What about Arabieren?quote:Op maandag 2 september 2019 09:10 schreef De_Onnoembare het volgende:
Blank, halfbloed Zuid-Oost Azie en Latino's.
Alles behalve negerinnen en volbloed Aziaten dus.
Zij zijn blank?quote:Op maandag 2 september 2019 09:41 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Als ze geen hoofddoek op hebben en wel een klit ja.
Blank, halfbloed of licht getint. Zolang ze maar een westerse cultuur heeft.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:21 schreef VlaamseStoofvlees het volgende:
Wat zijn op sex vlak jullie voorkeur van etniciteit
Ik neem aan dat je latinas bedoeldquote:Op maandag 2 september 2019 09:10 schreef De_Onnoembare het volgende:
Blank, halfbloed Zuid-Oost Azie en Latino's.
Alles behalve negerinnen en volbloed Aziaten dus.
Groundskeeper Willie heeft een sexy accent, the more you know.quote:Op maandag 2 september 2019 09:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Blank en blauwe/groene ogen, Nederlands of Schotse afkomst ( dat taaltje)
Zeker. Dit soort:quote:Op dinsdag 24 september 2019 15:08 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je latinas bedoeld
Lekker ja. 30% Arawak/Taino/ Guarani & 70% Iberisch. Supermixjequote:Op dinsdag 24 september 2019 15:20 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Zeker. Dit soort:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel grappig van Chinezen eten letterlijk weer alles (alle dieren en elk onderdeel van elk dier) en vinden dus alles lekker.quote:Op dinsdag 24 september 2019 23:58 schreef Marsenal het volgende:
Ik vind echt alles lekker.
Misschien Chinezen niet.
Vertel? Man Italiaans en vrouw Chinees?quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:12 schreef Aiciu het volgende:
Mijn voorkeur verschilt per geslacht en bijbehorende afkomst.
‘The other white meat’quote:Op woensdag 25 september 2019 04:08 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat is wel grappig van Chinezen eten letterlijk weer alles (alle dieren en elk onderdeel van elk dier) en vinden dus alles lekker.
Zoietsquote:Op woensdag 25 september 2019 07:30 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Vertel? Man Italiaans en vrouw Chinees?
Die vind ik ook zo'n vieze kleur hebben.... Ik heb sowieso niet echt wat met Aziaten (tenzij halfbloedjes).quote:Op dinsdag 24 september 2019 07:25 schreef roos94 het volgende:
Alles behalve Hindoestanen, Pakistanen en Indiërs (en consorten).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |