In de kraamweek een keer geoefend met de kraamhulp. Ik weet het niet meer precies, maar denk met een drie weken dat ik gestart ben met haar in de rekbare doek te dragen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:00 schreef SQ het volgende:
Dragen na een sectio: vanaf wanneer zijn jullie daar mee begonnen?
Ik verheug me er zo op, maar ik heb geen idee wat gangbaar is. Verloskundige en kraam kwamen ook niet verder dan "niet te snel", maar dat is me te vaag
Na 3 weken ongeveer. Maar ik had een drager (Ergobaby Adapt) en geen doek. Misschien kan het met een doek wel eerder.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:00 schreef SQ het volgende:
Ik verheug me er zo op, maar ik heb geen idee wat gangbaar is. Verloskundige en kraam kwamen ook niet verder dan "niet te snel", maar dat is me te vaag
Baby tillen kan gewoon vanaf dag 1, maar goed, dat is toch wel anders dan dragen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Vanaf wanneer mag/kan je je kindje zelf weer tillen? Ik denk dat wanneer dat weer pijnloos kan, je ook kan dragen.
En dan vooral rustig opbouwen en op tijd kijken hoe je lichaam reageert. Misschien spreekt het voor zich, maar ik wilde het toch even benoemen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:25 schreef SQ het volgende:
[..]
Baby tillen kan gewoon vanaf dag 1, maar goed, dat is toch wel anders dan dragen.
Een weekje of 3 dus, dan gaan we het tegen die tijd eens proberen
Thanks voor de input!
Ik begon bij beide kinderen na tien dagen met dragen en dat heb ik rustig opgebouwd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:00 schreef SQ het volgende:
Ik denk dat ik gestart ben 4 weken na de sectio. Ik heb lang veel pijn aan de wond gehad + instabiel bekken. Ik hield het ook niet lang vol, maar met de weken ging het steeds beterquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:00 schreef SQ het volgende:
Nee joh. De mijne zwaait zo vaak die kop ineens opzijquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net even mijn doek geprobeerd sinds een paar weken. Eerste keer ging op zich goed, maar wilde hem wat strakker trekken. Daarbij zwiepte Rune nogal met zijn nek je naar achterHuilen deed ie niet echt, maar nu maak ik me zorgen dat dat erg is
Ja hoor! Ik heb net een hele berg geboortetraktaties zitten makenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:09 schreef Viv het volgende:
Oh @:SQ![]()
Wat kan dragen dan een win-win zijn hè. Mag je wel zitten van hem?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:00 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee joh. De mijne zwaait zo vaak die kop ineens opzijzolang ie niet anders doet dan anders is dat niet erg.
En de dag dat je weer gaat dragen wordt dus bepaald door je baby. Hij wilde pertinent niet weggelegd worden vandaag. Dus hup, in de doek!
[ afbeelding ]
Hij ligt nu al 3 uur te ronken zo![]()
Zienquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:10 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja hoor! Ik heb net een hele berg geboortetraktaties zitten maken
Kan je een linkje geven welke? Mijn draagdoekconsulente was niet heel enthousiast over de bonprix jassen. Maar ze zijn op zich niet zo heel duur. Kan het altijd proberen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:00 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Die is heel mooi, ja. En van wol, heerlijk.
Ik ben al 2,5 jaar blij met m’n Bonoprixjas.
Die van mij is niet meer te koop.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kan je een linkje geven welke? Mijn draagdoekconsulente was niet heel enthousiast over de bonprix jassen. Maar ze zijn op zich niet zo heel duur. Kan het altijd proberen.
Noppies heeft ook jassen waarmee je kunt dragen. Heb er twee uit de sale (zomer en winter). Ze staan wel onder positie kleding en ze heten 3 way jassen. De inzet kan je op twee manieren erin ritsen en zo heb je of een positiejas of een draagjas. Ik vind ze niet heel modieus maar ze zijn wel warm.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben me een beetje aan het oriënteren op een draagjas. Welk merk of welke draagjas is fijn?
https://www.mawaho.nl/win(...)positie-en-draagjas/
Deze vind ik prachtig. Maar te duur![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |