Vaak zeggen mannen welleens ff lekker schijten..de keutel glijd langs de prostaat...quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:07 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Bestaat het echt dan?
Maar een normale orgasme bij een man, waar voel je dat als het niet in de prostaat is?
Kan ik me niets bij voorstellen. Aan je pik?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat voel je meestal wel aan je 'water'
[..]
Eerder voorzichtigquote:Je bent gewoon te verlegen.
Bah!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vaak zeggen mannen welleens ff lekker schijten..de keutel glijd langs de prostaat...
Jammer weer he. Denk je even makkelijk wat te regelen vindt ze je alleen maar grappigquote:
Jup..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jammer weer he. Denk je even makkelijk wat te regelen vindt ze je alleen maar grappig
Prostaat zit aan de achterzijde zeg maar, centimeter of 5 ofzo daar naar binnen toe uit mijn hoofd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:11 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Kan ik me niets bij voorstellen. Aan je pik?
Ik ben oprecht nieuwsgierig. Gewoon voor de kennis.
[..]
Eerder voorzichtig
Dat voel je wel in de piel indd. Alsof je enorm moet pissen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:11 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
[..]
Eerder voorzichtig
Zeer jammer weer.quote:
Dat voelt een man gewoonquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:11 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
[..]
Eerder voorzichtig
Ik weet toevallig wel waar de prostaat isquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Prostaat zit aan de achterzijde zeg maar, centimeter of 5 ofzo daar naar binnen toe uit mijn hoofd.
De g spot bij de man....quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:07 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Bestaat het echt dan?
Maar een normale orgasme bij een man, waar voel je dat als het niet in de prostaat is?
Zijn ze leuk?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat voel je wel in de piel indd. Alsof je enorm moet pissen.
Ach joh, ik heb al een hele kudde FOK!kers gemeet
Ik heb gelezen idd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zeer jammer weer.
Lees je het fancy, beetje jammer weer.
Wie?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik snap echt niet hoe je zo geobsedeerd kan zijn met alles met een vrouwelijk-icoontje.
Omdat tietenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hierboven.
Dat geforceerde popie jopie gedrag, net alsof ik weer in de 1ste zit.
Ach et zijn ook pubers toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hierboven.
Dat geforceerde popie jopie gedrag, net alsof ik weer in de 1ste zit.
En wat doet dat nou met je? Hoe voel je je hier nou door?quote:
Die zijn wel leuk hequote:
Ow, dacht dat et kinderen waren..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan zou ik het nog enigzins begrijpen, maar zijn volwassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |