Helemaal niets te klagen hier! Met jou dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe is het met het vrolijkste dametje van fok?
Eenschquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:36 schreef JJH het volgende:
Er is trouwens helemaal niks mis met korte vrouwtjes...
Zeker nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:36 schreef JJH het volgende:
Er is trouwens helemaal niks mis met korte vrouwtjes...
Haha daar hou ik je aanquote:
Beter dan een vrouw van 1,90.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeker nietvind het wel aantrekkelijk
Klopt, maar dat betekent niet dat ik met niemand mag borrelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Had je niet een Filipijnse vriendin?
Gewoon naar huis gaan.quote:
Wel prima wel prima. Kan beter kan slechter.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:36 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Helemaal niets te klagen hier! Met jou dan?
Maar alle vrouwen zijn kort voor jou.quote:
Werk gok ikquote:
Dan nog liever 1,65 dan 1,85.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel prima wel prima. Kan beter kan slechter.
[..]
Maar alle vrouwen zijn kort voor jou.
Wel eens met je statement. Zodra een vrouw langer dan mij is dan moet ze echt verrot aantrekkelijk zijn wil ik het nog wat vinden
Kop kleiner is inderdaad wel beter dan een paar centimeterquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Wel eens met je statement. Zodra een vrouw langer dan mij is dan moet ze echt verrot aantrekkelijk zijn wil ik het nog wat vinden
Hoe het er uit ziet maakt me ook niets uit maar het is toch apart hoe dat ergens in m'n lichaam werkt. Oh kleiner dan ik ben en je ziet er leuk en sexy uit, boing dtf weettok. Oh langer dan ik ben en je ziet er leuk en sexy uit meh laat maar zitten. Ben tot nu toe pas 1 vrouw tegen gekomen die langer was die ik wilde duwen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wel raar eigenlijk want als een meid 30 cm korter is dan mij ziet er ook niet uit als je samen over straat loopt maar dat boeit me dan weer niet.
Het is gewoon fijn als je d'r kan oppakken en tegen de muur op kunt neuken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wel raar eigenlijk want als een meid 30 cm korter is dan mij ziet er ook niet uit als je samen over straat loopt maar dat boeit me dan weer niet.
Haha, maak je geen zorgen. Er is al een hartendiefquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat betekent niet dat ik met niemand mag borrelen.
Je bent toch niet stiekem verliefd op me ?
QFTquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is gewoon fijn als je d'r kan oppakken en tegen de muur op kunt neuken.
Pas nou op, straks moet je ook nog bewijzen dat je een grote mond hebtquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:49 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Oei! Ik ook met mijn grote mond...
Waa een dief! Die moeten we pakken jongens!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:50 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Haha, maak je geen zorgen. Er is al een hartendief
Lange vrouwen zijn niet zo populair, als ik jullie zo lees.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Wow, geil!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is gewoon fijn als je d'r kan oppakken en tegen de muur op kunt neuken.
Whahaha! Maar dat is toch alleen als hij ook groot is, he?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
QFT
[..]
Pas nou op, straks moet je ook nog bewijzen dat je een grote mond hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |