quote:Op zondag 1 september 2019 07:40 schreef Dalenbart het volgende:
Kan je screen maken bij welke clubs ik in de belangstelling sta?
Niks mis mee.quote:Op zondag 1 september 2019 11:56 schreef Doublepain het volgende:
+10 dit jaar
zit nu op 382
Elk jaar schiet ik wel met +10 of +11 omhoog, geen idee of dat goed is @:Drizzy
Aan de ene kant heel eervol dat Barca en beide clubs uit Madrid interesse hebben. Hoop alleen dat ik daar wel genoeg aan spelen kom gezien ik nu ook nog geen vaste kracht benquote:
Gespeelde wedstrijden etc. Kan echt behoorlijk verschillen inderdaad.quote:Op zondag 1 september 2019 11:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat kan het ook zijn. Of je persoonlijkheid, doorzettingsvermogen etc.
Misschien matige trainingsfaciliteiten, wie weet. Gaat zo veel in die berekening.
Ik ben iig wel zeer benieuwd naar het einde, als we de PA en alle CA's te horen krijgen.
Hmhm, mijn Imeryth heeft amper gespeeld en was twee of drie keer blessa, dan ga je amper vooruit.quote:Op zondag 1 september 2019 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gespeelde wedstrijden etc. Kan echt behoorlijk verschillen inderdaad.
Samequote:Op zondag 1 september 2019 12:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmhm, mijn Imeryth heeft amper gespeeld en was twee of drie keer blessa, dan ga je amper vooruit.
Ik weet dat het in vroegere spellen zo was dat je vaak een speler beter bij Ajax in het tweede kon laten, dan uitlenen aan bijvoorbeeld RKC.quote:Op zondag 1 september 2019 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gespeelde wedstrijden etc. Kan echt behoorlijk verschillen inderdaad.
Wat moet je afmaken? /offtopicquote:Op zondag 1 september 2019 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet dat het in vroegere spellen zo was dat je vaak een speler beter bij Ajax in het tweede kon laten, dan uitlenen aan bijvoorbeeld RKC.
Van wedstrijden met de jeugd en het tweede (toen nog niet in de Juup), werd je niet beter, maar de faciliteiten bij Ajax waren zoveel beter, dat wedstrijden spelen bij een kutclub niet beter was.
Maar goed, dat was vroeger. Hou het al jaren niet meer bij. Zou het op zich graag wel weer eens spelen, maar dan moet ik eerst van mezelf iets afmaken.
Madrid afwijzen voor Barcaquote:Op zondag 1 september 2019 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt goed, met 16 kracht moet er wel wat te breken zijnquote:Op zondag 1 september 2019 12:49 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Madrid afwijzen voor Barca
schop hem kapot bij de volgende interland @:doublepain
Jaloers ik hoor het al..quote:Op zondag 1 september 2019 12:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt goed, met 16 kracht moet er wel wat te breken zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |