rokjes ja tochquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]![]()
Oh, nou dat is een slechte reden. Als je nou de hele dag in rokjes rondliep kan ik mij er een voorstelling bij maken. Maar dit is wel echt een hele rare gedachtengang van mensen als je het mij vraagt.
quote:
Lul toch niet man.quote:Op zondag 1 september 2019 00:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan domme acts, ik ga ook echt naar de kerk.
Geloof er niks van.quote:Op zondag 1 september 2019 00:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan domme acts, ik ga ook echt naar de kerk.
Die dagen heb je ooit.. Hopelijk is het morgen weer poesiequote:
Nee, nu wel. Rip jijquote:Op zondag 1 september 2019 00:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]![]()
Je weet dat ik uit een Christelijk gezin kom/woon toch?
Hee haahsquote:Op zondag 1 september 2019 00:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:limoentjuh al gesignaleerd?
Hoop ik ook.quote:Op zondag 1 september 2019 00:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die dagen heb je ooit.. Hopelijk is het morgen weer poesie
17 dagen geledenquote:Op zondag 1 september 2019 00:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hee haahsnee @:Limoentjuh nog niet gezien
Wie?quote:Op zondag 1 september 2019 00:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
SENESI IS FEYENOORDER!!!!!!!!!!!!!!!!!
KOEKOEKquote:Op zondag 1 september 2019 00:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
1 van de beste Argentijnse verdedigers. 8 miljoen ook nog, recordtranfer voor FEYENOORD!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |