Alle voorspellingen zijn toch nutteloos gebleken, stel samen wat je wil en ik zal geen commentaar leveren.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hangt ervan af of je me niet saboteert.
Craddock was een gouden greep geweest.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alle voorspellingen zijn toch nutteloos gebleken, stel samen wat je wil en ik zal geen commentaar leveren.
Op het laatste moment wisselen levert in 90% van de gevallen een slechter resultaat op.quote:Op woensdag 4 september 2019 18:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ben er wel een beetje klaar mee. Bidard op het laatste moment uit mijn team gehaald
Gisteren op het laatst Arndt voor Craddock gewisseld.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op het laatste moment wisselen levert in 90% van de gevallen een slechter resultaat op.
Dit is wetenschappelijk bewezen.quote:Op woensdag 4 september 2019 19:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op het laatste moment wisselen levert in 90% van de gevallen een slechter resultaat op.
Ja, dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |