Hij is ziek geweest, wist je dat niet? Niet zo verwonderlijk dus.quote:Op zondag 1 september 2019 16:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Tao wordt op zijn trainingswegen gelost door Bouchard. Verklaring graag. @:Mani89
Toch al een minuutje verloren ja.quote:Op zondag 1 september 2019 16:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Chaves zit met een klein probleem.
Wie kwam er met dat verhaal?quote:Op zondag 1 september 2019 16:30 schreef Slobeend het volgende:
Ik vond de Wondersloffen van Sjakie geloofwaardiger dan de wonderbenen van Chaves.
Ik heb vroeger al die stripboeken gekochtquote:Op zondag 1 september 2019 16:30 schreef Slobeend het volgende:
Ik vond de Wondersloffen van Sjakie geloofwaardiger dan de wonderbenen van Chaves.
Dus hij heeft geen wonderbenen?quote:Op zondag 1 september 2019 16:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nou, nee. Het kwam van de reporters van Cyclingnews.
Wattagemeter says no.quote:Op zondag 1 september 2019 16:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tao gaat de hele klim op 50 meter hangen?
Wielco heeft nog nooit iets gewonnen, waarom zou daar vandaag verandering in komen?quote:Op zondag 1 september 2019 16:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wielco rijdt dus gewoon weer voor zijn klassement in plaats van voor een ritzege, teleurstellend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |