Dit had je kunnen weten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:01 schreef showtimer het volgende:
Oh geweldig autootje rijden in België
Ik had het ingepland voor de pre-finale.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit had je kunnen weten.
Het zou droog blijven.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit had je kunnen weten.
Wel een kleine kans op regen in de middag, maar dat was verwaarloosbaar.quote:
Ik weet het. Morgen mag Max gelukkig naar Canvas, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel een kleine kans op regen in de middag, maar dat was verwaarloosbaar.
Niet als je dat gewoon als normale finish doet, wel als je het bewust zo regelt ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar kun je voor gediskwalificeerd worden tegenwoordig (in het triatlon althans).
Wie?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Brian van Goethem heeft last van de hitte, @:Mani89 .
Waar Cofidis een handje heeft gehandicapte Belgjes te halen, hebben deze Belgjes een obsessie met gehandicapte Nederlanders.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Brian van Goethem heeft last van de hitte, @:Mani89 .
Joost van Leijen, Dirk Bellemakers, Moreno Hofland, Pim Ligthart, Brian Bulgac.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar Cofidis een handje heeft gehandicapte Belgjes te halen, hebben deze Belgjes een obsessie met gehandicapte Nederlanders.
Ja. Wat net zo goed onzin is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet als je dat gewoon als normale finish doet, wel als je het bewust zo regelt ja.
Karsten reed eens met zijn wonderbenen naast Bettini in de finale op een WK, in de favorietengroep, wat een fantastisch gevoel, dit ging zijn WK worden, dacht Karsten. Totdat Bettini iedereen opeens handjes begon te geven en uitgebreid zijn afscheid begon te vieren. De ontsnapte groep raasde inmiddels al lang en breed op de finish af voordat Karsten er erg in had, Ballan werd WK kampioen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Karsten heeft nog jarenlang met Bettini gereden
Wat is een wereldkampioenschapkampioen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Karsten reed eens met zijn wonderbenen naast Bettini in de finale op een WK, in de favorietengroep, wat een fantastisch gevoel, dit ging zijn WK worden, dacht Karsten. Totdat Bettini iedereen opeens handjes begon te geven en uitgebreid zijn afscheid begon te vieren. De ontsnapte groep raasde inmiddels al lang en breed op de finish af voordat Karsten er erg in had, Ballan werd WK kampioen.
Miegiel Elijsen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Joost van Leijen, Dirk Bellemakers, Moreno Hofland, Pim Ligthart, Brian Bulgac.
Dat is altijd aan het eind van het wielrennen seizoen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is een wereldkampioenschapkampioen?
Waarom? Je meet gewoon wie er als eerste over de streep komt, zo moeilijk is het allemaal niet.quote:
Thomas Dekker!quote:
Ik vind het een smaakje van competitievervalsing geven.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom? Je meet gewoon wie er als eerste over de streep komt, zo moeilijk is het allemaal niet.
Fabio Duarte was de grote winnaar in Varese.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Karsten reed eens met zijn wonderbenen naast Bettini in de finale op een WK, in de favorietengroep, wat een fantastisch gevoel, dit ging zijn WK worden, dacht Karsten. Totdat Bettini iedereen opeens handjes begon te geven en uitgebreid zijn afscheid begon te vieren. De ontsnapte groep raasde inmiddels al lang en breed op de finish af voordat Karsten er erg in had, Ballan werd WK kampioen.
Zo hoort een sportwedstrijd niet te eindigen. Eens met heywoodu.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom? Je meet gewoon wie er als eerste over de streep komt, zo moeilijk is het allemaal niet.
Ook gelijk het hoogtepunt in zijn carriere, zoals zo vaak bij Colombiaantjes.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Fabio Duarte was de grote winnaar in Varese.
Broodwielrenner, hier trapt niemand in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook gelijk het hoogtepunt in zijn carriere, zoals zo vaak bij Colombiaantjes.
En als de ene een meter achter de ander over de streep loopt is het opeens heel anders?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het een smaakje van competitievervalsing geven.
Geox is er anders wel ingetrapt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Broodwielrenner, hier trapt niemand in.
Dat vind ik ook vervelend.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
En als de ene een meter achter de ander over de streep loopt is het opeens heel anders?
Oke, klaar nu.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat kan, maar daar staat geen sanctie op. Terwijl het gewoon hetzelfde is.
Erg dik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben me nog steeds aan het afvragen hoe een vrouw die montserrat wordt genoemd eruit ziet.
In de volksmond hebben ze het ook wel over Maniserrat.quote:
Ik dacht dat Montserrat alleen een eiland was.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik ben me nog steeds aan het afvragen hoe een vrouw die montserrat wordt genoemd eruit ziet.
Jij bent nog leuker dan de interviews van Dillen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In de volksmond hebben ze het ook wel over Maniserrat.
Goede TV-Tip.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:22 schreef Momo... het volgende:
Nos live met Stef die weer klaar is om mensen te roasten.
Eurosport is geen minder alternatief met Michel uit vorm.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sporza moet eens weggaan bij de categorie vervoer en sport uitzenden.
Reclamesquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eurosport is geen minder alternatief met Michel uit vorm.
We zitten er niet op te wachten en dringen er ook niet op aan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:26 schreef Faraday01 het volgende:
Mag ik vandaag winst voor Aranburu verwachten ?
Ik zou het Alex wel gunnen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:26 schreef Faraday01 het volgende:
Daar juichen wij voor. Al mag de sympathieke Jezus het ook goed doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:26 schreef Faraday01 het volgende:
Maar hij heeft nog nooit een etappe in de Vuelta gewonnen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:32 schreef Mani89 het volgende:
Lul Lul Sanchez heeft ook niet echt wonderbenen he?
De kracht van het vlaggetje?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:33 schreef Mani89 het volgende:
Pietje Stetina heeft helaas geen sprint, of demarrage. Helaas.
Waar kijk jij dan naarquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Aranburu zit er wel Jeroen.
Best lastig te onderscheiten hoor, dat tenue. Haha.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Aranburu zit er wel Jeroen.
Die zit er nog bij in die groep.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zou wel een klap zijn als aranburu gelost is.
Inmiddels gezapt, bedankt voor de subtiele hint.quote:
Weloverwogen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk toch ook maar weer gezapt.
Nans Peters-scenario op komst.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:38 schreef Mani89 het volgende:
Arend is de rapste van dit hele spul.
Welke weerdienst gebruik je?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Inmiddels gezapt, bedankt voor de subtiele hint.
Wat een flater.quote:
Dat belooft weinig goeds voor morgen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rampzalige beelden. Derdewereldland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |