Lunch? Dan moet ik nog vet lang wachten. Wil nu al etenquote:
nu dan de vraag: waar, wat en wanneer?quote:Op zondag 1 september 2019 10:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lunch? Dan moet ik nog vet lang wachten. Wil nu al eten
Edit: is goed, gezellig samen lunchen
ja was vraagteken vergetenquote:
Eeeehm dat wordt dan in mijn vakantie, volgende week denk ik zo'n 55 uur werkenquote:Op zondag 1 september 2019 10:19 schreef wietparkiet het volgende:
nu dan de vraag: waar, wat en wanneer?
[..]
ja was vraagteken vergeten
haha is goed, kijken we tegen die tijd wel eventjes.quote:Op zondag 1 september 2019 10:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Eeeehm dat wordt dan in mijn vakantie, volgende week denk ik zo'n 55 uur werken
En zaterdag viert mijn moeder haar verjaardag en zondag ga ik voor de verjaardag van een vriend paintballen.
Maar over 2 weken heb ik vakantie, dus dan moet het lukken!
Yes, zal het laten weten.quote:Op zondag 1 september 2019 10:24 schreef wietparkiet het volgende:
haha is goed, kijken we tegen die tijd wel eventjes.
ga ja nog ergens naartoe op vakantie trouwens? je had 3 weken toch
oh ja dat had je verteldquote:Op zondag 1 september 2019 10:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Yes, zal het laten weten.
Ga naar de Belgische Ardennen voor negen dagen![]()
Heb drie weken inderdaad
Hoop het ook. Zal vast wel, 9 dagen is genoeg tijd. Vorig jaar ook één dag de hele dag regen gehad en dat had ook wel watquote:Op zondag 1 september 2019 10:28 schreef wietparkiet het volgende:
oh ja dat had je verteldmaar lekker hoor hoop dat het weer een beetje meewerkt als je daar bent
kan daar wel inkomenquote:Op zondag 1 september 2019 10:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoop het ook. Zal vast wel, 9 dagen is genoeg tijd. Vorig jaar ook één dag de hele dag regen gehad en dat had ook wel wat
Maar ik vind regen gezellig haha
Ja op bedquote:Op zondag 1 september 2019 10:33 schreef wietparkiet het volgende:
kan daar wel inkomen
vind het vooral als ik in bed lig erg rustgevend
dat getik op de dakkapel
's winters op de bank voor de openhaard als het buiten aan het sneeuwen isquote:Op zondag 1 september 2019 10:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja op bed
Of op de bank in de winter met de openhaard aan, warme chocolademelk, boek erbij.
Oké genoeg gegeild op de regen.
Jaaaa jij snaptquote:Op zondag 1 september 2019 10:40 schreef wietparkiet het volgende:
's winters op de bank voor de openhaard als het buiten aan het sneeuwen is
Harry Potterquote:Op zondag 1 september 2019 10:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en dan het liefst harry potter of zo kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |