jongens, ff schouders eronder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |