Twintig jaar terug was Wolfgang Wolf trainer van Wolfsburg.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop op Wolfsburg, Wolverhampton Wanderers en Wolfsberger in één poule
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
https://draw.inker.one/#/el/gs/2019
Veel plezier!
Kreeg een half stijfiequote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Dat worden niet veel punten
Wie gaat je de kaarten bezorgen morgen?quote:
Wat bedoel jequote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wie gaat je de kaarten bezorgen morgen?
Tickets boeken bedoel ikquote:
Probeer het zelf, maar anderen zitten ook wel aan een laptop rond die tijdquote:
Nog een keer Manchester trek ik niet hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:13 schreef fetX het volgende:
Helemaal niet erg om in pot 3 te zitten zo op het eerste gezicht.
Hopelijk Arsenal of United uit pot 1. Leuke uitwedstrijden. Thuis is van alles mogelijk en moet je gaan voor minstens 7 punten.
Kun je thuis alvast een 1 opschrijven.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog een keer Manchester trek ik niet hoor
Sevilla loten zodat je Neno Gudelj weer kan zien voetballen, tip tip tip!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Kun je thuis alvast een 1 opschrijven.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Kun je thuis alvast een 1 opschrijven.
Thuis kan Feyenoord van iedere ploeg winnen. Vaak genoeg laten zien. Wordt enorm overdreven hoe slecht Feyenoord zou zijn. Zeker met Senesi en waarschijnlijk nog een spits. Prima elftal.quote:
paok ligt er alleen uitquote:
Rashford tegen Botteghinquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Thuis kan Feyenoord van iedere ploeg winnen. Vaak genoeg laten zien. Wordt enorm overdreven hoe slecht Feyenoord zou zijn. Zeker met Senesi en waarschijnlijk nog een spits. Prima elftal.
Zlatan tegen Jan Ariequote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rashford tegen Botteghin
HAHAHAHAH
Die speelt dan waarschijnlijk niet meer. Dat is dus precies wat ik zeg.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rashford tegen Botteghin
HAHAHAHAH
Dat vind ik wat anders dan 'alvast een 1 opschrijven' tegen United.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Thuis kan Feyenoord van iedere ploeg winnen. Vaak genoeg laten zien. Wordt enorm overdreven hoe slecht Feyenoord zou zijn. Zeker met Senesi en waarschijnlijk nog een spits. Prima elftal.
Vorige keer van die hele Rashford niks gezien.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rashford tegen Botteghin
HAHAHAHAH
Hysterisch mannetje.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rashford tegen Botteghin
HAHAHAHAH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |