abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 september 2019 @ 11:00:25 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188732770
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 10:26 schreef DonnaNoble het volgende:
En wie is die afzender? en wat voor belang heeft diegene om jou dit (nu) te vertellen?
Of degene met wie hij vreemdgaat, of (TS spreekt immers van meerdere relaties) iemand waarmee hij eerder vreemdging en nu boos is dat ze ingeruild is voor een (andere) collega.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188732816
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 10:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoe is het huwelijksleven verder? En hoe gaat hij om met zijn kind?
Op dit moment wegens discussies niet zo lekker. Ik ben nog met verlof en veel thuis, doe alle taken en verwacht van mijn man dat hij dit ook doet als hij thuiskomt van werk. Met momenten doet hij dit ook wel, knuffelen met kind vind hij leuk, maar luiers verschonen of voeden doet hij weer wat minder.
pi_188732835
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 10:57 schreef Kikilola1 het volgende:

[..]

Tevreden, op dit moment niet. In het begin van onze relatie wel.
Hij werkt veel. Als hij thuis komt kan het soms zijn dat hij moe is en liever op de bank wilt gaan liggen dan om te kijken naar zijn eigen kind. Ik heb idee dat hij vaker aan het vluchten is om niet thuis te hoeven zijn.
Als je veel werkt kan het best moeilijk zijn om thuis ook geconfronteerd te worden met een levend wezen dat je niet uit kan zetten en afhankelijk van je is enzo. Niet iedereen kan vooraf inschatten hoe de workload gaat zijn en wat voor impact zo een kleintje op je leven gaat hebben. Neemt niet weg dat het wel wat kan zeggen als hij niet zoveel omkijkt naar het kind zelf en ook jou niet een beetje wil ondersteunen enzo. En jouw gevoelens ook weg probeert te lachen na zo een berichtje over dat vreemdgaan. Komt niet zo compassievol over zeg maar..

Werkte hij ook zoveel voor de zwangerschap?

Twee maanden oud eerste kindje is best een kluif, dus ik kan me voorstellen dat als je niet super ontevreden bent je niet meteen alles over hoop wil halen. Aan de andere kant heb je nu nog wel zwangerschapsverlof, dus als je dingen moet gaan regelen wat betreft elders gaan wonen, dan is het misschien handiger om dat nu te doen en niet als je straks ook nog weer werk erbij hebt.

Leandra haalt een goed punt aan. Misschien iets om ook even met je dokter te overleggen..
pi_188732855
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 11:00 schreef Leandra het volgende:
Of degene met wie hij vreemdgaat, of (TS spreekt immers van meerdere relaties) iemand waarmee hij eerder vreemdging en nu boos is dat ze ingeruild is voor een (andere) collega.
Dat denk ik ook. Er zijn genoeg vrouwen die als de vreemdganger hen gedumpt heeft ineens vinden dat de officiele vrouw "recht heeft op de waarheid". Dat is misselijk en gewoon ordinair stoken, maar dan verpakt als morele daad.

Zo van "als hij mij niet meer doet, dan zal ik eens zorgen dat zij hem ook niet meer doet".
  zondag 1 september 2019 @ 11:07:13 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188732871
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 10:46 schreef isax het volgende:

[..]

Alsnog niet haar eigen schuld maar die van haar man. Je kent haar situatie toch niet?
Dat hij nu vreemdgaat is idd niet de schuld van TS, dat hij destijds met TS vreemdging terwijl hij nog een relatie had is TS wel aan te rekenen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188732883
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 11:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat hij nu vreemdgaat is idd niet de schuld van TS, dat hij destijds met TS vreemdging terwijl hij nog een relatie had is TS wel aan te rekenen.
Dat ben ik deels met je eens.
  zondag 1 september 2019 @ 11:08:49 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188732890
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 11:06 schreef DonnaNoble het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Er zijn genoeg vrouwen die als de vreemdganger hen gedumpt heeft ineens vinden dat de officiele vrouw "recht heeft op de waarheid". Dat is misselijk en gewoon ordinair stoken, maar dan verpakt als morele daad.

Zo van "als hij mij niet meer doet, dan zal ik eens zorgen dat zij hem ook niet meer doet".
Dat idd ja, pure rancune.
Maar goed, degene met wie hij vreemdgaat kan op deze manier ook een breuk willen forceren.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 1 september 2019 @ 11:11:22 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188732942
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 10:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Misschien was het een ouderwetse brief gemaakt van uitgeknipte letters. :D
Of geprint in Comic Sans.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188732987
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 11:03 schreef Kikilola1 het volgende:

[..]

Op dit moment wegens discussies niet zo lekker. Ik ben nog met verlof en veel thuis, doe alle taken en verwacht van mijn man dat hij dit ook doet als hij thuiskomt van werk. Met momenten doet hij dit ook wel, knuffelen met kind vind hij leuk, maar luiers verschonen of voeden doet hij weer wat minder.
installeer tracking software op zijn telefoon, dan zie je waar hij uit hangt
pi_188733059
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 11:05 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Als je veel werkt kan het best moeilijk zijn om thuis ook geconfronteerd te worden met een levend wezen dat je niet uit kan zetten en afhankelijk van je is enzo. Niet iedereen kan vooraf inschatten hoe de workload gaat zijn en wat voor impact zo een kleintje op je leven gaat hebben. Neemt niet weg dat het wel wat kan zeggen als hij niet zoveel omkijkt naar het kind zelf en ook jou niet een beetje wil ondersteunen enzo. En jouw gevoelens ook weg probeert te lachen na zo een berichtje over dat vreemdgaan. Komt niet zo compassievol over zeg maar..

Werkte hij ook zoveel voor de zwangerschap?

Twee maanden oud eerste kindje is best een kluif, dus ik kan me voorstellen dat als je niet super ontevreden bent je niet meteen alles over hoop wil halen. Aan de andere kant heb je nu nog wel zwangerschapsverlof, dus als je dingen moet gaan regelen wat betreft elders gaan wonen, dan is het misschien handiger om dat nu te doen en niet als je straks ook nog weer werk erbij hebt.

Leandra haalt een goed punt aan. Misschien iets om ook even met je dokter te overleggen..
Nee hij werkte wel veel, maar het is merkbaar als het minder goed gaat in onze relatie, hij wel langere werkdagen heeft. Hij begint dan vroeger en is later thuis.
pi_188733303
Inmiddels is het 2019

Onbetrouwbare partner
De app hoeft niet noodzakelijk voor politiek correcte doeleinden te worden gebruikt. Loopt je relatie niet zo lekker, reageert je partner vreemd of moet die wel erg vaak overwerken, dan kun je met GPS-tracking pro in de gaten houden of je partner wel eerlijk in de relatie staat. Hiervoor moet je de app bij jezelf alsook bij je partner installeren, zonder dat die persoon iets doorheeft.

Als je GPS aanzet op zijn of haar smartphone, dan kun je in de gaten houden of je partner wel degelijk op kantoor zit en niet in de lokale kroeg of op een onbekende locatie. Het is niet zonder risico, maar je kunt een einde maken aan alle twijfels die je hebt.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_188733546
Dat klinkt wel als een goeie womanizer hoor. O+
Eens kijken
pi_188733672
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vreemdgaan hoort er nou eenmaal bij in het leven. 25 jaar of langer bij hetzelfde wijf blijven wordt geen enkele man gelukkig van
Mevrouw Haags kent dit standpunt al? -O-
pi_188733692
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 12:01 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Mevrouw Haags kent dit standpunt al? -O-
Die zuigt zelf elke avond de buurman als haags te druk is met tellen ipv zijn gezin
pi_188733695
Oh wat is karma toch zoet. Sneu voor het kindje maar toch geweldig voor TS? Wat moet de ex-vriendin lachen als ze hier achter komt. :D

Ontopic: Denk niet dat ie vreemdgaat hoor, geloof de man op zijn woord. :)
pi_188733772
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 12:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Oh wat is karma toch zoet. Sneu voor het kindje maar toch geweldig voor TS? Wat moet de ex-vriendin lachen als ze hier achter komt. :D

Ontopic: Denk niet dat ie vreemdgaat hoor, geloof de man op zijn woord. :)
Och die kleine weet straks niet beter.
pi_188734047
Je verdient het zelf wel een beetje, vind je ook niet?
pi_188734076
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 12:25 schreef No239SquadronRAF het volgende:
Je verdient het zelf wel een beetje, vind je ook niet?
Ik geloof niet dat TS op dit soort berichten zit te wachten ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188734327
Zoveel mannen op de wereld en jij blijft bij die vreemdgaat en alleen een kind voor de leuk wil, niet de lasten die laat hij aan jou over. Omdat hij biologisch de vader van je kind is? Tja daar ben je mooi klaar mee, dit is dus waarom ik niet date en niet zwanger wil worden. Succes ermee!
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 1 september 2019 @ 13:01:39 #70
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188734724
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 10:58 schreef Kikilola1 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik nu wil. Hij had me beloofd na de situatie met vorige relatie, dit nooit meer te doen, het was eenmalig, omdat ik de liefde van zijn leven ben.
Deze bullshit vertelt hij z'n collegaatje waarschijnlijk ook.
Resistance is futile.
pi_188734741
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 12:39 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Zoveel mannen op de wereld en jij blijft bij die vreemdgaat en alleen een kind voor de leuk wil, niet de lasten die laat hij aan jou over. Omdat hij biologisch de vader van je kind is? Tja daar ben je mooi klaar mee, dit is dus waarom ik niet date en niet zwanger wil worden. Succes ermee!
Je moet het positief zien, als papa en mama niet meer samen wonen, zal jaylano ook af en toe in het weekend bij papa zijn en heeft mama rust om naar de sauna te gaan met vriendinnen, uit te slapen en met vriendinnen op stap te gaan _O_
  Spellchecker zondag 1 september 2019 @ 13:05:05 #72
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188734786
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 13:02 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

Je moet het positief zien, als papa en mama niet meer samen wonen, zal jaylano ook af en toe in het weekend bij papa zijn en heeft mama rust om naar de sauna te gaan met vriendinnen, uit te slapen en met vriendinnen op stap te gaan _O_
En iets afspreken met hun mannen :D
pi_188734838
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 12:39 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
dit is dus waarom ik niet date en niet zwanger wil worden.
Omdat je geen vreemdganger wil die weinig betrokken is bij een eventueel kind? Aparte motivatie.
pi_188734926
Tjah once a cheater always a cheater, aard van het beestje
pi_188735004
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 10:57 schreef Kikilola1 het volgende:

[..]

Tevreden, op dit moment niet. In het begin van onze relatie wel.
Hij werkt veel. Als hij thuis komt kan het soms zijn dat hij moe is en liever op de bank wilt gaan liggen dan om te kijken naar zijn eigen kind. Ik heb idee dat hij vaker aan het vluchten is om niet thuis te hoeven zijn.
Sowieso al nul respect voor op die manier, nog los gezien van jouw vermoedens.

Bah.

Niet omkijken naar je eigen kind, dan ben je het leven niet eens waard.
Ik was hier...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')