Bij deze mijn excuses danquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:25 schreef eNGine10 het volgende:
ja begrijpt het wel. Maar zijn maar grapjes
Niet nodig. Ben wel vaker homo genoemdquote:
Slechte humor beste humorquote:
Vind dat altijd een raar scheldwoord. Kan het ook geen scheldwoord noemen eigenlijk. Alsof homo zijn iets is waar je je voor moet schamen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:30 schreef eNGine10 het volgende:
Niet nodig. Ben wel vaker homo genoemd
OKEquote:
Ja maar echt hoor. Een van mijn beste vrienden heeft ook altijd van die vreselijk slechte grapjes. Die hij dan helemaal geweldig vindtquote:
RUSTIG LIEFquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
OKE
[..]
Ja maar echt hoor. Een van mijn beste vrienden heeft ook altijd van die vreselijk slechte grapjes. Die hij dan helemaal geweldig vindt
Zal wel voornamelijk komen omdat ik het heerlijk vind om aan een penis te zuigenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vind dat altijd een raar scheldwoord. Kan het ook geen scheldwoord noemen eigenlijk. Alsof homo zijn iets is waar je je voor moet schamen.
Maar waarom dan, als ik vragen mag?
Kanker vind ik altijd een rot scheldwoord.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vind dat altijd een raar scheldwoord. Kan het ook geen scheldwoord noemen eigenlijk. Alsof homo zijn iets is waar je je voor moet schamen.
Maar waarom dan, als ik vragen mag?
Waarom?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Kanker vind ik altijd een rot scheldwoord.
En wat vind je van tyfus? Lepra?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Kanker vind ik altijd een rot scheldwoord.
Hoop niet dat ik het krijgquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En wat vind je van tyfus? Lepra?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:37 schreef eNGine10 het volgende:
Zal wel voornamelijk komen omdat ik het heerlijk vind om aan een penis te zuigen
Nee omdat ik altijd een lucifertje ben denken mensen snel dat je een mietje bent
Als iemand er mieterig uitziet kan dat wel gay overkomen toch? Vooral omdat het beeld van een man door de jaren aardig veranderd isquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]![]()
Oh, nou dat is een slechte reden. Als je nou de hele dag in rokjes rondliep kan ik mij er een voorstelling bij maken. Maar dit is wel echt een hele rare gedachtengang van mensen als je het mij vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |