De kat was toch een cadeau?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen is vriendin jarig.
Maandenlang: "Nee, ik wil geen cadeau" "laten we nog een kat nemen, dat is cadeau genoeg" "Kat was duur genoeg, ik hoef geen ander cadeau"
En nu ineens teleurgesteld zijn dat ik geen cadeau heb gekocht. Wat is deze
moest hier beetje om lachenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maandenlang: "Nee, ik wil geen cadeau" "laten we nog een kat nemen, dat is cadeau genoeg" "Kat was duur genoeg, ik hoef geen ander cadeau"
Vrouwen...quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had je kunnen weten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
als je nu snel nog wat gaat halen ben je helemaal de lulquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Had je kunnen weten.
Nu snel wat halen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat denk je hiervan voor een overzicht aan gemaakte lijsten I.? kleuren nog wat tweaken wel.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
nee juist nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je nu snel nog wat gaat halen ben je helemaal de lul
jawel want je komt waarschijnlijk met een kut cadeautje thuis wat je nog even snel snel gehaald hebtquote:
Je vriendin is een vrouw toch, dan zou het niet zo schokkend voor je moeten zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
kook je wat lekkers voor d'r of zo?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgenochtend maar even langs de winkel dan voor een kleinigheidje.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]Hmm, vind eerlijk gezegd de positionering een beetje rommelig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat denk je hiervan voor een overzicht aan gemaakte lijsten I.? kleuren nog wat tweaken wel.Ik zou persoonlijk de koptekst en datum kleiner maken en minder padding geven, zodat de lijstjes zelf meer naar boven kunnen, en je meer witruimte als kadering kan gebruiken. Daarnaast ook wat witruimte tussen de lijsten. Nu lijkt het allemaal een beetje in een hoekje gedrukt.
![]()
I knew it.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik zou ook wel teleurgesteld zijn.
Hmmm ja zat beetje te kijken in figma nog dus nog drafts, had eerst dit maar is zo wit allemaal...quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:29 schreef I. het volgende:
[..]
Hmm, vind eerlijk gezegd de positionering een beetje rommelig.Ik zou persoonlijk de koptekst en datum kleiner maken en minder padding geven, zodat de lijstjes zelf meer naar boven kunnen, en je meer witruimte als kadering kan gebruiken. Daarnaast ook wat witruimte tussen de lijsten. Nu lijkt het allemaal een beetje in een hoekje gedrukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]Wat ben je aan het maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat denk je hiervan voor een overzicht aan gemaakte lijsten I.? kleuren nog wat tweaken wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |