https://twitter.com/HannesTahon/with_repliesquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hannes is een clown.
Stuur jij anders even een tweetje naar Hannes dat hij de heren moet wijzen op Victor Cabedo. Deze fout moet wel even rechtgezet worden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/HannesTahon/with_replies
Nauwelijks interactie met het volk
Knox is gevallen, maar ik weet niet of hij ook meteen heeft opgegeven.quote:
Dit ga ik na de Vuelta eens op het gemakje terugkijken op de heerlijk spoilervrije PLAYERquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:26 schreef Momo... het volgende:
Soort van offtopictwitter:JumboVismaRoad twitterde op vrijdag 30-08-2019 om 15:25:09🇩🇪 #DeineTour 47 km to the finish. Solo leader Evenepoel is 3 minutes ahead of the peloton. We are positioned around 20th place in the bunch. https://t.co/joiZX6zfVp reageer retweet
Kaartenbakgodquote:
Ben je ook aan het genieten van de Wurruld Trofie?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hannes is stevig gedaald in aanzien deze Vuelta.
Nee, ik ben wat andere dingen aan het doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ben je ook aan het genieten van de Wurruld Trofie?
Bijna allemaal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind dit geen positieve ontwikkeling.
Nog best veel mensen met klassementsmannen in CM
Wielerflits ging voor de klassementsrenners.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik volg logica ervan niet altijd maar soit.
Als we zo diep zijn gezakt dat we op Wielerflits af moeten gaan...quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wielerflits ging voor de klassementsrenners.
Dat doet minstens de helft van de deelnemers altijd, heb ik het idee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als we zo diep zijn gezakt dat we op Wielerflits af moeten gaan...
Zonder de post over dat ik het niet leuk vind had ik die hele post niet gezien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heywoodu vindt dit niet leuk.
Ik volg redelijk wielrennen, al zeg ik het zelf, en weet nog wel wie goed is. Anders kijk ik vaak in zulke etappes naar achterstanden van de renners per ploeg en kijk wie avontuurlijk is. Voorzover mijn methode. Weinig succesvol zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat doet minstens de helft van de deelnemers altijd, heb ik het idee.
Wat vervelend nou.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zonder de post over dat ik het niet leuk vind had ik die hele post niet gezien.
Jawel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dielon heeft toch niet in eerste 100km zn ploeg op kop gezet wel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |