dan geen cbd olie, maar goede wietolie, thc met cbd en nog veel meer cannabidioden. En de kanker gaat er niet van weg, dat is iemand valse hoop geven.quote:Op zondag 1 september 2019 12:08 schreef krabje het volgende:
[..]
ik vraag me echt af of cees al pcb olie heeft geprobeerd,misschien gek dat ik het zeg,maar bij veel mensen schijnt het te helpen tegen van alles en ook tegen pijn,er zijn zelf mensen bekend waarvan de kanker minder werd of zelfs weg ging.
Heeft hij gehad , weet niet welke thc of cbdquote:Op zondag 1 september 2019 12:08 schreef krabje het volgende:
[..]
ik vraag me echt af of cees al pcb olie heeft geprobeerd,misschien gek dat ik het zeg,maar bij veel mensen schijnt het te helpen tegen van alles en ook tegen pijn,er zijn zelf mensen bekend waarvan de kanker minder werd of zelfs weg ging.
je hoeft niet met alle moetjes mee te doen lijkt mijquote:Op zondag 1 september 2019 12:08 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik denk dat Jessie prive en Utopia heel goed kan scheiden. Cees hoort mijn inziens inmiddels bij het prive van Jessie.
Dat gedoe met die uitvaart kan een moetje zijn van achter, commerciele omroep..
geweldig zou dat zijn, hij geniet zo van zijn utopia belevingenquote:Op zondag 1 september 2019 12:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Als Cees een uitnodiging krijgt voor het eindfeest dan komt ie, al is het in een rolstoel.
Is al een tijd geleden, ik weet het niet precies meer.quote:Op zondag 1 september 2019 12:11 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat zou dan wel mooi zijn geweest! Vond het toen best wel zuur voor hem, al was hij geen favoriet van mij.
Bij de duvel is alles te koop, maar wel een makkelijk excuus.quote:
THC werkt remmend op tumorenquote:Op zondag 1 september 2019 12:11 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Heeft hij gehad , weet niet welke thc of cbd
Ja, hij had een vileine humor welke ik meestal zeer kon waarderen.quote:Op zondag 1 september 2019 12:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is al een tijd geleden, ik weet het niet precies meer.
Ik kon vaak wel om hem lachen, vond die kookstreams altijd geweldig, deed hij leuk.
Ja hij geniet er echt van.quote:Op zondag 1 september 2019 12:11 schreef Ranah het volgende:
[..]
geweldig zou dat zijn, hij geniet zo van zijn utopia belevingen
Ik ook.quote:Op zondag 1 september 2019 12:13 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ja, hij had een vileine humor welke ik meestal zeer kon waarderen.
Ah, dit was even een ongemakkelijk momentje. Zag ik ook.quote:
quote:Op zondag 1 september 2019 12:11 schreef Mjelleke het volgende:
Jessie zei tegen Cees dat hij om hem geeft en dat die moet wachten tot dat hij weer thuis is.
Ik kreeg meer de indruk dat hij last van zijn buik heeft.quote:Op zondag 1 september 2019 12:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ah, dit was even een ongemakkelijk momentje. Zag ik ook.
Hoezo?quote:Op zondag 1 september 2019 12:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ah, dit was even een ongemakkelijk momentje. Zag ik ook.
Kan remmend op tumoren werken, is niet altijd het geval. Het kan wel heel goed ondersteunend werken bij kanker, voor de eetlust, het slapen, de algehele conditie, tegen de misselijkheid enz.quote:
Dat heeft hij ook. Dat moment was niet ongemakkelijk, slaat nergens op. Iedereen kan zien dat die twee gek op elkaar zijn.quote:Op zondag 1 september 2019 12:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik kreeg meer de indruk dat hij last van zijn buik heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |