abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188861514
D-E, bij mij is het 3 weken terug begonnen. Ik kam/borstel 1x per week mijn haren en ik heb nu dus 3x echt een mega berg haren verloren. Ik heb van die inhammen nu. :'( :') :'( Ik had het vorige keren ook zo erg, maar ik weet niet meer hoelang het duurde... Ik kreeg wel van die kleine mini babyhaartjes en op een gegeven moment ook zo'n minipony daardoor. :') :D Nou ja, uiteindelijk kwam het wel weer goed, maar dat duurde wel even, voor m'n haar weer z'n oude volume terug had.
Op insta had ik een post gedaan daarover en daar kwamen wel wat tips binnen. 1 ervan was msmpoeder, maar daarvan krijgen m'n baby's kramp, dus dat heb ik weer laten staan. Ik wil eigenlijk aan mijn vroedvrouw vragen of ik via haar nog een keer m'n bloed kan laten controleren.

Tot, wat een mooi kindje heb je! En nu echt heel erg bijna jarig. Wat vliegt zo'n jaar voorbij he? Kijk eens wat hij allemaal al geleerd heeft in zo'n heel jaar. Wow! Ik sta daar telkens weer verbaasd van. Mijn baby's zijn nu 3,5 maanden, maar dat zijn al echt hele kindjes inmiddels. Ze zijn echt wakker tussen hun slaapjes en kunnen rollen en spelen spelletjes en herkennen je en zo. Alvast van harte gefeliciteerd in ieder geval!

Tink, bij mijn eerste duurde het ook tot ze zo'n anderhalf was voor ik me weer echt een beetje stabiel voelde. Bij m'n middelste ging het vlugger, maar dit keer heb ik door de dubbele hoeveelheid hormonen ook weer meer 'last' van allerlei instabiliteiten.
:* Ik twijfel zelf ook of ik met 'iemand' moet gaan praten, maar met wie?! (Serieus, waar ga je heen met zoiets? Huisarts? Vroedvrouw?*) En vooral: waar haal ik de tijd vandaan? Er is nu gewoon niet eens ruimte voor om me bezig te houden met m'n eigen gevoelens en gedachten zeg maar. :') Laat staan dat ik ergens een afspraak zou kunnen maken om heen te gaan. (Ik moet ook nog terug afspreken met m'n bekkenfysio, maar geen tijd).
(Oja, deze post doe ik ook in 5 delen.. En met baby in m'n armen, andere baby slaapt.)

* Bij m'n oudste heb ik het op 'eigen houtje' gedaan, door eindeloos te wandelen en te mediteren. Ik heb ook geen huisarts geloof ik, m'n oude was vroeger in de woonplaats van m'n ouders en is op een gegeven moment overleden. Ik kom er nooit, dus heb ook nooit een nieuwe opgezocht.. :o :@ Als ze het ergens vragen zeg ik ook gewoon dat ik er geen heb en dat is nooit een probleem. :D

[ Bericht 17% gewijzigd door elamanilo op 09-09-2019 14:27:45 ]
  maandag 9 september 2019 @ 15:01:52 #227
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_188862141
Hier ook wel instabiel soms, maar dat is af een toe een dag. Ik let er erg op omdat ik bang ben voor een postnatale depressie. Ik denk zelf dat dit soort schommelingen normaal zijn en dat het geven van bv daar ook wel wat mee te maken heeft (hormonen enzo, ik kan me voorstellen dat het dan wat langer duurt voor je de oude bent). Bij twijfel zou ik eerst de VK bellen (de mijne mag ik nog bellen O+), die zullen wel weten of het nog normaal is, en anders/daarna de huisarts. Die hebben vaak ook een poh-ggz waar je laagdrempelig heen kunt.

Ela, ik denk dat alle dossiers toen gewoon door een andere huisarts zijn overgenomen en je nog wel ergens staat ingeschreven. Ik zou het eens navragen bij je zorgverzekeraar. Hebben je man en kinderen ook geen huisarts? Of ben je de enige :D
Leuk he, die ontwikkelingen O+
Mijn baby is een stuk socialer dan ik :') de hele dag kletsen en lachen en speelgoed is meh. Rollen was ook maar eenmalig toen hij overstuur was :@

En mijn haar valt ook uit maar ach. In je zwangerschap verlies je nauwelijks haar en dat laat nu los en dan lijkt het algauw veel. Hier tenminste.
Moet wel steeds mijn haar van mijn kind af plukken, dat is wel heel irritant.

Geloof niet dat ik al gepost had wat de huisarts had gezegd, die raadde aan om met lactulose te beginnen nog voor Koert last krijgt. Hij poept om de tien dagen, krijgt na 7 dagen last, dus na 5 dagen beginnen met de stroop en dan kijken of het helpt (en we moeten ook wat meer geven dan we deden).
Maar helaas krijgt hij van dat spul krampjes |:( dus last heeft hij alsnog. Dus deze ronde proberen we het uit en als het niks is dan houden we er maar mee op.
Huisarts was heel makkelijk, we mogen het ook continu blijven geven of helemaal niet, dus er is wel ruimte om dat uit te proberen.
Lastige is vooral dat we niet willen dat het weer 15 dagen duurt want dat voelde echt niet goed.
We hebben ook het idee dat hij na het poepen ineens heel goed slaapt en vrolijker is en zich ontwikkelt, kijkt dan bijvoorbeeld ineens met z'n handen of speelt met onze vingers, en dat dat ineens stil staat als hij een week niet gepoept heeft, maar dat kan dan ook weer toeval zijn natuurlijk 8)7
pi_188862416
Ela, je kunt bij je huisarts terecht voor een doorverwijzing. Hier in Amsterdam hebben we laagdrempelige snelle zorg voor nieuwe moeders. Mamakits heet het programma en de eerste 3 gesprekken zijn zonder verwijzing geloof ik. Misschien zit er bij jou in de buurt ook zoiets.

Ik ben blij dat ik in week 4 bij de psycholoog zat op aanraden van de huisarts en mijn vroedvrouw. Ik voel me tegenwoordig aanzienlijk stabieler, positiever en relaxter. De EMDR sessies helpen enorm met mijn PTSS en ik merk dat mijn random angsten steeds meer afnemen. Ik kan ook weer 3x ademhalen voor ik mijn ergernissen ter sprake breng thuis, wat een hoop geruzie scheelt.

Ceviche, ik ken je gevoel. Bug rolde vanochtend van buik naar rug, maar ik denk per ongeluk. Ze heeft het niet herhaalt en wel al klagend op haar buik gelegen dat ze weer terug wilde. Het zou zo relaxt zijn als ze dat onder controle krijgt, want ik loop nu de hele dag mijn baby terug te flippen.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_188865072
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 14:21 schreef elamanilo het volgende:
Tot, wat een mooi kindje heb je! En nu echt heel erg bijna jarig. Wat vliegt zo'n jaar voorbij he? Kijk eens wat hij allemaal al geleerd heeft in zo'n heel jaar. Wow! Ik sta daar telkens weer verbaasd van. Mijn baby's zijn nu 3,5 maanden, maar dat zijn al echt hele kindjes inmiddels. Ze zijn echt wakker tussen hun slaapjes en kunnen rollen en spelen spelletjes en herkennen je en zo. Alvast van harte gefeliciteerd in ieder geval!
:D Dank je! :D
Haha, ja we hebben alvast slingers opgehangen voor komende zaterdag! _O- Met allemaal foto's van hem er op per maand van geboorte tot nu. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, dat het jaar omvliegt; wel en niet. Dat hij geboren was lijkt toch wel heul erg lang geleden nu, zeker als je op de foto's ziet wat voor klein hummeltje het toen was.
pi_188865375
@ToT die slingers zijn echt super leuk!! Waar zijn die van?? willikoook!

Inderdaad de geboorte lijkt zo lang geleden, voelt helemaal niet als gister dat ik hoogzwanger zat te kreunen en te steunen. Vandaag wel een jaar geleden dat ik was uitgerekend :+ niet wetende dat ik nog 3x (ja auw) gestript zou worden en dat de vk zou zeggen “het maken is leuker he!” _O-
Ik was wel echt huuuuge. Maar nu lijkt het alsof ik nooit zwanger ben geweest buiten de hormonen e.d om.

Ik heb trouwens geen haarverlies gehad, wel ‘veel’ grijze haren erbij gekregen _O-

@elamanilo vaak hebben huisartsen ook een praktijk’psycholoog’ en dat is vrij laagdrempelig, als hij/zij ziet dat het echt niet goed gaat (zoals bij mij toen), verwijzen ze je door naar een echte. :) nou lees ik dat je geen huisarts heb dus toch maar even doen :9?

@Ceviche nja liever krampjes denk ik dan heel lang niet poepen. Als hij nu ondanks de krampjes veel vrolijker is en zich beter lijkt te ontwikkelen!

Morgen alweer laatste BFD. Vind het wel echt een dingetje hoor, zo’n eerste verjaardag. Mijn vriend zegt dat ik me niet aan moet stellen _O-
pi_188865467
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 18:08 schreef Framblij89 het volgende:
@:ToT die slingers zijn echt super leuk!! Waar zijn die van?? willikoook!

Haha die heeft mijn vrouw al HEEEEEEEEEEEL lang geleden bij Aliexpress gekocht! :P

Op eBay heb je ze ook: https://www.ebay.com/itm/(...)s_ErTQYrdMT7d4BVNAQA

Alleen ben ik bang dat het voor Frum wat te lang duurt voor je dit binnen hebt. :)
pi_188869627
quote:
2s.gif Op maandag 9 september 2019 17:55 schreef ToT het volgende:

[..]

:D Dank je! :D
Haha, ja we hebben alvast slingers opgehangen voor komende zaterdag! _O- Met allemaal foto's van hem er op per maand van geboorte tot nu. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, dat het jaar omvliegt; wel en niet. Dat hij geboren was lijkt toch wel heul erg lang geleden nu, zeker als je op de foto's ziet wat voor klein hummeltje het toen was.
Ha tof die slingers!
Ohh en ja, de geboorte lijkt hier ook alweer zo lang geleden, ze zijn al zo onderdeel van ons gezin en ons bestaan. :D Ik kan me bijna al niet meer voorstellen hoe het was zonder ze! Dus dat herken ik ook wel inderdaad.
pi_188870021
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 21:21 schreef elamanilo het volgende:

[..]

Ha tof die slingers!
Ohh en ja, de geboorte lijkt hier ook alweer zo lang geleden, ze zijn al zo onderdeel van ons gezin en ons bestaan. :D Ik kan me bijna al niet meer voorstellen hoe het was zonder ze! Dus dat herken ik ook wel inderdaad.
Zoek de verschillen! :P

pi_188870025
@Hormonen enzo: ja, dat kan lang duren. Bij mijn eerste voelde ik me na 1 jaar, 3 mnd / 1,5 jaar weer helemaal ok, merk dat het nu wat sneller gaat bij de tweede. Bij de HA beginnen idd en als je daar geen gehoor vind: ik heb hele goede ervaringen met Care for Women. Zitten door heel Nederland heen, google maar 's.

Oh ToT super leuk! Ik heb die slinger voor Nien ook hangen, toevallig ook in het goud, alleen dan met cijfertjes ^^. Taart net opgehaald voor morgen. Net voor de allerlaatste keer een baby in bed gelegd :o :'( en morgenochtend dreumes uit bed halen.

Vorig jaar zat ik rond deze tijd heel onrustig op de bank met gebroken vliezen te hopen dat de weeën vanzelf weer op gang zouden komen, ging ik mega gefrustreerd naar bed omdat er 0,0 gebeurde en werd ik om 3 uur 's nachts wakker van weer opkomende weeën, hoefde ik met reeds 24u gebroken vliezen uiteindelijk toch niet meer naar het zkh van mijn geweldige VK en beviel ik binnen 3,5 uur lekker thuis O+. Nog steeds heel dankbaar dat het zo'n fijne ervaring heeft mogen zijn deze keer.
pi_188870103
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 21:34 schreef hetzusjevan het volgende:

Oh ToT super leuk! Ik heb die slinger voor Nien ook hangen, toevallig ook in het goud, alleen dan met cijfertjes ^^. Taart net opgehaald voor morgen. Net voor de allerlaatste keer een baby in bed gelegd :o :'( en morgenochtend dreumes uit bed halen.

Ow hier is het gewoon bruin hoor, niet goud. :P
Blijkt dat mevrouw ToT het zelfs al voor z'n geboorte gekocht had! _O- _O- _O-
En kort na de geboorte was ze al allerlei plannen aan het maken voor de eerste verjaardag! :P
  dinsdag 10 september 2019 @ 07:24:43 #236
319308 Tink89
To live is to dance
pi_188874552
Txs voor de hormoonervaringen dames!

Prul heeft prutnachten momenteel. Ik heb het gevoel dat ze veel last heeft van tandjes en het feit dat ze snotverkouden is. Vannacht kwam ze vanaf 23:30 elk uur... Zit al op kantoor, met heul veul koffie vandaag.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_188874740
Hetzusjevan! Als het goed is wakker geworden met een dreumes in huis! Gefeliciteerd!!

Balen Tink. Hier weer een baby die niet in slaap komt/blijft. Om 2.30 was ze eindelijk vast in slaap. Maar nu moet ze over een uur bij de gastouder zijn. Maken jullie je baby's wakker 's ochtends? Of wacht je tot zij wakker worden?
  dinsdag 10 september 2019 @ 08:03:16 #238
319308 Tink89
To live is to dance
pi_188874766
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 07:58 schreef Rebubbled het volgende:
Hetzusjevan! Als het goed is wakker geworden met een dreumes in huis! Gefeliciteerd!!

Balen Tink. Hier weer een baby die niet in slaap komt/blijft. Om 2.30 was ze eindelijk vast in slaap. Maar nu moet ze over een uur bij de gastouder zijn. Maken jullie je baby's wakker 's ochtends? Of wacht je tot zij wakker worden?
Twee dagen per week (als ze naar het kdv moet) maakt manlief haar wakker als ze langer slaapt dan 7:30. Dat is in de praktijk eigenlijk nooit...
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_188874875
Nee wij maken haar echt niet wakker, in ‘t verleden wel eens gedaan en dat hebben we geweten ook. :+ tenzij we echt weg moeten, dan wel.

Laatste BFD!

SPOILER
Gefeliciteerd @hetzusjevan !! O+
pi_188875443
Nee joh framblij, laatste alweer? :o wel een hele leuke O+

Rebubbled, ik mķet soms wel wakker maken ivm oudste naar school brengen/halen of werk. Is niet anders. Als het niet hoeft laat ik ‘m wel slapen :')

Gefeliciteerd met je dreumes zusje! *O* fijne dag vandaag! O+

Mijn GO had het over kindjes die erbij kwamen in Januari, van dezelfde leeftijd als T. zei ze: die is dan 11 maanden. Wtf hoezo is mijn baby in januari al 11 maanden ;( januari voelt heel dichtbij maar de 11 maanden voelen juist nog heeeeeeel ver weg. Mindfuck :+
  dinsdag 10 september 2019 @ 09:34:02 #241
346653 Ceviche
pi_188875830
In principe maak ik Koert nooit wakker, maar hij moet wel gevoed worden voor ik naar werk ga en ik vind het asociaal om hem met een vieze luier te brengen, en van de luierwissel wordt hij toch wel wakker dus kan kan ik hem gelijk voeden.
Anders wordt hij toch wel wakker onderweg en dan komt hij hongerig en vies aan :D
En 's avonds gaan we meestal tegelijk slapen na de laatste voeding, maar soms is hij overstuur van vermoeidheid, dan wieg ik hem in slaap en maak hem na een kwartier wakker :@ hij slaapt daarna gewoon verder.
Ik kan hem wel laten slapen maar hij wordt op een gegeven moment toch wakker van de honger.

M'n moeder paste op, ik zei: als hij slaapt moet je hem niet wakker maken, hij slaapt lang 's ochtends, als hij honger heeft meldt hij zich wel en hij komt over de hele dag genomen echt wel aan voldoende voedingen.
M'n moeder: ik heb hem wakker gemaakt want het was tijd om te voeden 8)7
Nou ja :') moet ze zelf maar weten als ze oppast :P
  dinsdag 10 september 2019 @ 10:28:30 #242
319308 Tink89
To live is to dance
pi_188876484
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 09:34 schreef Ceviche het volgende:
In principe maak ik Koert nooit wakker, maar hij moet wel gevoed worden voor ik naar werk ga en ik vind het asociaal om hem met een vieze luier te brengen, en van de luierwissel wordt hij toch wel wakker dus kan kan ik hem gelijk voeden.
Anders wordt hij toch wel wakker onderweg en dan komt hij hongerig en vies aan :D
En 's avonds gaan we meestal tegelijk slapen na de laatste voeding, maar soms is hij overstuur van vermoeidheid, dan wieg ik hem in slaap en maak hem na een kwartier wakker :@ hij slaapt daarna gewoon verder.
Ik kan hem wel laten slapen maar hij wordt op een gegeven moment toch wakker van de honger.

M'n moeder paste op, ik zei: als hij slaapt moet je hem niet wakker maken, hij slaapt lang 's ochtends, als hij honger heeft meldt hij zich wel en hij komt over de hele dag genomen echt wel aan voldoende voedingen.
M'n moeder: ik heb hem wakker gemaakt want het was tijd om te voeden 8)7
Nou ja :') moet ze zelf maar weten als ze oppast :P
Irritant, van die mensen die gewoon niet naar je luisteren!
pi_188876999
Ik heb uiteindelijk het gordijn helemaal open gedaan en binnen 2 seconden was ze wakker en staarde ze me met haar glinsteroogjes en enorme glimlach aan. Blij ei. O+ Ze wilde alleen niet drinken, dus gekolfd en meegegeven. (230cc in totaal, calm down ladies, het is maar één babietje dat gevoed hoeft te worden hoor :') )

Onze gastouder vroeg om haar schema. 'Euhhhh.. you know, als ze op haar handje sabbelt of met open mond een gguuuhhrrr geluidje maakt dan wilt ze eten. En als ze in haar ogen wrijft is ze moe.' Hoe doen andere 'on demand' baby's dit? Bij go of kdv wel een schema?

Fram, die foto met dat homemade mummypak. O+ Ze is zo'n super cutie! En al die tanden joh!
pi_188877105
Ik heb ook nooit een schema meegegeven bij de GO, gewoon aangegeven dat hij mag drinken als hij honger heeft en slapen als hij moe is. Gaat prima.
  dinsdag 10 september 2019 @ 11:22:29 #245
319308 Tink89
To live is to dance
pi_188877284
Hier ook geen schema bij het kdv, ze doen - net als wij - alles op verzoek.
pi_188877322
Ah ja, nou dat leek mij dus ook logisch. Ik heb net iets uitgeschreven met de boodschap erbij dat dit een gok is en ze maar even moet kijken wat Bug wil.

En BFD!

Eerste dag naar GO, het enthousiasme straalt eraf:

Tijdens het wandelen een verdwaalde tak gevangen:

Schijnbaar is dit zure gezicht nu een ding. Mijn baby heeft resting bitch face. O+
pi_188877815
Gefeliciteerd hetzusjevan! Hoe voelt het om een dreumes te hebben ipv een baby? O+

Super schattige foto's framblij! Frum heeft het dus wel naar haar zin bij oma :)

Spannend Rebubbled, eerste dag go! De eerste keer vond ik het heel eng, maar nu ben ik er heel blij mee. M gaat m 2 dagen naar go en wordt 1,5 dag verzorgd door haar papa. Ze is altijd thuis als ik thuis ben. Ik zit te denken om 3 dagen go aan te vragen, want ik merk dat ik behoefte heb aan me-time.

Ooh Tot, die slingers O+
En wat is mini-tot veranderd zeg, super leuk die foto's :)

En even klagen hoor: M zit denk ik nog steeds in haar slaapregressie periode. Ze werd vannacht weer zowat elk uur wakker, ik moest 7x opstaan en IK. TREK. HET. ECHT. NIET. MEER.

Ik ging gisteren naar het centrum met M en ze begon uit het niets keihard te huilen en gillen. Natuurlijk werd ik aangestaard door iedereen, mensen kwamen zelfs in de babywagen kijken. Alsof ze wilden checken dat ik niet mijn kind mishandel ofzo. Ik tilde haar op een gegeven moment op en ze was direct stil. Terug in de babywagen weer gegil en gehuil. Dat in combinatie met slaapgebrek werd me echt te veel. Voelde me zo ongelukkig en depressief. Ik moet denk ik oppassen voor een postnatale depressie.
pi_188878088
Gefeliciteerd Hetzusjevan! *O*

*sentimenteel*
Wij hebben gisteren het wiegje eraf gehaald wat in de woonkamer hing... Maar de baby's rollen nu de hele dag en ze gaan ook door het wiegje rollen, ook als we ze schommelen. :') Dus dat is niet handig meer. En we hebben ook meteen de bakjes van de kinderwagen gehaald en de stoeltjes erop gezet. Proefrondje gemaakt en goedgekeurd, ze kunnen er nu wakker in en om zich heen kijken.

De bakjes hebben we uiteindelijk echt precies maar 3x gebruikt... :') Ze vonden dat helemaal niet leuk! Vooral huilen en uiteindelijk zat er dan minstens 1 baby in de draagdoek en als het even kon beide. Ze hebben er allebei ook 1x ingeslapen, maar toen stond ie gewoon thuis. En niet tegelijk ook (eentje van de zomer in de tuin en de ander laatst in de avond voor we naar bed gingen). We wandelen eigenlijk alleen maar met draagdoek, want of ik neem maar 1 baby mee en de ander is thuis bij mijn lief. Of mijn lief wandelt mee en we hebben beide een baby in de draagdoek.

Ik hoop dat we de wandelwagen zo wat vaker kunnen gebruiken, ze zijn nu steeds wat meer wakker tussen de slaapjes, dus is het ook gezellig om met ze beiden te kunnen wandelen dan denk ik. Al hebben ze ook genoeg dagen dat ze precies uit fase lopen en dan kan ik makkelijk met ze om en om wandelen, gewoon in de draagdoek. Of mijn lief wandelt mee en we gaan met z'n allen. We zullen in de praktijk gaan merken of we nog wat aan die wagen hebben. ;)

Wel was ik er dus emotioneel over. Vooral omdat we niet per se nu al weten of dit onze laatste kindjes zijn of niet. Ik dacht dus ineens: Jemig, misschien is dit voor het laatst dat we het wiegje hier hebben gehad... (Al kan ik me dat echt echt echt niet voorstellen, het voelt gewoon nog niet zo, alsof dit al voor het laatst was :@ ). Maar twee baby's is heavy, dus of mijn lief er ooit nog voor te porren is. ;) :P
pi_188878333
Thanks guys O+ !!

@krijgerrtje das idd even een mindfuck he _O- ik dacht trouwens dat ie al veel ouder was. Kan je nagaan :')

@Rebubbled moest lachen om die foto’s, die resting bitch face. Love it.

@CaVaBien hier ook een ‘baby’ wat ‘s nachts elk uur wakker wordt, vermoeiend inderdaad. Slaap tekort speelt ook een grote rol mbt depressies, dus zorg dat je goede vitamines eet en probeer toch echt mee te slapen als M. slaapt. Altijd als mensen dat zeiden dacht ik ja de groeten hoe moet ik in hemelsnaam meeslapen, maar nu doe ik het ook gewoon en voel me wel wat beter. En laat die mensen lekker staren, ik had dat van de week ook, gaf frum een paar likjes van m’n slagroom: oordelende blikken. Toen ging frum gillen: oordelende blikken. Werd zelf ook lichtelijk geīrriteerd van dat gegil dus dat was goede voeding om die mensen een goed boze blik te geven. Toedels :W
Voorderest met die slaapregressie is wel iets waar je echt even doorheen moet, hoe kut het ook is. Grotendeels van de tijd slaapt een baby/dreumes/peuter gewoon echt heel slecht en maken ze er ‘s nachts een feestje van. Over een paar weken gaat ze weer goed slapen, dan weer niet, dan weer wel. Komt echt goed :*
  dinsdag 10 september 2019 @ 12:30:11 #250
346653 Ceviche
pi_188878386
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 10:28 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Irritant, van die mensen die gewoon niet naar je luisteren!
Ach het had erger gekund. Dat ze m'n hele huis zou schoonmaken of vast voedsel of laten huilen ofzo. Het was heel lief dat ze op wilde passen :)
En het was goed bedoeld.

@Rebubbled
Hier ook vandaag voor het eerst naar de gastouder. Volgens mij is ze heel lief voor Koert O+
Kreeg al een leuke foto O+
En hier ook geen idee wanneer hij slaapt enzo, we doen maar wat :P
Hoe lang doet ze met 230 ml? Zou hier anderhalve voeding zijn. Of blijft ze niet de hele dag?
Leuke foto's :) leuk ook voor later, 'eerste dag naar gastouder', ik vergeet dat altijd.

Ela, nu al in het zitje :o dat ze al zoveel oog hebben voor de buitenwereld! Koert heeft nul interesse in buiten. Ik deed van de week de kap van de wagen naar beneden zodat hij naar de wolken en bomen kon kijken, hij vond het niks :')
Ik snap wel dat ze de kinderwagen niks vinden, ze zitten natuurlijk zoveel bij jullie, dat zullen ze wel missen. Misschien was het anders als ze samen in een bak zouden liggen (als zoiets al bestaat).

@CaVaBien het is ook lastig hoor! Met zulke nachten is het haast niet vol te houden (al helemaal niet om ook nog vrolijk te zijn).
Kan je man misschien een nacht overnemen? Of nachten verdelen?
Of eens praten op het CB of de huisarts als je echt denkt dat het niet goed gaat. Niet mee blijven lopen! Die nachten worden ooit echt beter maar mentale issues zijn veel lastiger. Beter te vroeg dan te laat.
(En serieus, in de kinderwagen kijken? Lekker asociaal }:| )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')