Ja dit hè......quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer van die laatste zin. Ik kwam hier niet om aangevallen te worden.
Dierentuin was het meest recente plan? Ik vind het persoonljk niet erg om te reizen, kom zelf wel uit t midden van t landquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:22 schreef Faxie het volgende:
Owja.
In het geval van dierentuin, even bepalen welke dierentuin dan. Ik gok zomaar dat de meeste liever iets centraals hebben?
Artis ben ik vorige maand nog geweest.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:22 schreef Faxie het volgende:
Owja.
In het geval van dierentuin, even bepalen welke dierentuin dan. Ik gok zomaar dat de meeste liever iets centraals hebben?
Gezien, best leuk jaquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:36 schreef Speedfight het volgende:
Ouwehands dierenpark in Rhenen heeft panda's. Blijdorp in Rotterdam vind ik een heel mooi park maar ligt niet zo centraal.
Ik was 2 weken terug in dat Pairi Daiza onder Brussel. 5 Panda's volgens mijquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:36 schreef Speedfight het volgende:
Ouwehands dierenpark in Rhenen heeft panda's. Blijdorp in Rotterdam vind ik een heel mooi park maar ligt niet zo centraal.
Hoe was dat? Wel wat lastig te bereiken lijkt me...quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Artis ben ik vorige maand nog geweest.
Helaas, raceweekendquote:Op maandag 13 juni 2022 09:27 schreef Speedfight het volgende:
Wie zou op 30 of 31 juli kunnen? En misschien handig te vermelden welke regio je vandaan komt, om een dierentuin te kiezen?
Ik kan dus beide data en kom uit midden.
Ach, niet de beste en niet de slechtste.quote:Op zondag 12 juni 2022 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe was dat? Wel wat lastig te bereiken lijkt me...
Burgers doet het altijd goed, al is dat niet heel centraal. Ouwehands lijkt me ook wel een goede.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 08:03 schreef Faxie het volgende:
Wat zijn centrale opties? Ouwehands, Burgers, Amersfoort en Apenheul? Nog meer?
Ze hebben daar leuke ottersquote:Op donderdag 16 juni 2022 18:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil ook wel mee, burgers zoo lijkt me leuk om eens heen te gaan maar de rest is natuurlijk ook prima!
En zeekoeien!quote:
En zeekoei baby (nouja inmiddels zeekoe jong). Begin dit jaar geboren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |