Nouquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zit hier wel lekker op de bank eigenlijk haha.
[..]
Dat is aan anderen om te oordelen
Nee, dat dacht ik al. Heb je wel een bepaald toekomstbeeld (kinderen, trouwen)? Kan ook zijn dat dat onbewust ook een beperking is wat betreft relaties.
Sorry als ik dit een beetje persoonlijk neemquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Veel mensen hebben op die leeftijd al een relatie, willen zo snel mogelijk kinderen met hun klapperende eierstokken etc.
Jij hebt hoogstens klapperende drijfstangenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Sorry als ik dit een beetje persoonlijk neemmaar ik heb dat echt niet... Weet eigenlijk ook niet of ik wel kinderen wil
Kinderen wordt voor mij sowieso lastig. Zie ze daarom ook niet echt in mijn toekomst.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:15 schreef eNGine10 het volgende:
Sorry als ik dit een beetje persoonlijk neemmaar ik heb dat echt niet... Weet eigenlijk ook niet of ik wel kinderen wil
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kinderen wordt voor mij sowieso lastig. Zie ze daarom ook niet echt in mijn toekomst.
Maar over het algemeen hebben veel mensen dat wel. Bij jou zal dat toch net een beetje anders zijn ook denk ik, want jij valt op mannen toch?
Oh, excuses dan. Ik dacht altijd dat jij op mannen vielquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:21 schreef eNGine10 het volgende:
Nee ik val niet op mannen. Al zou ik @:dud0r wel een keer goed kunnen plezieren denk ik.
Ik deel dit, misschien post die hier dan minderquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:22 schreef eNGine10 het volgende:
@:haags_kwartiertje afzuigen is wel m'n ultieme fantasie
Oh daarom dacht ik het dus. Nvm.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:22 schreef eNGine10 het volgende:
@:haags_kwartiertje afzuigen is wel m'n ultieme fantasie
Dat is toch wat iedereen op FOK! wilt?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh daarom dacht ik het dus. Nvm.
Wat, dick?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dat is toch wat iedereen op FOK! wilt?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh daarom dacht ik het dus. Nvm.
Heequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |