Een trol krijgt geen nek van een 15-jarigequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:25 schreef jigggy het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat dit een troll
Behalve je 15 jarige natte chimiquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:48 schreef 33bsx het volgende:
Ja dit topic ontspoort maar wat kan ik aan dit veranderen is gewoon de grote volwassen samenleving tot me 23e pak ik niks
Dat dus.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij nader inzien kan het ook je houding zijn waar het aan ligt.
Ja ach het klinkt alsof je een goed leven leidt en niet zo'n autistisch bestaan als jigggy.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:48 schreef 33bsx het volgende:
Ja dit topic ontspoort maar wat kan ik aan dit veranderen is gewoon de grote volwassen samenleving tot me 23e pak ik niks
Ik zou Schultenbrau doen, Kasteel lijkt me wat boven je budgetquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:21 schreef 33bsx het volgende:
[..]
Misschien wel maar mnu kga zo nog ff paar kasteel biertjes wegtikken
Een prachtig levenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:50 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ja ach het klinkt alsof je een goed leven leidt en niet zo'n autistisch bestaan als jigggy.
Gwn paar hokken fixen niffau of wat toerkoes rippenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:14 schreef 33bsx het volgende:
[..]
Denk je dat mijn houding zo is op de werkplek zal wel heel gek moeten zijn ofni
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:15 schreef 33bsx het volgende:
[..]
Autist kzit lekker in de jacuzzi met me blikje Bacardi
Dan zet je haar toch aan het werk?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:16 schreef 33bsx het volgende:
[..]
Jij zit waarschijnlijk iedere dag op fok zonder vrienden familie en vriendin kanker sukkel ik heb een 15 jarige vriendin en Dr pa is trots koop lingerie alles voor dr en ze geeft goeie nek
aii ik sta bij stoplicht in c klasse autiquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:15 schreef 33bsx het volgende:
[..]
Autist kzit lekker in de jacuzzi met me blikje Bacardi
C klasse is niks als ik wil bel ik me oma dat ik daar kom logeren stuurt ze een limo naar me osso en word ik naar haar gebrachtquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:28 schreef jigggy het volgende:
[..]
aii ik sta bij stoplicht in c klasse auti
Gr hans
Hoe duurder de auto hoe duurder de kosten ook pikquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:28 schreef jigggy het volgende:
[..]
aii ik sta bij stoplicht in c klasse auti
Gr hans
Wat kost ze per nacht?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:09 schreef 33bsx het volgende:
[..]
C klasse is niks als ik wil bel ik me oma dat ik daar kom logeren stuurt ze een limo naar me osso en word ik naar haar gebracht
Oke leuk met je Corsa niffoquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:09 schreef 33bsx het volgende:
[..]
C klasse is niks als ik wil bel ik me oma dat ik daar kom logeren stuurt ze een limo naar me osso en word ik naar haar gebracht
Nee maar als ik zie hoe en wat je schrijft.. dan lijkt jij mij iemand met een bepaald niveautje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:14 schreef 33bsx het volgende:
[..]
Denk je dat mijn houding zo is op de werkplek zal wel heel gek moeten zijn ofni
quote:
Heb geen nektasje met je kut vooroordeelquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:22 schreef cunial het volgende:
Je collega's lachen je allemaal uit met je nektasje en je kansloze gelul, en hier word je nog harder uitgelachen. Wat een kutleven zal je hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |