Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 1 september 2019 15:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bizkarra heeft wonderbenen jongens.
Prachtig duo inderdaad.quote:
Ze zijn live met Stefquote:Op zondag 1 september 2019 15:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kan iemand mij waarschuwen als de NOS live gaat?
Mooi. Gooi Zandvoort maar dicht. Al het geld naar de berg van Thijs en de Ronde van Nederland. Prins Bernard opknopen! Klaar met de ongein.quote:
Jeetje, wat een woedequote:Op zondag 1 september 2019 15:41 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Mooi. Gooi Zandvoort maar dicht. Al het geld naar de berg van Thijs en de Ronde van Nederland. Prins Bernard opknopen! Klaar met de ongein.
Het is wachten tot Gesink valt.quote:Op zondag 1 september 2019 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jumbo voorlopig heel alert, ben ik niet van ze gewend.
Bijna elke fatsoenlijke ploeg heeft drie mannetjes voorinquote:Op zondag 1 september 2019 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Drie Jumbo's voorin, wat een weelde
Ongetwijfeld, al was het ook weer typisch Jumbo als ze niemand mee hadden of alleen Hofstede of zoquote:Op zondag 1 september 2019 15:54 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Bijna elke fatsoenlijke ploeg heeft drie mannetjes voorin
Goedzo Slob.quote:Op zondag 1 september 2019 15:56 schreef Slobeend het volgende:
Nu gaan we 3km een tunnel in, toch R_R?
Het is inderdaad wel eens anders geweest. Dan wilden ze koste wat kost 5 mannetjes rond Roglic houden.quote:Op zondag 1 september 2019 15:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, al was het ook weer typisch Jumbo als ze niemand mee hadden of alleen Hofstede of zo
GeitenpadGenotquote:Op zondag 1 september 2019 15:58 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaan ze straks overheen
Classic Vuelta.quote:Op zondag 1 september 2019 15:58 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaan ze straks overheen
Juist leuk, krijgen we koers binnen de koers!quote:Op zondag 1 september 2019 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Winnaar zit vooraan ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |