Want?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is een extreem domme tactiek die veel meer kracht kost.
Ja daar had ik gisteren even geen zin inquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je moet de topics ook teruglezen.
Je moet dan ook niet op WF afgaan. Die schrijven helft niet op.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ook dat stond, net als Formolo niet in het WF medische bulletin
Mensen die niet in onderwijs werken zijn al een paar weken aan het werk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja daar had ik gisteren even geen zin in
Lekker 8,5 uur voorbereiden op het nieuwe schooljaar in je eigen tijd
Ik was al gebiologeerd aan het kijken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://nl.eurosportplaye(...)82-83c5-4de06845885f
Arme jijquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mensen die niet in onderwijs werken zijn al een paar weken aan het werk.
Of hebben geen vakantie gehad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
We hebben het wel over Bahrein.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is een extreem domme tactiek die veel meer kracht kost.
Maar die mogen dan ook zelf kiezen wanneer ze vakantie hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die hou je toch niet, linksom of rechtsom.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Omdat je dan sneller moet rijden om de trui binnen schot te houden
Maar Dillen moest al lossen op de voorlaatste klim, dus waarom hebben ze uberhaupt op kop gereden lol.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar waarom zou je uberhaupt gaan rijden in zo'n rit, kijk hoeveel Teuns tekort komtquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van Neten Haas? Hahahaha.quote:
Maar dan weer niet 6 weken achter elkaarquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:52 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar die mogen dan ook zelf kiezen wanneer ze vakantie hebben.
Ongeschreven regels. Het hoeft niet hoor, maar je maakt je er ook niet populairder om als je het niet doet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar waarom zou je uberhaupt gaan rijden in zo'n rit, kijk hoeveel Teuns tekort komt
Martinez lijkt mequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:53 schreef Max23 het volgende:
Wie is die EF die er nog wel bij zit?
Kan me niet voorstellen dat Higuita terug is?
Zou dan Martinez moeten zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:53 schreef Max23 het volgende:
Wie is die EF die er nog wel bij zit?
Kan me niet voorstellen dat Higuita terug is?
SEG goden nooit onderschatten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van Neten Haas? Hahahaha.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |