Waar en wanneer precies? Ga niet alles teruglezenquote:Op zondag 10 juli 2022 22:06 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Als jij nou mee gaat dan ga ik ook mee
Ah, die had ik gemist. Ga ik vanavond eens naar kijken dan.quote:
Ik ben daar de beheerder van, stuur me maar een PM/DM, voeg ik je toe.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:38 schreef Neeleh het volgende:
Kan iemand mij toevoegen op de FB-groep? Graag wel via PM, niet iedereen hoeft te weten wie ik ben 😊
Done, dankjequote:Op maandag 11 juli 2022 18:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben daar de beheerder van, stuur me maar een PM/DM, voeg ik je toe.
Doe ik het zometeen even, thanks en welkom!quote:
40 weken voor het laatst activiteit iddquote:Op maandag 11 juli 2022 21:11 schreef Faxie het volgende:
Huh die groep is toch zo dood als een pier?
Hahaha dat schiet op dan 🤣quote:Op maandag 11 juli 2022 21:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
40 weken voor het laatst activiteit idd
Haha ik was lui 🤣quote:
Meets zijn altijd leukquote:Op maandag 11 juli 2022 22:57 schreef Neeleh het volgende:
[..]
Haha ik was lui 🤣
Ik ga erover denken.. Dierentuin is leuk en kan wel wat nieuwe contacten gebruiken, heb een dodelijk saai sociaal leven 🙈
Haha nee johquote:Op donderdag 7 juli 2022 14:34 schreef LuNaTiC het volgende:
potverdorie, een kans om Anneloos in levende lijve te ontmoeten. Je zou verwachten dat het stormliep!
Ben alleen niet zo van het bowlen, kunnen we samen gewoon niet een drankje doen?quote:
Huehue doen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 17:24 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Ben alleen niet zo van het bowlen, kunnen we samen gewoon niet een drankje doen?
Wat mij betreft welquote:Op zondag 24 juli 2022 15:39 schreef Myraela het volgende:
Gaat de dierentuin nog door en wat is het plan dan precies?
Ik vond ook deze voordeligere tickets nog, al ken ik de website niet: https://www.tripper.nl/deal/ticket-burgers-zoo-korting
Is priem wat mij betreft.quote:Op zondag 24 juli 2022 15:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat mij betreft welAch dit topic sterft altijd een beetje totdat de meetdatum daadwerkelijk in zicht is
Ze zijn vanaf zaterdag open van 9.00 tot 20.00. 9 Is wel wat vroeg lijkt me, dus wellicht aan de ingang (of bij de pinguins net na de ingang?) afspreken om 11 ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |