ben je nu madquote:
Ja, ik ga jou echt opwachten bij de schoolpoort met al mijn vrienden.quote:
gezellig mag ook alleen komen gaan we achter het fietsenhok.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, ik ga jou echt opwachten bij de schoolpoort met al mijn vrienden.
Je bent ziek??quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hoop dat ik snel weer kan werken.
Is goed, geef ik je wel klappen achter het fietsenhokquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
gezellig mag ook alleen komen gaan we achter het fietsenhok.
al paar dagen lage rugpijn.quote:
Waarom zo agressief.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is goed, geef ik je wel klappen achter het fietsenhok
ja vandaag en gisteren kon ik al weer een beetje lopen dus gaat al iets beter.quote:
gelukkig maarquote:
door sukkels deze sc was toch leuker als zombie sc voor die sukkels hem kaapte.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:03 schreef wietparkiet het volgende:
maar wel lekker blijven janken dat je hier uitgekotst wordt
met fietspomp mag ik hopenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is goed, geef ik je wel klappen achter het fietsenhok
Je hebt nog niet echt iets gedaan wat mij pissed maakt dus je bent nog veilig. Die kaap was wel matig, maar dat vergeef ik je voor deze ene keer.quote:
dank u en dat kapen moeten mensen relativeren. Helemaal flippen omdat een ander een topic opent is niet helemaal gezond.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je hebt nog niet echt iets gedaan wat mij pissed maakt dus je bent nog veilig. Die kaap was wel matig, maar dat vergeef ik je voor deze ene keer.
Sterkte!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja vandaag en gisteren kon ik al weer een beetje lopen dus gaat al iets beter.
thanks jij ookquote:
Ik meende het ook niet serieus hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
dank u en dat kapen moeten mensen relativeren. Helemaal flippen omdat een ander een topic opent is niet helemaal gezond.
Ehm, vertel?quote:
had wel eens ruzie op de middelbarequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik meende het ook niet serieus hoor
[..]
Ehm, vertel?
Gelukkig andere users gaan dan helemaal schelden en boos worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik meende het ook niet serieus hoor
[..]
Oh oeps. Klinkt niet fijn. Kan je vertellen dat met een porseleinen vaas ook niet leuk isquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:12 schreef wietparkiet het volgende:
had wel eens ruzie op de middelbare
Ik scheld niet hoor, en word ook niet boosquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelukkig andere users gaan dan helemaal schelden en boos worden.
scheld je nooit?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik scheld niet hoor, en word ook niet boos
heb ook wel eens gehad dat ik een stok moest koppen omdat ik mijn broertje aan het plagen wasquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh oeps. Klinkt niet fijn. Kan je vertellen dat met een porseleinen vaas ook niet leuk is
Oh, ik kan schelden als een bootwerker hoor.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:16 schreef wietparkiet het volgende:
heb ook wel eens gehad dat ik een stok moest koppen omdat ik mijn broertje aan het plagen was
Altijd aloa!quote:
Het is raar weer aloagodquote:
Heb wel aardig wat gespaard nu, maar ben ook aan het zoeken naar een huis. Al kan dat nog wel even duren.quote:
Waar mag het wezen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb wel aardig wat gespaard nu, maar ben ook aan het zoeken naar een huis. Al kan dat nog wel even duren.
Wil een beetje in de buurt van mijn werk blijven, dus in de buurt van waar ik nu woon.quote:
Ja waar is dat in godsnaam?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wil een beetje in de buurt van mijn werk blijven, dus in de buurt van waar ik nu woon.
in de buurtquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja waar is dat in godsnaam?
Ah okeeequote:
Zegquote:
Gelderland ken ik niet eens goed. Zou liever ergens wonen waar ik het een klein beetje ken, op zijn minst.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Ah okeee
Mijn tante heeft afgelopen qeek in huis in gelderland gekocht met een hele dikke tuin
Zou daar zo wonen
Neequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is er nog gekke sannie ergens in de buurt
Neequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is er nog gekke sannie ergens in de buurt
Mwa boeit mij niet zoquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gelderland ken ik niet eens goed. Zou liever ergens wonen waar ik het een klein beetje ken, op zijn minst.
Maarja, voorlopig woon ik nog eventjes bij mijn ouders tot ik een woning vind.
Ja nou ja zo biertjes drinkenquote:
Marry me.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Mwa boeit mij niet zo
Wil een goed stuk land en een hagelgeweer voor wie er een voet op durft te zetten dan ben ik tevreden
Denk dat mijn vriendin ons beide dan vermoordquote:
Ja oké, zou hetzelfde doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Denk dat mijn vriendin ons beide dan vermoord
En terecht
Dit is wel echt nieuw niveau vreselijk hoorquote:
ging hier echt hard op als 18 jarig ventjequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dit is wel echt nieuw niveau vreselijk hoor
Was dat niet meer de pep?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ging hier echt hard op als 18 jarig ventje
Racisme is hier niet welkom ja denk eromquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Was dat niet meer de pep?
Dat lijkt mij in dit geval meer waarschijnlijk jaquote:
heb die zooi nog nooit gebruiktquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Was dat niet meer de pep?
Precies, gewoon ritalin nakken a niffo. pharmaceutical grade, geen goedkope indiase namaak!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb die zooi nog nooit gebruikt
alleen zuenies neefquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:02 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Precies, gewoon ritalin nakken a niffo. pharmaceutical grade, geen goedkope indiase namaak!
geen ideequote:
Oké, dan ben ik gelukkig niet de enigequote:
Zo zou ik het niet willen noemenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:03 schreef wietparkiet het volgende:
geen stress gwn casual convo toch
is gewoon Modern Nederlandsquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zo zou ik het niet willen noemen
Precies jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:04 schreef wietparkiet het volgende:
is gewoon verneuking van correct Nederlands
ewaja je moet wel met de tijd meegaan tochquote:
Nee, blijf lekker mijzelf. Dan maar mentaal een oma in een jong godinnenlichaamquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:07 schreef wietparkiet het volgende:
ewaja je moet wel met de tijd meegaan toch
daarom lekker eten bij de beren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ewaja je moet wel met de tijd meegaan toch
ben gewoon nuchtere boerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, blijf lekker mijzelf. Dan maar mentaal een oma in een jong godinnenlichaam
of je kookt gewoon goeie maaltijdquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
daarom lekker eten bij de beren.
Ben nogal stuck in my ways zeg maar. Gaat geen verandering in komenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:11 schreef wietparkiet het volgende:
ben gewoon nuchtere boer
maar is niet erg om af en toe beetje aan te passen
als het weer een beetje afkoelt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of je kookt gewoon goeie maaltijd
Dacht dat jij neusschot meer hadquote:
dat kanquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben nogal stuck in my ways zeg maar. Gaat geen verandering in komen
ik heet wietparkiet he, geen snuifduifquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dacht dat jij neusschot meer had
Wiet is een gateway drugquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat kan
ik vind het wel relaxt om beetje straattaal te kunnen, mensen stellen zich toch anders tegen je op dan
[..]
ik heet wietparkiet he, geen snuifduif
heb nog nooit pep of sos op hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wiet is een gateway drug
Eerdaags aan de crack
Go girl...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wiet is een gateway drug
Eerdaags aan de crack
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb nog nooit pep of sos op hoor
Hopelijk ben jij de uitzondering danquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb nog nooit pep of sos op hoor
Jaquote:
Damn nu gaten in je armen?quote:
heb je het nooit iets geprobeerd?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Doe mij maar een bijbel en hou die drugs lekker bij je
In mijn vorige leven voor ik het geloof heb gevondenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je het nooit iets geprobeerd?
ja johquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In mijn vorige leven voor ik het geloof heb gevonden
Geen heroine hoor gewoon gangbare dingenquote:
zoals?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Geen heroine hoor gewoon gangbare dingen
Xtc en paddos en zoquote:
Oei, dat is kut ja. Succes!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:13 schreef JanCees het volgende:
het regent hier al en moet zo weg
matig
Ja ook welquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat valt nog mee
wiet ook niet?
In begin wel maar vond het sowieso niks met studie de dag eropquote:
je kan toch wel gewoon af en toe xtc doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Enige wat ik wel eens mis is xtc als ik bepaalde muziek hoor de rest mis ik echt niks aan eigenlijk.
valt mee tochquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:39 schreef PrisTheShiz het volgende:
speed gesnoven en wiet en hasj gerookt
Mja is een beetje een scheiding van vrienden gekomen geen zin om die lui op te zoeken die staan nu ieder weekend strak of zoquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kan toch wel gewoon af en toe xtc doen
ik doe 1-2x per jaar of zo maar dan zorg ik ook dat ik paar dagen daarna geen verplichtingen heb
Alcohol, wiet en hasjquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
valt mee toch
wiet, hasj, m, x, keta, truffels en lsd
Wat is m?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
valt mee toch
wiet, hasj, m, x, keta, truffels en lsd
ben niet echt een tiener thoquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Alle tieners zeggen ja tegen MDMA
drank en drugsquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is van dat liedje. Weet je wel.
quote:
vond lsd en keta niet echt relaxtquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:47 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]ik ben een noob met een verslaafde broer dus daarom heb ik niet echt veel geprbeerd.
Ben niet anti drugs trouwens..
Halloquote:
Ja hoor, lekker rustig aan vandaag. En met jou?quote:
je kan het ook op andere manieren consumerenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:49 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ja man ik mis wel eens een jointje.
Maar ja rook niet meer
Lekkah lekkah. Ik net terug van werk en op mijn eten aan het wachten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker rustig aan vandaag. En met jou?
In de zin van?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vond lsd en keta niet echt relaxt
Etenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:50 schreef Fok-it het volgende:
Lekkah lekkah. Ik net terug van werk en op mijn eten aan het wachten.
Wat eet je?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekkah lekkah. Ik net terug van werk en op mijn eten aan het wachten.
Bedoel meer waarom je het chille ervaring vondquote:
Een Pokesnolquote:
Hmquote:
oh shitquote:
Hm als in Hm lekker of Hm merkwaardig?quote:
Lsd lijkt me echt te fucked upquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh shithahah
ehm keta wist ik niet zo goed wat ik moest voelen en van lsd had ik hele vage bodyload
Geen idee wat het isquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm als in Hm lekker of Hm merkwaardig?
quote:
Rijst en soy beans?quote:
Meer rijst en whatever the fuck you wantquote:
Ah coolquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer rijst en whatever the fuck you want
Je kan gewoon zelf samenstellen wat voor proteine en groentes en dressing je wilt
Lekker en gezond. Prima combiquote:
leuk man motorsportquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:24 schreef Fok-it het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)ke_crash_f2_spa.html
Tering zieke crash
Ja bedankt Hans. Het is geen kattenfilmpjequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:28 schreef Ivo1986 het volgende:
Formule 2 is vandaag een overleden op Spa
Nja dan kan je alle gevaarlijke sporten wel afschaffen natuurlijkquote:
dat welquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja dan kan je alle gevaarlijke sporten wel afschaffen natuurlijk
Ja dat is het altijd. Blijf risico van het vakquote:
Dm je adres even, dan stuur ik je dat boek op van de week.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is het altijd. Blijf risico van het vak
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Echt sick, die hele auto is in tweeën
Maar waarom heet het niet gewoon rijst met zooi?quote:
Ja triest.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Echt sick, die hele auto is in tweeën
Omdat het meestal in een bowl wordt gemaakt. En poke is het Hawaiaanse woord voor rauwe vis geloof ik. Wat oorspronkelijk erin wordt gebruikt en waar het gerecht vandaan komt. Maar nu het overal ter wereld wordt gegeten krijg je allerlei variaties natuurlijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar waarom heet het niet gewoon rijst met zooi?
ah okéquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het meestal in een bowl wordt gemaakt. En poke is het Hawaiaanse woord voor rauwe vis geloof ik. Wat oorspronkelijk erin wordt gebruikt en waar het gerecht vandaan komt. Maar nu het overal ter wereld wordt gegeten krijg je allerlei variaties natuurlijk
Maar wok is heel anders hequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah oké
hier haal ik wel eens hetzelfde in een kartonnen doos dan heeft het gewoon gewokte zooi
wel lekker af en toe en beter dan patat halen of zo
oh wtf rauwe soya bonen kan je toch niet eten?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wok is heel anders heDit zijn allemaal rauwe groenten en koude vis/vlees. Met sushirijst
Wok is allemaal gewokt en warm met noedels vaak.
Wok is ook wel lekker trouwens
Edamame bonen kan je er indoen, dat zijn wel sojabonen ja, geen idee eigenlijk. Doe ik er nooit in in ieder geval. Ik kies meestal komkommer, tomaatjes, wortel en avocado in, of mango ofzo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh wtf rauwe soya bonen kan je toch niet eten?![]()
hm dan weet ik niet of het wel lekker is
ah oke dat eet ik ook wel in salades dat is lekker jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Edamame bonen kan je er indoen, dat zijn wel sojabonen ja, geen idee eigenlijk. Doe ik er nooit in in ieder geval. Ik kies meestal komkommer, tomaatjes, wortel en avocado in, of mango ofzo.
Je kan ook iets idioots als ananas op je pizza doen, maar je vind pizza in het algemeen nog steeds lekker toch?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hm dan weet ik niet of het wel lekker is
Je bent zelf lkkrquote:
Pizzabakkersquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hebben net pizza gegeten bij de pizzabakkers.
Is dat een speciale keten, of gewoon pizzabakkers in algemene zin?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wij hebben net pizza gegeten bij de pizzabakkers.
Ketenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is dat een speciale keten, of gewoon pizzabakkers in algemene zin?
Waren er eens geweest in Haarlem met @Watertornado . Maar hij zit ook in Leiden, zag ik.quote:
Een keten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is dat een speciale keten, of gewoon pizzabakkers in algemene zin?
Aanradertje hoor. Een van de betere pizzatentjes in Nederlandquote:
Zit alleen niet echt bij mij in de buurt zie ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:17 schreef Fok-it het volgende:
Aanradertje hoor. Een van de betere pizzatentjes in Nederland
Op naar het westen of het midden des lands dan he, daar gebeurt hetquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zit alleen niet echt bij mij in de buurt zie ik.
Weet ik, heb in Rotterdam gewoond.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:25 schreef Fok-it het volgende:
Op naar het westen of het midden des lands dan he, daar gebeurt het
Hier nog geen regen, stuur het snel mijn kant opquote:
Nu weer droog gelukkig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hier nog geen regen, stuur het snel mijn kant op
Ja doe maarquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:23 schreef aloa het volgende:
Nu weer droog gelukkig.
Ik probeer het je richting op te sturen
Jij had niet in Afrika geboren moeten wordenquote:
Echt hequote:Op zondag 1 september 2019 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij had niet in Afrika geboren moeten worden
bahquote:
Etto in the ghetto?quote:
Etto met een stiletto? Amaretto?quote:
lekker hoor, met dat lillende vetrandjequote:Op zondag 1 september 2019 00:47 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk alleen aan speklappen als ik aan vet vlees denk en dat is heel ranzig
Van de BBQ vind ik wel lekker.quote:Op zondag 1 september 2019 00:47 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk alleen aan speklappen als ik aan vet vlees denk en dat is heel ranzig
Maar jij bent een bourgondiër. Boven de rivieren zijn we dat niet gewendquote:Op zondag 1 september 2019 00:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lekker hoor, met dat lillende vetrandje
Beneden de rivieren is alles beterquote:Op zondag 1 september 2019 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij bent een bourgondiër. Boven de rivieren zijn we dat niet gewend
Mwahquote:Op zondag 1 september 2019 00:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Beneden de rivieren is alles beter
KOM DANquote:Op zondag 1 september 2019 00:57 schreef Fok-it het volgende:
Ons pap en ons mam zou strafbaar gesteld moeten worden
Ga ik dan met worstenbroodjes bekogeld worden?quote:
jaquote:Op zondag 1 september 2019 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga ik dan met worstenbroodjes bekogeld worden?
? en jij dan?quote:Op zondag 1 september 2019 02:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt in de woonkamer volgens mij.
Snap ik, jij snurktquote:Op zondag 1 september 2019 02:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt in de woonkamer volgens mij.
quote:Op zondag 1 september 2019 02:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja idd, vooral als ik wakker ben :S
Nietquote:
Drommelw daar zou ik wat aan doenquote:
Nu wel slapen trustequote:
quote:
Nog 1 biertje zo, dan lekker naar bed. Wat doe jij zo vroeg nog op?quote:Op zondag 1 september 2019 03:25 schreef Audacia het volgende:
[..]
Gezellig wat ben je aan het doen ?
Net terug van een feestje waar ik bobbientje was en nu nog even een wijntje voor ik het bed in duikquote:Op zondag 1 september 2019 03:27 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Nog 1 biertje zo, dan lekker naar bed. Wat doe jij zo vroeg nog op?
Kloptquote:Op zondag 1 september 2019 08:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JIJ BENT ZEKER DE LEUKSTE THUIS HE
Geen idee nog. Zo maar eens ontbijten. En dan eens kijken of we nog wat leuks met de kleine man kunnen doenquote:Op zondag 1 september 2019 08:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat brengt jou deze schitterende mooie zondag?
quote:Op zondag 1 september 2019 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee nog. Zo maar eens ontbijten. En dan eens kijken of we nog wat leuks met de kleine man kunnen doen
Jij dan?quote:
quote:Op zondag 1 september 2019 09:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga zo hard aan de arbeid.
Gewoon nog een dag nemen. Doe eens wildquote:Op zondag 1 september 2019 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Twee dagen vrij geweest.
Zal jou eens wild doen.quote:Op zondag 1 september 2019 09:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon nog een dag nemen. Doe eens wild
quote:
Ooooh maak me gekquote:Op zondag 1 september 2019 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeft nu niet veel voor te gebeuren om te komen.
Dat was ik alquote:
Op een forum maakt het beeld er ook niet beter op hèquote:Op zondag 1 september 2019 09:27 schreef UitStraling het volgende:
Dertig jaar geleden dachten bakvissen goh laat ik eens hip en opwindend doen op de dansvloer van de plaatselijke disco door een meisje te kussen terwijl ze eigenlijk alleen worst lust, was toen al pijnlijk niet geil laat staan als jongons het na gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |