Ja je zag op het filmpje ook nog iemand voorbij rijden zonder achtervleugel, wat er precies gebeurd is nog onduidelijk. (Voor ons)quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:05 schreef heywoodu het volgende:
Nou hebben we de hele aanleiding nog niet gezien, maar we mogen denk ik aannemen dat het een reactie op of gevolg van de spin van Alesi was...ik hoop van harte dat die jongen wat serieuze psychologische steun gaat krijgen.
Ik gok dat Alesi spinde, waardoor de andere twee ook de controle verloren over hun wagen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:05 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ja je zag op het filmpje ook nog iemand voorbij rijden zonder achtervleugel, wat er precies gebeurd is nog onduidelijk. (Voor ons)
niet alleen hij zal dat nodig hebben denk dat er nu wel meer mensen hulp gaan krijgen of zoeken , denk dat er bij de F1 ook wel wat mensen zijn die nu toch even wakker geschud zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:05 schreef heywoodu het volgende:
Nou hebben we de hele aanleiding nog niet gezien, maar we mogen denk ik aannemen dat het een reactie op of gevolg van de spin van Alesi was...ik hoop van harte dat die jongen wat serieuze psychologische steun gaat krijgen.
Misschien een beetje vroeg van Meindert, maar tijdens de uitzending zei hij (voor de verandering) wel eens iets nuttigs: "Als coureurs stappen we elke race weer in die auto, wetende wat de risico's zijn." (ging over mensen die zeggen dat het té gevaarlijk is)quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:06 schreef Vriezzer het volgende:
Het kan enigszins bij de sport horen, het is iedere keer weer een klap.
Tuurlijk, maar Alesi en Correa zouden - ook al is het echt niet hun 'schuld' - best wel met een ernstig schuldgevoel kunnen gaan zitten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:07 schreef RAVW het volgende:
[..]
niet alleen hij zal dat nodig hebben denk dat er nu wel meer mensen hulp gaan krijgen of zoeken , denk dat er bij de F1 ook wel wat mensen zijn die nu toch even wakker geschud zijn
probeer dat maar eens van je netvlies aftekrijgen zo iets , zeker bij correa .. ppffff maar gelukkig hebben ze goede hulp daar en zullen ze die ook wel krijgenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar Alesi en Correa zouden - ook al is het echt niet hun 'schuld' - best wel met een ernstig schuldgevoel kunnen gaan zitten.
Het begon als een spectaculaire crash... Het werd pas een horrorcrash toen het filmpje vanaf de andere kant beschikbaar kwam.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zoals ik zei: het verschil tussen spectaculaire crash en een horrorcrash is duidelijk zichtbaar. Dit was een horrorcrash. Met afschuwelijke gevolgen.
RIP Anthoine
Aanleiding niet iid, maar Hubert crashte en Correa vloog erna vol tegen hem aan..quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:05 schreef heywoodu het volgende:
Het was al meteen duidelijk toen je zag dat 1 auto wel degelijk op twee plekken tegelijk kan zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:15 schreef TagForce het volgende:
[..]
Het begon als een spectaculaire crash... Het werd pas een horrorcrash toen het filmpje vanaf de andere kant beschikbaar kwam.
als kennen zie je het verschil welquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zoals ik zei: het verschil tussen spectaculaire crash en een horrorcrash is duidelijk zichtbaar. Dit was een horrorcrash. Met afschuwelijke gevolgen.
RIP Anthoine
Ja dat wel, en je kunt mogelijk bedenken dat Hubert crashte wegens de spin van Alesi, maar dat hebben we dus niet gezien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aanleiding niet iid, maar Hubert crashte en Correa vloog erna vol tegen hem aan..
twitter:Jaacob95 twitterde op zaterdag 31-08-2019 om 19:07:00@FIA_F2 the crash wasnt that bad. couldve continued the race.. had money on this reageer retweet
Nee. Het was metéén duidelijk een horrorcrash. Zie de eerste reacties in dit topic op de crash.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:15 schreef TagForce het volgende:
[..]
Het begon als een spectaculaire crash... Het werd pas een horrorcrash toen het filmpje vanaf de andere kant beschikbaar kwam.
WTF?!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:16 schreef heywoodu het volgende:
Wat een mensen heb je toch.twitter:Jaacob95 twitterde op zaterdag 31-08-2019 om 19:07:00@:FIA_F2 the crash wasnt that bad. couldve continued the race.. had money on this reageer retweet
die heeft geen hartquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:16 schreef heywoodu het volgende:
Wat een mensen heb je toch.twitter:Jaacob95 twitterde op zaterdag 31-08-2019 om 19:07:00@:FIA_F2 the crash wasnt that bad. couldve continued the race.. had money on this reageer retweet
Ja allemaal kut voor Hubert's familie, maar Jaacob95 is nu vijf euro misgelopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |