Op papier is hij de beste klimmer van de kopgroep. Als hij het iets leper uitspeelt, dan maakt hij gewoon een goede kans.quote:Op zondag 1 september 2019 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wielco heeft nog nooit iets gewonnen, waarom zou daar vandaag verandering in komen?
Dat was te verwachten, al dacht ik dat ie vandaag nog wel enigszins mee zou gaan komen.quote:
Slecht, matig.quote:Op zondag 1 september 2019 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oscar kan niet mee, jongens.
Zou het wat uitmaken?quote:
Misschien zijn er nog mensen met een zwembadquote:Op zondag 1 september 2019 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gelukkig is het nog droog, dat scheelt weer voor de afdaling.
Maakt voor Wielco weinig verschilquote:Op zondag 1 september 2019 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gelukkig is het nog droog, dat scheelt weer voor de afdaling.
Frankiny.quote:Op zondag 1 september 2019 16:45 schreef Chiappucci het volgende:
Wie is die Groupama man in de groep favorieten?
Ik heb daar niet zo'n moeite mee. Zeker als er genoeg goede klimmers vooraan zitten.quote:Op zondag 1 september 2019 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel flop dat de winnaar vooraan zit.
Niet heel gek. Is pas z'n eerste jaar bij AG2R. Beetje een laatbloeier meen ik.quote:Op zondag 1 september 2019 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het erg dat ik niet eerder van Bouchard heb gehoord? Nou ja wel van Eugenie maar goed..
Ah dat verklaartquote:Op zondag 1 september 2019 16:56 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Niet heel gek. Is pas z'n eerste jaar bij AG2R. Beetje een laatbloeier meen ik.
En in de Tour is alles op Bardet bij AG2Rquote:Op zondag 1 september 2019 16:56 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Niet heel gek. Is pas z'n eerste jaar bij AG2R. Beetje een laatbloeier meen ik.
Bouchard fietste al jaren rond in het Franse amateurcircuit, maar vorig jaar begon hij pas voor het eerst dingen te winnen. Blijkbaar omdat hij stopte met z'n baantje en zich volledig ging focussen op het wielrennen.quote:
Mwa, er zijn nog weinig knechten in de achtervolgende groep en het peloton. Daar kan het zomaar weer stilvallen.quote:
Dan komt er een mooie schifting op de klim.quote:Op zondag 1 september 2019 17:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mwa, er zijn nog weinig knechten in de achtervolgende groep en het peloton. Daar kan het zomaar weer stilvallen.
Hij weet ook dat elk verstandig mens de PLAYER heeft.quote:Op zondag 1 september 2019 17:06 schreef H.Vviv het volgende:
Hartstikke bedankt Wuyts om even de uitslag weg te geven van Plouay, terwijl na de Vuelta nog een samenvatting komt
quote:Op zondag 1 september 2019 17:07 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hij weet ook dat elk verstandig mens de PLAYER heeft.
Het enthousiasme was te groot na een Belgische zege.quote:Op zondag 1 september 2019 17:06 schreef H.Vviv het volgende:
Hartstikke bedankt Wuyts om even de uitslag weg te geven van Plouay, terwijl na de Vuelta nog een samenvatting komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |