Henk de Vries bij de bond?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is drizzt zijn naamquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Henk de Vries bij de bond?
Wat?
Nederlandse manager, dan zit je automatisch bij de KNVB.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Henk de Vries bij de bond?
Wat?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat is drizzt zijn naam
De werkloze manager bedoel ik
Weet dat het niet zijn echte naam is, zag hem wel eens voorbij komen op facebook geloof ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat is drizzt zijn naam
De werkloze manager bedoel ik
Ah, gewoon lekker reizen op kosten van de belastingbetaler.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nederlandse manager, dan zit je automatisch bij de KNVB.
[..]
Oehh spannend.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet dat het niet zijn echte naam is, zag hem wel eens voorbij komen op facebook geloof ik.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet dat het niet zijn echte naam is, zag hem wel eens voorbij komen op facebook geloof ik.
Kale of Kokkie?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maatjes toch met die kale Ajacied?
Dat zal m'n oude facebook wel geweest zijn, want heb ff geen idee over wie je het hebtquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maatjes toch met die kale Ajacied?
Ben er ook al sinds 2015 ofzo niet meer geweest.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zal m'n oude facebook wel geweest zijn, want heb ff geen idee over wie je het hebt
edit: heb die facebook in 2016 gewist, dus vandaar.
We zijn nu echt reuze benieuwd geworden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zal m'n oude facebook wel geweest zijn, want heb ff geen idee over wie je het hebt
edit: heb die facebook in 2016 gewist, dus vandaar.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben er ook al sinds 2015 ofzo niet meer geweest.
Bedenk me dat ik 2 mensen door elkaar haal. Je was/bent maatjes met guitarist toch. Daarom zag ik je verschijnen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
68e minuut tweede rode kaart Singapore, voor Fuk
DE SCHEIDS IS OMGEKOCHT!
quote:
Ik heb de nieuwe Simba gemaakt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
McCallister komt alleen maar in het nieuws dat hij slecht speelt
Wat een KUTspeler.
Simba werd uiteindelijk wel een pittige god, maar die jaren in de jeugd waren wel saai ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe Simba gemaakt.
Zit vast bij Bayern O-19
Scrummiegod is weer helemaal zichzelf: verhuurd aan Liersequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
McCallister komt alleen maar in het nieuws dat hij slecht speelt
Wat een KUTspeler.
Zeker, al zou ik een contract van 10 jaar leuker vinden, en dan kijken wat er gebeurt op hun 28e.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[modbreak]Ik stond net even een peukje te roken en had ineens een eventueel idee voor een volgende ronde:
- ik creëer 3 clubs in 1 land en wissel die om met 3 clubs uit de (laagste) divisie
- spelers kunnen overal vandaan komen (GROOT STERK NEGER uit Afrika ditdat)
- we beginnen als 18-jarigen zodat we meteen kunnen spelen (dus geen Non-EU -18 gezeik)
- spelers zitten 15-18 jaar bij hun club (worden dus 33-36) en taaien dan af (leave club at end of contract).
Lijkt dat wat? Zoiets hebben we eerder met Sejt gedaan, al was het toen, zoals nu, dat je uit 3 nationaliteiten kon kiezen.[/modbreak]
dus geen transfers?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[modbreak]Ik stond net even een peukje te roken en had ineens een eventueel idee voor een volgende ronde:
- ik creëer 3 clubs in 1 land en wissel die om met 3 clubs uit de (laagste) divisie
- spelers kunnen overal vandaan komen (GROOT STERK NEGER uit Afrika ditdat)
- we beginnen als 18-jarigen zodat we meteen kunnen spelen (dus geen Non-EU -18 gezeik)
- spelers zitten 15-18 jaar bij hun club (worden dus 33-36) en taaien dan af (leave club at end of contract).
Lijkt dat wat? Zoiets hebben we eerder met Sejt gedaan, al was het toen, zoals nu, dat je uit 3 nationaliteiten kon kiezen.[/modbreak]
Kan ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:33 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Zeker, al zou ik een contract van 10 jaar leuker vinden, en dan kijken wat er gebeurt op hun 28e.
Correct, meer een kans om je team naar grootsheid te brengen.quote:
Ik ga zo even voor je kijken.quote:
Wauwquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |