En alle zenders draaien deze versie grijs. Mooi, erg mooi.
quote:Die Nederlandse zangeres die ook op de Amerikaanse nummer 1 hitversie van DJ Sammy zong.
Op vrijdag 10 januari 2003 00:08 schreef Theeboon het volgende:
Wie??
Do wilde idd solo, (was altijd al de bedoeling)
en ze is in haar contract een clausule vergeten op te nemen waardoor DJ Sammy deze mix kon uitbrengengen...
helaas voor Patriot (platenmaatschappij Mental Theo) waar ze getekend heeft, want die hebben nu op hetzelfde moment dezelfde single uitgebracht, maar doet het dus minder, terwijl hij hetzelfde is
quote:Da's wel sneu... Maar ja, jong geleerd oud gedaan. Ze zingt niet gek dus die komt er ws wel.
Op vrijdag 10 januari 2003 11:41 schreef Cybart het volgende:
voor de dance versie heeft ze wel wat gekregen
maar voor deze versie (dj sammy - candellight mix) krijgt ze niets
quote:Ik denk het ook wel. Ze heeft wel een hit in Amerika, dus ze heeft daar al meer bereikt dan Anouk en Ilse de Lange.
Op zaterdag 11 januari 2003 12:36 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Da's wel sneu... Maar ja, jong geleerd oud gedaan. Ze zingt niet gek dus die komt er ws wel.
quote:Wronk. Dominique van Hulst
Op zaterdag 11 januari 2003 12:55 schreef Tizmo het volgende:
mooi liedje is dat ja,
ik dacht dat ze engelse was?
Ik heb gisteren eens goed zitten luisteren naar Do en begin een beetje te twijfelen aan haar zang kwaliteiten. In heaven zit zo ongeloofelijk veel echo dat ik het zelfs had in kunnen zingen. Zijn er meer mensen die dit hebben opgemerkt of heb ik gewoon een hekel aan een echo in een liedje. Verder vind ik dat ze een beetje afstandelijk zingt, Brian Adams zingt het naar mijn bescheiden idee met wat veel meer gevoel en betrokkenheid.
Grzz
quote:dan heb je haar idd nog nooit live horen zingen
Op maandag 13 januari 2003 11:50 schreef MudStories het volgende:
Hey,Ik heb gisteren eens goed zitten luisteren naar Do en begin een beetje te twijfelen aan haar zang kwaliteiten. In heaven zit zo ongeloofelijk veel echo dat ik het zelfs had in kunnen zingen. Zijn er meer mensen die dit hebben opgemerkt of heb ik gewoon een hekel aan een echo in een liedje. Verder vind ik dat ze een beetje afstandelijk zingt, Brian Adams zingt het naar mijn bescheiden idee met wat veel meer gevoel en betrokkenheid.
Grzz
quote:klopt, heb der toen gezien bij Beau Rivage en dat was 100% kippevel.
Op maandag 13 januari 2003 11:51 schreef Cybart het volgende:[..]
dan heb je haar idd nog nooit live horen zingen
want ze zingt gruwelijk goed live
Ben nog steeds op zoek naar die Unplugged versie. Wie me eraan kan helpen: doopyx@hotmail.com!
quote:nou ze is dus internationaal al bekend hoor, en gaat binnenkort beginnen aan het langverwachte duet met Brian Addams
Op maandag 13 januari 2003 11:59 schreef krijg064 het volgende:
Gewoon weer zo'n top 40 muts. Over een jaar vraagt iedereen zich af "Wie???".
sie was zo onder de indruk van haar stem dat ie een duet wilde
quote:WIL IK OOK !!
Op maandag 13 januari 2003 12:01 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
klopt, heb der toen gezien bij Beau Rivage en dat was 100% kippevel.
Ben nog steeds op zoek naar die Unplugged versie. Wie me eraan kan helpen: doopyx@hotmail.com!
Ik zou diegene er ZEER dankbaar voor zijn!
Do=
quote:Nee, maar je zou zelf de herhaling op kunnen nemen, want hier mag het niet geplaatst worden.
Op woensdag 15 januari 2003 23:31 schreef Doopy-X- het volgende:
FUCKKKK, zapte net te laat, heeft iemand het?!
En aangezien de Sammy-versie in juni 2002 (!!) al uit was, lijkt het mij dat Do achter de feiten aanloopt en niet genaaid wordt door DJ Sammy.
Totaal emotieloos, komt zo uit de computer.
Het is dat anderen in de dit topic zeggen dat ze wel degelijk kan zingen, want anders vind ik het weer zo'n typisch voorbeeld van leuk grietje dat digitaal geholpen moet worden om haar stem enigszins toonvast te houden.
Wat een nummer. Origineel is onnoemelijk veel beter.
Op nummer 5 in de top 40 staan opeens weer DJ Sammy, Yanou en Do met het nummer ''heaven''. Echter, als je naar het onderste gedeelte gaat, staat daar nog een keer ''heaven'' maar dan van Do alleen. Ook heb ik begrepen dat er binnenkort nóg een keer ''heaven'' op single komt : een duet van Do met Bryan Adams himself. Kan iemand me nog uitleggen hoe dit nou zit en wat nou welke versie is met wie? .
quote:De eurodance versie is eigenlijk allang uit de lijsten. In principe staat de candelight versie op 5, alleen dan wordt dezelfde plaat 2x gedraaid en dat willen ze niet. Eigenlijk best wel zonde dat de verkeerde versie zo hoog in de lijsten staat. Do verdient er nu in ieder geval verdomd weinig aan.
Op woensdag 22 januari 2003 23:29 schreef JohanC het volgende:
ze vergissen zich in de versie's ook mogelijk
quote:lees pagina 1, wat ik gepost heb en je bent eruit
Op woensdag 22 januari 2003 23:38 schreef LoekB het volgende:
Even post gecopy-pasted uit ander topic :Op nummer 5 in de top 40 staan opeens weer DJ Sammy, Yanou en Do met het nummer ''heaven''. Echter, als je naar het onderste gedeelte gaat, staat daar nog een keer ''heaven'' maar dan van Do alleen. Ook heb ik begrepen dat er binnenkort nóg een keer ''heaven'' op single komt : een duet van Do met Bryan Adams himself. Kan iemand me nog uitleggen hoe dit nou zit en wat nou welke versie is met wie? .
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 23:46 schreef MSXUser het volgende:
Ehh.. LoekB, lees dit topic eens door vanaf het begin... daar staat je antwoord
quote:Ja, ik las het idd. (Nadat ik m'n post hier geplaatst had
Op woensdag 22 januari 2003 23:46 schreef Cybart het volgende:[..]
lees pagina 1, wat ik gepost heb en je bent eruit
Een vriendin van mij vraagt zich bij het nummer steeds af of het echt waar kan zijn (de tekst) ach!
ik dacht dat DJ Sammy ook allang zo'n versie had uitgebracht
quote:is dat de derde druk al van de cdsingle van do?
Op woensdag 29 januari 2003 00:04 schreef Doopy-X- het volgende:
vandaag uitgekomen:Do-Heaven_Unplugged-CDS-2003-3G
en damn wat gun ik het haar!
quote:Ik vind het een beetje te veel 'Heaven'.
Op woensdag 29 januari 2003 08:22 schreef Cybart het volgende:[..]
is dat de derde druk al van de cdsingle van do?
schiet open damn wat gun ik het haar!
quote:ik heb geen idee, klinkt inderdaad als de unplugged versie die ze op tv laat horen, staat nog ander nummertje op waarvan ik de naam ff kwijt ben.
Op woensdag 29 januari 2003 08:22 schreef Cybart het volgende:[..]
is dat de derde druk al van de cdsingle van do?
schiet open damn wat gun ik het haar!
quote:Als je dit topic had doorgelezen, had je geweten hoe één en ander in elkaar zou steken.
Op vrijdag 24 januari 2003 16:12 schreef Jorn_Z het volgende:
ik dacht dat DJ Sammy ook allang zo'n versie had uitgebracht
Ik ben sowieso principieel tegen covers.. maar maak wel uitzonderingen voor covers die gewoon erg goed in elkaar zitten en waarvan je niet direct kunt zien dat het om het uitmelken van een oud nummer gaat.
Een ander voorbeeld van zo'n vreselijke cover is Brandy - Another day in Paradise. Als ik zo'n cover hoor, begin ik altijd al gelijk te mopperen.
quote:De versie van Do bevat inderdaad minder instrumenten en klinkt dus ook veel minder vol. Toch vind ik 'm niet echt slecht gemaakt.
Op woensdag 29 januari 2003 10:10 schreef STING het volgende:
Als ik deze versie vergelijk met die van Bryan Adams, klinkt deze erg leeg en is niets vergeleken bij het origineel.Een ander voorbeeld van zo'n vreselijke cover is Brandy - Another day in Paradise. Als ik zo'n cover hoor, begin ik altijd al gelijk te mopperen.
Over die cover van Brandy... wat te denken van 'Mariah Carey - Against all odds'. Nu heb ik MC al niet erg hoog in m'n waarderingslijstje staan, maar om dan ook nog dat nummer te gaan coveren...
Lied begint inmiddels mijn keel uit te hangen, zo vaak hoor je hem.
quote:"Die van Do" is ook de houseversie.
Op zaterdag 1 februari 2003 14:50 schreef Ibanez het volgende:
Echt een aanfluiting!!!! Kan het nummer nu ook nog geschreven worden in een heavey metal versie misschien door fear factory??? Wordt het nog eens wat met heaven... Die house cover was nog beter dan die van do....
Sammy vindt Do een ondankbaar wijf omdat ze over zijn rug geld wil verdienen. Do zegt dat Sammy de plaat niet heeft gemaakt, maar alleen een basslijntje heeft veranderd en dat de plaat al klaar was.
Do's versie klinkt volledig gladgetrokken door de computer. Hind's versie was 'echt'
quote:Anders mijn ouders wel. Die lijken echt aan hun tweede jeugd bezig, na het verzoek om een album van Sita, of ik dat voor ze kon branden, vroegen ze of er misschien ook eentje van Do was. Ze staan letterlijk te trappelen van ongeduld tot ze er eens eentje uit brengt. Toen ze deze verzoekjes aan me deden vielen mijn ogen haast uit mijn hoofd van verbazing.
Op maandag 24 februari 2003 08:58 schreef Cybart het volgende:
Do vanmorgen op noordzee fm
ik kan niet wachten op het album
wat kan die vrouw zingen!
Maar ja, dank zij hen heb ik nu in ieder geval (noodgedwongen) geleerd hoe je casette-opnames op cd zet (zelfs zo'n geflopt nummer van Do uit 2000, Real Good, wilden ze op cd hebben, en Kazaa had dat niet. Ik wel. Op tape.......).
quote:en die werd maar geplugged op Omroep Brabant
Op maandag 24 februari 2003 09:21 schreef postinggirl het volgende:[..]
Maar ja, dank zij hen heb ik nu in ieder geval (noodgedwongen) geleerd hoe je casette-opnames op cd zet (zelfs zo'n geflopt nummer van Do uit 2000, Real Good, wilden ze op cd hebben, en Kazaa had dat niet. Ik wel. Op tape.......).
quote:Daar kennen ze het ook van. Elke keer als die clip kwam moest de tv harder. Getuige die casette-opname uit 2000 vond ik het zelf toen ook leuk, nu vind ik het nummer maar een Christina Aguilera-ripoff.
Op maandag 24 februari 2003 09:24 schreef Cybart het volgende:[..]
en die werd maar geplugged op Omroep Brabant
quote:nu is CA ook maar een ripoff die een beetje ala carey is doorgedraaid, maar toch
Op maandag 24 februari 2003 09:25 schreef postinggirl het volgende:[..]
Daar kennen ze het ook van. Elke keer als die clip kwam moest de tv harder. Getuige die casette-opname uit 2000 vond ik het zelf toen ook leuk, nu vind ik het nummer maar een Christina Aguilera-ripoff.
ik vond het toen maar een dertien in dozijn nummer...
een beetje alsof je naar een modereportage voor de fancy doelgroep zat te kijken
quote:mjah,
Op maandag 24 februari 2003 09:25 schreef postinggirl het volgende:[..]
Daar kennen ze het ook van. Elke keer als die clip kwam moest de tv harder. Getuige die casette-opname uit 2000 vond ik het zelf toen ook leuk, nu vind ik het nummer maar een Christina Aguilera-ripoff.
Ik las trouwens een tijdje terug dat Do en DJ Sammy mot hebben, dat Do vond dat het nummer eigenlijk van haar en haar producer (Yanou) was en dat DJ Sammy er niet zo veel aan heeft gedaan. Maar zij heeft het zelf ook alleen maar ingezongen! Dus dat gemekker over dat zij niet genoeg betaald zou worden ervoor ofzo vind ik niet echt ergens op slaan, voor haar heb je zo honderden andere zangeresjes in de plaats hoor die het wel even inzingen. Ik vind Boys Of Summer sowieso beter dan Heaven en On And On.
quote:scheelt dat on & on al niet meer van DJ Sammy is, maar van Yanou & Do
Op maandag 24 februari 2003 10:43 schreef SmashBro het volgende:
Ik vind Boys Of Summer sowieso beter dan Heaven en On And On.
quote:Ja dat weet ik wel hoor, daarom zei ik het ook, ik vind DJ Sammy dus beter dan Yanou & Do.
Op maandag 24 februari 2003 10:45 schreef Cybart het volgende:[..]
scheelt dat on & on al niet meer van DJ Sammy is, maar van Yanou & Do
quote:en ik niet
Op maandag 24 februari 2003 10:46 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ja dat weet ik wel hoor, daarom zei ik het ook, ik vind DJ Sammy dus beter dan Yanou & Do.
dj sammy is leuk (voor even, maar nog een hit scoren zie ik hem zo snel niet, want dat album vind ik toch een beetje tegenvallen)
quote:Bryan Adams schijnt gezegd te hebben dat ie zijn eigen liedje nu pas mooi vindt, nu zij het zingt like she does (superlievvv
Op woensdag 29 januari 2003 10:10 schreef STING het volgende:
Als ik deze versie vergelijk met die van Bryan Adams, klinkt deze erg leeg en is niets vergeleken bij het origineel.Ik ben sowieso principieel tegen covers.. maar maak wel uitzonderingen voor covers die gewoon erg goed in elkaar zitten en waarvan je niet direct kunt zien dat het om het uitmelken van een oud nummer gaat.
Een ander voorbeeld van zo'n vreselijke cover is Brandy - Another day in Paradise. Als ik zo'n cover hoor, begin ik altijd al gelijk te mopperen.
quote:De zangeres van Boys of Summer kan niet zingen! Afschuwelijk!
Op maandag 24 februari 2003 10:46 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ja dat weet ik wel hoor, daarom zei ik het ook, ik vind DJ Sammy dus beter dan Yanou & Do.
quote:dat is ook al een nederlandse, nl de zangeres van Loona
Op woensdag 7 mei 2003 00:06 schreef WolfOfDarkness het volgende:[..]
De zangeres van Boys of Summer kan niet zingen! Afschuwelijk!
quote:a.u.b niet, ik wordt helemaal gek van dat nummer, is gewoon te vaak gedraaid en er zijn al veel te veel versies van, en nu krijgen we er weer een bij...
Op donderdag 9 januari 2003 23:21 schreef SunChaser het volgende:
Ze zing het eerst op de single van DJ Sammy maar hij is nu ook uit met slechts een piano. Do, de Nederlandse zangeres wil natuurlijk liever solo.En alle zenders draaien deze versie grijs. Mooi, erg mooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |