Henk de Vries bij de bond?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is drizzt zijn naamquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Henk de Vries bij de bond?
Wat?
Nederlandse manager, dan zit je automatisch bij de KNVB.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Henk de Vries bij de bond?
Wat?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat is drizzt zijn naam
De werkloze manager bedoel ik
Weet dat het niet zijn echte naam is, zag hem wel eens voorbij komen op facebook geloof ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat is drizzt zijn naam
De werkloze manager bedoel ik
Ah, gewoon lekker reizen op kosten van de belastingbetaler.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nederlandse manager, dan zit je automatisch bij de KNVB.
[..]
Oehh spannend.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet dat het niet zijn echte naam is, zag hem wel eens voorbij komen op facebook geloof ik.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet dat het niet zijn echte naam is, zag hem wel eens voorbij komen op facebook geloof ik.
Kale of Kokkie?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maatjes toch met die kale Ajacied?
Dat zal m'n oude facebook wel geweest zijn, want heb ff geen idee over wie je het hebtquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maatjes toch met die kale Ajacied?
Ben er ook al sinds 2015 ofzo niet meer geweest.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zal m'n oude facebook wel geweest zijn, want heb ff geen idee over wie je het hebt
edit: heb die facebook in 2016 gewist, dus vandaar.
We zijn nu echt reuze benieuwd geworden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zal m'n oude facebook wel geweest zijn, want heb ff geen idee over wie je het hebt
edit: heb die facebook in 2016 gewist, dus vandaar.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben er ook al sinds 2015 ofzo niet meer geweest.
Bedenk me dat ik 2 mensen door elkaar haal. Je was/bent maatjes met guitarist toch. Daarom zag ik je verschijnen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
68e minuut tweede rode kaart Singapore, voor Fuk
DE SCHEIDS IS OMGEKOCHT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |