Of degene met wie hij vreemdgaat, of (TS spreekt immers van meerdere relaties) iemand waarmee hij eerder vreemdging en nu boos is dat ze ingeruild is voor een (andere) collega.quote:Op zondag 1 september 2019 10:26 schreef DonnaNoble het volgende:
En wie is die afzender? en wat voor belang heeft diegene om jou dit (nu) te vertellen?
Op dit moment wegens discussies niet zo lekker. Ik ben nog met verlof en veel thuis, doe alle taken en verwacht van mijn man dat hij dit ook doet als hij thuiskomt van werk. Met momenten doet hij dit ook wel, knuffelen met kind vind hij leuk, maar luiers verschonen of voeden doet hij weer wat minder.quote:Op zondag 1 september 2019 10:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe is het huwelijksleven verder? En hoe gaat hij om met zijn kind?
Als je veel werkt kan het best moeilijk zijn om thuis ook geconfronteerd te worden met een levend wezen dat je niet uit kan zetten en afhankelijk van je is enzo. Niet iedereen kan vooraf inschatten hoe de workload gaat zijn en wat voor impact zo een kleintje op je leven gaat hebben. Neemt niet weg dat het wel wat kan zeggen als hij niet zoveel omkijkt naar het kind zelf en ook jou niet een beetje wil ondersteunen enzo. En jouw gevoelens ook weg probeert te lachen na zo een berichtje over dat vreemdgaan. Komt niet zo compassievol over zeg maar..quote:Op zondag 1 september 2019 10:57 schreef Kikilola1 het volgende:
[..]
Tevreden, op dit moment niet. In het begin van onze relatie wel.
Hij werkt veel. Als hij thuis komt kan het soms zijn dat hij moe is en liever op de bank wilt gaan liggen dan om te kijken naar zijn eigen kind. Ik heb idee dat hij vaker aan het vluchten is om niet thuis te hoeven zijn.
Dat denk ik ook. Er zijn genoeg vrouwen die als de vreemdganger hen gedumpt heeft ineens vinden dat de officiele vrouw "recht heeft op de waarheid". Dat is misselijk en gewoon ordinair stoken, maar dan verpakt als morele daad.quote:Op zondag 1 september 2019 11:00 schreef Leandra het volgende:
Of degene met wie hij vreemdgaat, of (TS spreekt immers van meerdere relaties) iemand waarmee hij eerder vreemdging en nu boos is dat ze ingeruild is voor een (andere) collega.
Dat hij nu vreemdgaat is idd niet de schuld van TS, dat hij destijds met TS vreemdging terwijl hij nog een relatie had is TS wel aan te rekenen.quote:Op zondag 1 september 2019 10:46 schreef isax het volgende:
[..]
Alsnog niet haar eigen schuld maar die van haar man. Je kent haar situatie toch niet?
Dat ben ik deels met je eens.quote:Op zondag 1 september 2019 11:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hij nu vreemdgaat is idd niet de schuld van TS, dat hij destijds met TS vreemdging terwijl hij nog een relatie had is TS wel aan te rekenen.
Dat idd ja, pure rancune.quote:Op zondag 1 september 2019 11:06 schreef DonnaNoble het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Er zijn genoeg vrouwen die als de vreemdganger hen gedumpt heeft ineens vinden dat de officiele vrouw "recht heeft op de waarheid". Dat is misselijk en gewoon ordinair stoken, maar dan verpakt als morele daad.
Zo van "als hij mij niet meer doet, dan zal ik eens zorgen dat zij hem ook niet meer doet".
installeer tracking software op zijn telefoon, dan zie je waar hij uit hangtquote:Op zondag 1 september 2019 11:03 schreef Kikilola1 het volgende:
[..]
Op dit moment wegens discussies niet zo lekker. Ik ben nog met verlof en veel thuis, doe alle taken en verwacht van mijn man dat hij dit ook doet als hij thuiskomt van werk. Met momenten doet hij dit ook wel, knuffelen met kind vind hij leuk, maar luiers verschonen of voeden doet hij weer wat minder.
Nee hij werkte wel veel, maar het is merkbaar als het minder goed gaat in onze relatie, hij wel langere werkdagen heeft. Hij begint dan vroeger en is later thuis.quote:Op zondag 1 september 2019 11:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als je veel werkt kan het best moeilijk zijn om thuis ook geconfronteerd te worden met een levend wezen dat je niet uit kan zetten en afhankelijk van je is enzo. Niet iedereen kan vooraf inschatten hoe de workload gaat zijn en wat voor impact zo een kleintje op je leven gaat hebben. Neemt niet weg dat het wel wat kan zeggen als hij niet zoveel omkijkt naar het kind zelf en ook jou niet een beetje wil ondersteunen enzo. En jouw gevoelens ook weg probeert te lachen na zo een berichtje over dat vreemdgaan. Komt niet zo compassievol over zeg maar..
Werkte hij ook zoveel voor de zwangerschap?
Twee maanden oud eerste kindje is best een kluif, dus ik kan me voorstellen dat als je niet super ontevreden bent je niet meteen alles over hoop wil halen. Aan de andere kant heb je nu nog wel zwangerschapsverlof, dus als je dingen moet gaan regelen wat betreft elders gaan wonen, dan is het misschien handiger om dat nu te doen en niet als je straks ook nog weer werk erbij hebt.
Leandra haalt een goed punt aan. Misschien iets om ook even met je dokter te overleggen..
Mevrouw Haags kent dit standpunt al?quote:Op zondag 1 september 2019 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vreemdgaan hoort er nou eenmaal bij in het leven. 25 jaar of langer bij hetzelfde wijf blijven wordt geen enkele man gelukkig van
Die zuigt zelf elke avond de buurman als haags te druk is met tellen ipv zijn gezinquote:Op zondag 1 september 2019 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mevrouw Haags kent dit standpunt al?
Och die kleine weet straks niet beter.quote:Op zondag 1 september 2019 12:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Oh wat is karma toch zoet. Sneu voor het kindje maar toch geweldig voor TS? Wat moet de ex-vriendin lachen als ze hier achter komt.![]()
Ontopic: Denk niet dat ie vreemdgaat hoor, geloof de man op zijn woord.
Ik geloof niet dat TS op dit soort berichten zit te wachten ...quote:Op zondag 1 september 2019 12:25 schreef No239SquadronRAF het volgende:
Je verdient het zelf wel een beetje, vind je ook niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze bullshit vertelt hij z'n collegaatje waarschijnlijk ook.quote:Op zondag 1 september 2019 10:58 schreef Kikilola1 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik nu wil. Hij had me beloofd na de situatie met vorige relatie, dit nooit meer te doen, het was eenmalig, omdat ik de liefde van zijn leven ben.
Je moet het positief zien, als papa en mama niet meer samen wonen, zal jaylano ook af en toe in het weekend bij papa zijn en heeft mama rust om naar de sauna te gaan met vriendinnen, uit te slapen en met vriendinnen op stap te gaanquote:Op zondag 1 september 2019 12:39 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Zoveel mannen op de wereld en jij blijft bij die vreemdgaat en alleen een kind voor de leuk wil, niet de lasten die laat hij aan jou over. Omdat hij biologisch de vader van je kind is? Tja daar ben je mooi klaar mee, dit is dus waarom ik niet date en niet zwanger wil worden. Succes ermee!
En iets afspreken met hun mannenquote:Op zondag 1 september 2019 13:02 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Je moet het positief zien, als papa en mama niet meer samen wonen, zal jaylano ook af en toe in het weekend bij papa zijn en heeft mama rust om naar de sauna te gaan met vriendinnen, uit te slapen en met vriendinnen op stap te gaan
Omdat je geen vreemdganger wil die weinig betrokken is bij een eventueel kind? Aparte motivatie.quote:Op zondag 1 september 2019 12:39 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
dit is dus waarom ik niet date en niet zwanger wil worden.
Sowieso al nul respect voor op die manier, nog los gezien van jouw vermoedens.quote:Op zondag 1 september 2019 10:57 schreef Kikilola1 het volgende:
[..]
Tevreden, op dit moment niet. In het begin van onze relatie wel.
Hij werkt veel. Als hij thuis komt kan het soms zijn dat hij moe is en liever op de bank wilt gaan liggen dan om te kijken naar zijn eigen kind. Ik heb idee dat hij vaker aan het vluchten is om niet thuis te hoeven zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |